Bekijk originele versie : nieuwe foto mohammed B.
lady_amsterdam
17-11-2004, 14:30
Nieuwe foto Mohammed Bouyeri
FOK!:
RTL Nieuws heeft de hand weten te leggen op een nieuwe foto van Mohammed B., de man die vast zit voor de moord op Theo van Gogh. De foto stond in april 2003 in een lokale krant voor en door bewoners van de Amsterdamse wijk 't Overtoomse Veld. In dat krantje, 'Over 't Veld Buurtbeheer' geheten, stond die foto onder het kopje 'Even voorstellen'.
http://images.fok.nl/upload/041113_272_mohammedB2.gif
link:
http://weblog.roelonline.net/archives/002550.php
diannetjuh
17-11-2004, 14:32
Nieuwe foto Mohammed Bouyeri
FOK!:
RTL Nieuws heeft de hand weten te leggen op een nieuwe foto van Mohammed B., de man die vast zit voor de moord op Theo van Gogh. De foto stond in april 2003 in een lokale krant voor en door bewoners van de Amsterdamse wijk 't Overtoomse Veld. In dat krantje, 'Over 't Veld Buurtbeheer' geheten, stond die foto onder het kopje 'Even voorstellen'.
http://images.fok.nl/upload/041113_272_mohammedB2.gif
ooknog met zon vieze smile op zn bek :kwaad:
diannetjuh
17-11-2004, 15:00
zooo hij is kapot lekker hoor!!!
??????
tja.. zo'n foto zegt me weinig.. hij ziet er eigenlijk vriendelijker uit dan het gemiddelde tuig (lees: Marokkanen) dat je overdag op straat ziet rondhangen. In naam van Allah waarschijnlijk.
Vraagje?
Ben je nieuw hier of gebruik je gewoon een andere nick?
Cicatrice
17-11-2004, 15:06
ziet er uit als een hooghartig betwetertje :D
diannetjuh
17-11-2004, 15:06
nou hij ziet er goed uit
ik zou er nog niet dood op willen liggen
diannetjuh
17-11-2004, 15:09
ziet er uit als een hooghartig betwetertje :D
BAH BAH BAH
NiceMocro23
17-11-2004, 15:42
tja.. zo'n foto zegt me weinig.. hij ziet er eigenlijk vriendelijker uit dan het gemiddelde tuig (lees: Marokkanen) dat je overdag op straat ziet rondhangen. In naam van Allah waarschijnlijk.
(lees: Marokkanen) Dat draagt ook echt bij aan de toenadering die we op dit moment zo hard nodig hebben heel goed Artje! :nijn: :maf:
missmeryam
17-11-2004, 15:51
Jongens geen sikkie meer laten, hoor. Straks worden jullie nog aangezien voor Mohammed B.
Eerst was het geen baard en nu ook nog geen djellaba, :jammer:
Hadi-Doei.
zeytoena
17-11-2004, 16:05
Andalussichh, zwaaaaaaaaar tekst!
Oh ja, dat ie Theotje vermoord heeft wilt niet zeggen dat hij niet lelijk is. Kijk alleen maar naar Bin Laden, damn wat een Charisma!
anno2004
17-11-2004, 17:03
ooknog met zon vieze smile op zn bek :kwaad:
Nee, jij bent moeders mooiste :)
hij ziet er eigenlijk vriendelijker uit dan het gemiddelde tuig (lees: Marokkanen) dat je overdag op straat ziet rondhangen. In naam van Allah waarschijnlijk.Tuig alleen omdat je Marokkaan bent? Kan het nog algemener? Ik hoop dat je beseft dat de meerderheid der mensen die op zoiets botsen, jou op slag onder die noemer catalogiseren! Alles wat ik van jou lees, zal ik vanaf nu dan ook met de grootste restricties benaderen, zoals ik dat met alle extremistisch ingestelde personen doe.
Hoe dom kan je zijn om jezelf met dergelijke woorden onderuit te halen. :kwaad:
Rebel_1963
17-11-2004, 18:16
Je wordt bedankt!!!
Wat een k*t-merking zeg, alsof alle marokkanen tuig zijn.
Hoe dom kan je zijn om jezelf met dergelijke woorden onderuit te halen.
Heel dom, hij heeft het zelf niet door :rolleyes:
Tranquille
17-11-2004, 19:40
Hy ziet er echt vriendelyk uit hoor.
KohiNoor
17-11-2004, 19:42
zooo hij is kapot lekker hoor!!!Jah klopt, ik had liever dat ie zwaar lelijk was en eng keek maar hij kijkt ook nog zoo lief, die gore MOORDENAAR :D
Hmm ik dacht dat ie nu een baard had :confused: Niet dus??
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.