Bekijk originele versie : de werkelijke vijand
de werkelijke vijand van fundenmentalisten zoals mohammed b en vele andere jongere moslims is:USA en ISRAEL dus ook de landen die de USA steunen Verzoek aan J.P.Balkenende Trek je troepen in maart weg dan is het genoeg geweest zolang je amerika steunt ben je een potentieel slachtoffer kijk naarr de andere landen die Bush en zijn haviken steunt.Het is nietzo dat de moslims zoals vele op dit forum fout zijn niks is minder waar maar laten we voorkomen dat er nog meer weg zakken en de koran van een andere kant gaan bekijken ipv de goede kant want die is er wel ;).
Internationalis
17-11-2004, 13:02
Vreemde formulatie, al zitten er waarheden in. De oplossing is zich niet alleen terugtrekken maar ook distantieren van het huidige internationale beleid. In beginsel moet men problemen op dat niveau zien als gemeenschappelijke problemen (men staat dus naast elkaar, met ieder een andere visie ipv tegen over elkaar met ieder een andere visie)
Internationalis
17-11-2004, 13:07
Dus, vogens jouw goede kanten van de islaam is elk land dat met Amerika in zee gaat een potentieel slachtoffer voor terrorisme!
Nou, dan mag je je islam gerust voor jezelf houden met zulk een mening, voor mij is dit een verdoken goedkeuring om terroristische daden te plegen tegen onschuldigen.
Het is tweezijdig terrorisme. Waarom is het VS beleid geen terreur? Is wat wij in Irak doen geen terreur? Ik denk van wel :)
Immanuel
17-11-2004, 13:17
de werkelijke vijand van fundenmentalisten zoals mohammed b en vele andere jongere moslims is:USA en ISRAEL dus ook de landen die de USA steunen Verzoek aan J.P.Balkenende Trek je troepen in maart weg dan is het genoeg geweest zolang je amerika steunt ben je een potentieel slachtoffer kijk naarr de andere landen die Bush en zijn haviken steunt.Het is nietzo dat de moslims zoals vele op dit forum fout zijn niks is minder waar maar laten we voorkomen dat er nog meer weg zakken en de koran van een andere kant gaan bekijken ipv de goede kant want die is er wel ;)Wel een beetje in de actualiteit blijven svp. Is allemaal al achterhaald. Dat Nederland haar troepen uit Irak terug gaat trekken is al een tijdje geleden beslist.
Internationalis
17-11-2004, 13:18
Zover ik weet plegen Nederlands soldaten in Irak geen terreur. Mijn inziens wel, door mee te werken aan een illigale oorlog.
Zover ik weet is Irak verlost van een wreed dictator. DFe gemiddelde irakees is er echt niet op vooruit gegaan.
Zover ik weet word elke kans op vrede gedwarsboomd door extremistische gekken en ex-aanhangers van saddam. Lijkt mij niet de oorzaak. Waarom daar ingrijpen? Wat in Tetjeniƫ gebeurt kan en mag wel? De motieven waren 0,0 etisch; puur eigen belang.
Dus neen, Nederlandse soldaten plegen geen terreur...ik denk van niet.
ik vind van wel
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.