Bekijk originele versie : wenkbrauwen
chica_tangawia
17-11-2004, 19:26
wat vinden jullie mooier.
- beetje volle gevormde wenbrauwen
- of dunne gevormde wenkbrauwen
girltanger
17-11-2004, 19:33
gevormde volle natuurlijk!
anders krijg je zo´n lelijke christina aguilera wenkbrauwen!
Miss_Laila
17-11-2004, 20:47
volle zeker........dunne trekken op niets
samra_20
17-11-2004, 21:06
volle is natuurlijk beter
chica_tangawia
17-11-2004, 21:13
wat vinden jullie van bijgetekende?
volle en gevormde natuurlijk!!!!!
als je geen volle wenkbrauwen hebt kun je ze altij wat bijwerken ment zon wenkbrauwpotlood, natuurlijk met dezelfde kleur als je wenkbrauwen!!!
maar al je ze helemaal wegdoet en dan ander gaat tekenen. das helemaal niet mooi, onstijlvol, en je ziet het direct
groetjes
samah
ik heb dunne gevormde wenkbrauwen
:regie: en ze zijn helemaal niet so als die van christina aguilera
irresistible_me
18-11-2004, 11:02
Ik Vind Dunne Gevormde Wenkbrauwen Mooi!
mirjam22
18-11-2004, 15:16
Dikke wenkbrauwen zijn mooier. Als ik jullie een tip mag geven.
Ze hebben van die stencils bij douglas en ici parix van het merk Bransus kost zo'n EUR 25,- met wenkbrauwpoeder erbij. Het is echt perfect en blijft 24- uur lang zitten.
Die stencil kun je gewoon zo op je wenkbrauw zetten en met je vingers vasthouden en dan wenkbrauwpoeder eroverhee. Ik vind het echt een ideale oplossing.
Wie gebruikt dit nog meer?
chica_tangawia
18-11-2004, 16:29
Dikke wenkbrauwen zijn mooier. Als ik jullie een tip mag geven.
Ze hebben van die stencils bij douglas en ici parix van het merk Bransus kost zo'n EUR 25,- met wenkbrauwpoeder erbij. Het is echt perfect en blijft 24- uur lang zitten.
Die stencil kun je gewoon zo op je wenkbrauw zetten en met je vingers vasthouden en dan wenkbrauwpoeder eroverhee. Ik vind het echt een ideale oplossing.
Wie gebruikt dit nog meer?
en dan? heb je een soort nepwenkrauw ofzow?hihi.
Ik heb van mezelf al volle gevormde
Pfff moet dr niet aan denken nog elke dag me wenkbrauwen te gaan bijtekenen.. slaap liever tien min langer
chica_tangawia
18-11-2004, 21:36
hahaha
Ik vind gevormde wenkbrauwen veel mooier dan een dikke volle wenkbrauwen. :D
chica_tangawia
19-11-2004, 22:02
Ik vind gevormde wenkbrauwen veel mooier dan een dikke volle wenkbrauwen. :D
ja maar wel volle GEVORMDE wenbrauwen he....vind ik natuurlijker zoiezo
Rdamsmeisje
20-11-2004, 00:34
Ik vind dun of dik maakt niet uit, zolang ze verder wel natuurlijk zijn. Wat ik persoonlijk minder mooi vind zijn met potlood getekende dunne wenkbrauwen. En ik vind dat je de kleur van je wenkbrauwen beter niet kan veranderen, dat maakt je gezicht gelijk zo anders. Ikzelf epileer ze wel, ben ooit ermee begonnen en dan moet je ze wel bijhouden. Ik heb van mezelf al een beetje dunne wenkbrauwen, maar ik wilde alsnog epileren om die 'wilde' haartjes die onder je normale wenkbrauw groeien weg te halen. Van die verdwaalde haartjes dus.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.