Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Sommige mensen op deze zijn dom

Pagina's : [1] 2 3 4

Wal
10-01-2003, 22:36

Ik vind dat sommige mensen op deze wereld echt dom zijn. Bijvoorbeeld in het midden oosten, begrijpen die mensen niet dat je vermoorde mensen Niet terug kan krijgen door meer mensen te doden:jammer: Waarom beginnen de mensen niet te denken als een groep een ras, en wanneer houden ze op met onderscheid te maken tussen mensen die er anders uitzien, anders praten enz :jammer: Als de mensen op deze wereld begrepen dat wij allen dezelfde zijn , met dezelfde redenen op deze wereld zijn, zouden er denk ik geen oorlogen meer zijn:jammer: WAt vinden jullie ervan?

delila16
10-01-2003, 22:37
Origineel gepost door Feziefez Ik vind dat sommige mensen op deze wereld echt dom zijn. Bijvoorbeeld in het midden oosten, begrijpen die mensen niet dat je vermoorde mensen Niet terug kan krijgen door meer mensen te doden:jammer: Waarom beginnen de mensen niet te denken als een groep een ras, en wanneer houden ze op met onderscheid te maken tussen mensen die er anders uitzien, anders praten enz :jammer: Als de mensen op deze wereld begrepen dat wij allen dezelfde zijn , met dezelfde redenen op deze wereld zijn, zouden er denk ik geen oorlogen meer zijn:jammer: WAt vinden jullie ervan? Ik vind dat sommige mensen domme topics plaatsen

delila16
10-01-2003, 22:39
Je kunt vermoorde mensen niet terug krijgen door andere mensen te vermoorden Maar je kunt zeker wel laten zien dat je niet over je heen laat lopen dat je dat niet pikt en niet tolereert. Vooral als je kijkt wat er in het oosten is gebeurd, dan geef ik ze gelijk

Mischa
10-01-2003, 22:39
allezzzzzzZzZ komt goed insha,allahhhh :D

EMIEN
10-01-2003, 22:40

Origineel gepost door delila16 Je kunt vermoorde mensen niet terug krijgen door andere mensen te vermoorden Maar je kunt zeker wel laten zien dat je niet over je heen laat lopen dat je dat niet pikt en niet tolereert. Vooral als je kijkt wat er in het oosten is gebeurd, dan geef ik ze gelijk Maar dan ben je net zo slecht!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Wal
10-01-2003, 22:41
Maar als je weet dat doordat je terugmoord er weer iemand van je eigen volk zal worden vermoord, dan is dat toch dom!!! Woorden kunnen ook helpen.

delila16
10-01-2003, 22:42
Origineel gepost door EMIEN Maar dan ben je net zo slecht!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 Als je kijkt naar wat voor onrecht er de Afghanen is aangedaan en je ziet hoeveel vrede gesprekken ze hebben gevoerd. Je ziet dat Bush toch oorlog wilde. Vind je dan niet dat zij ook het recht hadden zich te verdedigen en zo nodig door het vallen van slachtoffers?

ZiLaaL
10-01-2003, 22:43
Origineel gepost door delila16 Je kunt vermoorde mensen niet terug krijgen door andere mensen te vermoorden Maar je kunt zeker wel laten zien dat je niet over je heen laat lopen dat je dat niet pikt en niet tolereert. Vooral als je kijkt wat er in het oosten is gebeurd, dan geef ik ze gelijk Excuse me... Moorden is ZOIEZO niet de oplossing lieve schat! Het zit echter in het menselijk bloed, de hebzucht naar macht en geld... Zoiets raken "we" helaas niet kwijt, in mijn ogen... Hoe lang proberen we al wel niet de wereld te verbeteren? Hoe lang nog moeten we geld inzamelen en petities tekenen en andere shit... in de hoop dat die eikels in hun leren buro-stoelen eindelijk es uit hun winterslaap komen en inzien dat ze niet echt ver komen met het afschieten en het in rook zien opgaan van $$$.... Verdomme... :jammer:

Wal
10-01-2003, 22:44
Origineel gepost door delila16 Als je kijkt naar wat voor onrecht er de Afghanen is aangedaan en je ziet hoeveel vrede gesprekken ze hebben gevoerd. Je ziet dat Bush toch oorlog wilde. Vind je dan niet dat zij ook het recht hadden zich te verdedigen en zo nodig door het vallen van slachtoffers? Is het moorden dan nu niet gestopt????? ja dacht het wel dus je ziet dat vrede gesprekken Wel helpen en moorden niet

delila16
10-01-2003, 22:44
Origineel gepost door Feziefez Maar als je weet dat doordat je terugmoord er weer iemand van je eigen volk zal worden vermoord, dan is dat toch dom!!! Woorden kunnen ook helpen. Laat me alsjeblieft niet lachen. Woorden zijn er genoeg gevoerd. Er breekt altijd een moment aan dat woorden niks kunnen doen, als je bijv. naar de psychopaat Bush kijkt die kostte wat kostte oorlog wil. Zelfs nadat ze Irak mochten controleren. Denk je dan dat woorden nog helpen? Als jij je zo superieur voelt en denkt dat te kunnen ga je gang zou ik dan zeggen...

Samiratoen
10-01-2003, 22:45
gelukkig dat ik neit dom ben..:ego:

EMIEN
Origineel gepost door delila16 Als je kijkt naar wat voor onrecht er de Afghanen is aangedaan en je ziet hoeveel vrede gesprekken ze hebben gevoerd. Je ziet dat Bush toch oorlog wilde. Vind je dan niet dat zij ook het recht hadden zich te verdedigen en zo nodig door het vallen van slachtoffers? Nee Ze moeten opstaan en zeggen, wij gebruiken geen geweld. Niemand schiet mensen zomaar dood. Neem voorbeeld aan Ghandi......:rolleyes:

Chaimae
Abd Allah, zoon van Omar (RAA) vermeldde dat tijdens één van de oorlogen, een vrouw dood gevonden werd. De Boodschapper van God maakte bekend dat hij het doden van vrouwen en kinderen streng afkeurde. Al-Bukhari

delila16
10-01-2003, 22:46
Origineel gepost door Feziefez Is het moorden dan nu niet gestopt????? ja dacht het wel dus je ziet dat vrede gesprekken Wel helpen en moorden niet Wat voor vredegesprekken???? Godverdomme!! Noem je dat een vredegesprek? Ze hebben dat hele land geplunderd en kapot gemaakt, duizenden slachtoffers zijn er gevallen!! Dat was duidelijk moorden en geen vredegesprek!! :verdriet:

delila16
10-01-2003, 22:47

Origineel gepost door EMIEN Nee Ze moeten opstaan en zeggen, wij gebruiken geen geweld. Niemand schiet mensen zomaar dood. Neem voorbeeld aan Ghandi......:rolleyes: Jongen wie heeft het hier over zomaar doodschieten?? Lees jij de topic maar eerst nogmaals door ;) :zwaai:

Pagina's : [1] 2 3 4