Bekijk originele versie : "Help" POLITIEK??????
Salaam
Zoals je de laatste tijd wel hebt gezien, zijn er weer nieuwe verkiezingen.
Moeten we nou wel weer gaan stemmen????????????? :confused: :confused: :confused:
Zo niet, nou dan krijg je het: "dan mag je ook niks zeggen als je er niet mee eens bent", "anders telt je stem niet mee", "alleen door te stemmen kan er wat verandert worden" etc etc etc.
Hoeveel hoop zouden wij nou gaan moeten vestigen op het komende kabinet.
De politiek is op zich helemaal niet slecht, integendeel.
Het zijn de mensen in de politiek die......................... zijn!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dus moeten we nou stemmen, op geheel nieuwe mensen in de politiek of weer eens op dezelfde partijtjes met een iets vernieuwde verkiezingsprogramma????????????????
Dat mijn mensen, laat ik geheel aan jullie over.
Good luck, You'll really going to need it!!!!!!!!!!!!!!!
Nadya
:)
PS: Voor de duidelijkheid: er zijn gelukkig wel een paar die nog enigzins wat zinnigs zeggen maar deze zijn zeker in de kleine kleine minderheid!!!.
Ghatar_tangawia
11-01-2003, 00:17
ga dan stemmen....
Ik kies op iemand... meer omdat het beter is dan niets doen.. Maar echt een partij die volledig voldoet aan je eisen bestaat niet..
En ook zou ik graag willen dat de CDA en de VVD winnen.. dus daarom ga ik denk PVDA stemmen..
Stem dan op 1 van die paar die nog enigszins wat zinnigs zeggen.
Of ga naar www.stemwijzer.nl.
En er is ook nog een andere site die je stemadvies probeert te geven, maar het adres daarvan weer ik even niet zo uit mijn hoofd. Iemand noemde het in de rubriek actualiteiten. Het is een wat uitgebreidere test dan de stemwijzer. (al kwam er bij mij hetzelfde uit.)
Ghatar_tangawia
11-01-2003, 00:22
jah stem maar op pvda...beter :)
Is tenminste niet rechts....want anders wordt het te rechts in het kabinet
KI_kracht
11-01-2003, 00:23
Origineel gepost door nadyaa
Salaam
Zoals je de laatste tijd wel hebt gezien, zijn er weer nieuwe verkiezingen.
Moeten we nou wel weer gaan stemmen????????????? :confused: :confused: :confused:
Zo niet, nou dan krijg je het: "dan mag je ook niks zeggen als je er niet mee eens bent", "anders telt je stem niet mee", "alleen door te stemmen kan er wat verandert worden" etc etc etc.
Hoeveel hoop zouden wij nou gaan moeten vestigen op het komende kabinet.
De politiek is op zich helemaal niet slecht, integendeel.
Het zijn de mensen in de politiek die......................... zijn!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dus moeten we nou stemmen, op geheel nieuwe mensen in de politiek of weer eens op dezelfde partijtjes met een iets vernieuwde verkiezingsprogramma????????????????
Dat mijn mensen, laat ik geheel aan jullie over.
Good luck, You'll really going to need it!!!!!!!!!!!!!!!
Nadya
:)
PS: Voor de duidelijkheid: er zijn gelukkig wel een paar die nog enigzins wat zinnigs zeggen maar deze zijn zeker in de kleine kleine minderheid!!!
gewoon stemmen. elke stem telt. zeg wat je denkt. wacht niet op een ander. en het komt allemaal goed met nederland anders gaat het heeeeeeeeeeeeeeel slecht met de wereld in de toekomst nog erger dan nu.
stemmen , neeee ik geloof het niet, ik doe er niet aan mee
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.