Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ONDERWIJS!! "wat moet je hiermee"????

Pagina's : [1] 2 3

LZN
10-01-2003, 23:32

Hey allen Onderwijs en Marokkaanse jongeren, uuufffff waar zou ik moeten beginnen????????????? Onderwijs, in NL zijn er genoeg onderwijs mogelijkheden, voor iedereen wat. En jongeren........... ach die maken er niet altijd gebruik van, why???????? misschien omdat ze het te lang vinden duren of dat het mischien te duur is???? "Is toch niet erg" ???????? we kunnen nog altijd koerier worden of taxi-chauffeur!!!!. Laat me ff dit zeggen, er is niks mis met een koerier of taxi-chauffeur maar als je meer kan waarom zou je dan niet verdergaan???????? Er zijn genoeg marokkaanse jongeren die heel erg slim zijn (waar ze trouwens god dankbaar voor mogen zijn) maar hier gewoon niet gebruik daarvan. Jammer, maar wat kan je hieraan doen dat is de vraag? Moet je er met ze over hebben of met z'n ouders. Uiteindelijk is de enige die er wat aan kan doen is de persoon zelf. Maar hoe kan je iemand een zodanig duwtje geeft dat hij/zij er ook daadwerkelijk van wakker wordt??????? El hamdoelilah zijn er ook genoeg jongeren including me, die wel van het onderwijs gebruik maken. Voor hen Keep up the very good work!!!!!!!!! Nadya :).

Juf_Nora
10-01-2003, 23:43
des te meer reden voor mij om les te gaan geven:D kan ik ze een beetje de goede richting laten zien...

EMIEN
10-01-2003, 23:45
IK MOET NOG blijven blokken op school................ ff kijkuh, nog 6 jaar.........:(......maarjah, heb daarna wel de baan van me leven, als ik ben geslaagd insahhilah

EMIEN
14-09-2003, 00:24
Geslaagd en bezig met mn laatste 5 jaar..:) Wat leuk om dit te zien..:D

Ouidath
14-09-2003, 00:27

5 jaar:maf2: pfff zoveel

Bachelorette
14-09-2003, 00:35
nog 1 jaar :boogie: nchallah

EMIEN
14-09-2003, 00:35
Origineel gepost door Ouidath 5 jaar:maf2: pfff zoveel Ja he..:(.. Maaar daarna kan ik wel wat hoor..:D... Isgoed nadyaa:goedzo:

EMIEN
14-09-2003, 00:41
Ewa examen gehaald.....:)..zeker naar wens.. Nu begonnen met mn studie..begint leuk..insha'allah blijft et zo..:)

EMIEN
14-09-2003, 00:45
Origineel gepost door nadyaa Hey gefeliciteerd JOngeman, Damn wat wou ik dat ik nog examens had, lef had ik wel dat ik ging zeuren, over hoe veel het was, ayooo had beter moeten weten ;) Maar ja, lie fet met........ Maar op wat voor studie heb jij je oog laten vallen? Ewa ik moest wel veel leren voor mn examen..:(..maar et is gelukt hamdoellah... Ik ben nu bezig met de studie Industrieel Ontwerpen...:) Echt leuk....voor mij dan...:) Wat doe jij?:)

EMIEN
14-09-2003, 00:50
Origineel gepost door nadyaa Hey I know that, ikke, moi Bedrijfseconomie, alles wat ik zie en hoor analyseer ik met getallen ;) zijn me een beetje naar het hoofd gestegen..... Maar heb BE liever dan een ander opleiding.... waarom heb jij voor industr ONtw gekozen?? Eh...nou...wou altijd wel de techniek-richting in.. Enneh...deze was ook creatief...je krijgt steeds nieuwe opdrachten enzo..dus et verveeld niet... Hou er wel van om een beetje creatief aan de slag te gaan..:) De gezondheidszorg en economie, die dingen zijn echt niets voor mij, kzou helemaal gek worden:maf3:

EMIEN
14-09-2003, 00:56
Origineel gepost door nadyaa Hi Hi ja, ieder een waar ie voor gaat, was zelf nooit goed in technick, kon niet eens met schuurpappier omgaan, om zo maar ss even een easy voorb te geven :hihi: Maar petje af, Hoop echt voor je dat je het leuk ga vinden, ikke, ben anti gezondszorg, maar hou wel van de EC, nog wel dan tenminste ;) Veel succes...:D Economie lijkt me zooooooooooooooooo saai he..:maf3: Respect..:D

EMIEN
14-09-2003, 01:03
Origineel gepost door nadyaa Economie is hetzelfde, het verandert niet, Inflatie gaat niet over 1 jaar een ander betekenis krijgen etc etc etc, maar damn, bedrijfseconomie, zat vandaag met een paar casus te werken, smm moest :huil: begreep er geen hond van, dat begint weer ss goed ;) Ik heb Analyse met complexe getallen:D Hoor deze....wortel -1 kan niet toch?:D Maar er was eens een duitser Euler die zei: Dat noem ik 'i'... Nu moeten wij er mee rekenen..:kwaad: Gelukkig heb ik nog maar 2 jaar Wiskunde..:D... Daarna alleen nog maar Techniek, Productontwerpen en andere leukere vakken...kan niet wachten:traan1:

EMIEN
14-09-2003, 01:10
Origineel gepost door nadyaa Hi Hi, Kan zien dat je je handen vol gaat hebben, ik word ook echt overmeesterd, met de onzinnige getalletjes :boos: ik hoef alleen mijn boeken aan te kijken en mijn hart begint iets te hard te kloppen, Maar toch kan ik dit beter dan technick, wel :goedzo: van je, student in adam of omstreken? Is een technische studie, en wordt op universitair niveau alleen gegeven in Enschede, EIndhoven en Delft... Ik moet mn ass helemaal naar Delft moven..:maf3:...Tu Delft... Is wel een leuke Universiteit...maar ver...:)

EMIEN
14-09-2003, 01:18
Origineel gepost door nadyaa Delft, een studentgenootje die is daarheen gegaan, deed iets met ICT etc etc, ik kan gewoon lekker in adam blijven hop naar de HVA..... Maar ehh sommige mensen buiten adam doen er sneller over dan ikke, wonend in adam, best geinig........ Nu nog alleen knocken en volhouden, sbar is echt een kunst, een techisch kunst;) Kwou dat ik in Amsterdam kon blijven studeren:( 2 uur reizen is roven hoor...wordt je echt uitgeput van..:maf3: Maar inderdaad...volhouden...:goedzo:

EMIEN
14-09-2003, 01:26

Origineel gepost door nadyaa 2 uuuur, auch, echt vervelend is dat damn, 2 uur, zolang je je best daar maar op de UV doet, en je dingen haalt!!!! Thats what counts, dat maakt die 2 uur eeen beeeetje goed;) Ja..uiteindelijk wel...ben ook naar een oplossing aan et zoeken...want ben bang dat die 2 uur me studie gaat kosten.. Maar nu hou iket nog wel vol...;)

Pagina's : [1] 2 3