Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Sluier - wel of niet?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

verweg
17-11-2004, 12:44

Zijn de afgelopen tijd meer moslima's een sluier gaan dragen? De verscheidenheid van sluiers groeit, hierbij valt ook te denken aan allerlei soorten gezichtssluiers. Daardoor wordt dit fenomeen steeds breder in de media uitgemeten en lijkt het alsof steeds meer moslima's een sluier dragen. Vrede voor allen

piggie
17-11-2004, 12:48
geen sluier. de wereld is mooier zonder

Tim76
17-11-2004, 12:49
Vaak denk ik inderdaad, "welke schoonheid moet hier verborgen worden"? :D

lai7la
17-11-2004, 12:54
Vaak denk ik inderdaad, "welke schoonheid moet hier verborgen worden"? :D we hebben het over ons dat jij geen schoonheid bezit daar waren we wel achter pipilangkous uglykid jo

KohiNoor
17-11-2004, 12:55

Zijn de afgelopen tijd meer moslima's een sluier gaan dragen? De verscheidenheid van sluiers groeit, hierbij valt ook te denken aan allerlei soorten gezichtssluiers. Daardoor wordt dit fenomeen steeds breder in de media uitgemeten en lijkt het alsof steeds meer moslima's een sluier dragen. Vrede voor allenZal me een worst wezen, sluier of niet, al draagt iemand een aardappelzak ik slaap er geen minuut minder om :hihi:

StarLighter
17-11-2004, 12:58
Van mij mogen alle lelijke dames een sluier dragen. :maf:

Faridatun
17-11-2004, 12:59
De Hijaab is een recht, laten we die respecteren. Wat is het nut van rechten van een individu-geloofsgemeenschap in vraag te stellen? Er wordt niemand mee geschaadt, dus hou toch gewoon op met het zoeken achter redenen om deze te verbieden. Ik verwijs hierbij naar de Belgische situatie, gigantisch dramatisch en de gevolgen hiervan zullen niet rooskleurig zijn. Bepaalde politici vragen om gehaat te worden. Waar zal dit naartoe leiden?

lai7la
17-11-2004, 13:00
Van mij mogen alle lelijke dames een sluier dragen. :maf: aan jou de eer om als eerst te beginnen

chafie
17-11-2004, 13:01
Jah, meer moslima's zijn een sluier gaan dragen, en ik hoop dat alle moslima's insa-allah dat zullen doen.

StarLighter
17-11-2004, 13:01
aan jou de eer om als eerst te beginnen Je voelde je toch niet aangesproken, hoop ik!

StarLighter
17-11-2004, 13:03
Jah, meer moslima's zijn een sluier gaan dragen, en ik hoop dat alle moslima's insa-allah dat zullen doen. Ik ook..ik hoop ook dat ze een gat graven en daarin gaan wonen en nooit meer eruit komen. Op die manier hoeven we ze nooit meer te zien en weten we op een gegeven moment niet eens meer dat ze bestaan. :maf:

chafie
17-11-2004, 13:07
Ik ook..ik hoop ook dat ze een gat graven en daarin gaan wonen en nooit meer eruit komen. Op die manier hoeven we ze nooit meer te zien en weten we op een gegeven moment niet eens meer dat ze bestaan. :maf: Die gat hebben we hier op aarde gevonden. en we zullen hier nooit uit komen.

StarLighter
17-11-2004, 13:08
Die gat hebben we hier op aarde gevonden. en we zullen hier nooit uit komen. Haha... :maf:

chafie
17-11-2004, 13:26
Haha... :maf: Maar waarom ben je zo negatief over de sluier????

StarLighter
17-11-2004, 13:29

Maar waarom ben je zo negatief over de sluier???? In alle eerlijkheid vindt ik het SUPER onaantrekkelijk. En vrouwen mogen en moeten hem zelfs dragen als zij dat willen maar natuurlijk!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6