Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : noer op een persoon die ik vandaag zag...

Pagina's : [1] 2

Hart4Islam
10-01-2003, 22:27

subhannallah ging vandaag effe ergens naar toe, en ik kwam die moskee binnen in zon winkel. en daar stond hij, met een witte gewaad en veel noer in zijn gezicht. dat ik het doek voor mijn nikaap zelfs voor mijn ogen moest op doen anders werd ik blind. . in zijn witte gewaad. geschaamt keek hij naar beneden..... subhannallah nu begrijp ik waaromj allah swt mensen noer geeft van wie hij houdt gewoon oogverblindend... en zo verlegen is ie..... howe sweet of niet lange jan you know who

jihadz21
10-01-2003, 22:57
:D ja ja dat winkeltje heb ik ook herinneringen toen ik er voor een lezing ging voor de ramadan hahahaha wajaaw zal maar beter niet vertellen :rolleyes:

HalfBlood
10-01-2003, 23:00
Oem Loqmaan is verliefd .. sho shgattig :D.

HalfBlood
10-01-2003, 23:46
Origineel gepost door Mustapha AA wah :kwaad: tis menselijk .. ze3ma jij wordt nooit verliefd.. FREAK.:hihi:..

Hart4Islam
10-01-2003, 23:46

Origineel gepost door Mustapha AA wah :kwaad: wazzer lange :D

delila16
10-01-2003, 23:47
Origineel gepost door Mustapha AA wah :kwaad: :lol:

delila16
10-01-2003, 23:48
Origineel gepost door Half Blood tis menselijk .. ze3ma jij wordt nooit verliefd.. FREAK.:hihi:.. er speelt wat meer meneer

Hart4Islam
10-01-2003, 23:48
eeeej lange met veel noer op zijn gezicht ben je boos als ik de waarheid zeg

delila16
10-01-2003, 23:49
Origineel gepost door Mustapha AA malki nti :kwaad: Jaloezie is een duidelijk symptoom bij Marokkanen voor liefde :D

Hart4Islam
10-01-2003, 23:50
Origineel gepost door delila16 Jaloezie is een duidelijk symptoom bij Marokkanen voor liefde :D waarover moet hjij jaloers zijn als deze tekst over hem gaat :D

HalfBlood
10-01-2003, 23:52
Origineel gepost door Mustapha AA JOmpo ken je dat? nee? okee doei ja ik ken dat .. ;).. kben geen kadir .. dus watch ur mouth..:D

OUMHANEEN
10-01-2003, 23:54
Salaam Aleikoem wr wb wm, Draag je niqaab???? sinds wanneer??? Toen ik je zag niet??? Maar toch Mash'Allah aleik!!! Maar ik moet dit wel effe zeggen, wees niet beledigd. Waarom zeggen jullie iets wat jullie niet doen? Het meest gehaat in het Aangezicht van Allah is dat jullie zeggen wat jullie niet doen (soera 61:2-3 Salaam Aleikoemm wr wb wm,

Hart4Islam
10-01-2003, 23:56
Origineel gepost door OUM HANEEN Salaam Aleikoem wr wb wm, Draag je niqaab???? sinds wanneer??? Toen ik je zag niet??? Maar toch Mash'Allah aleik!!! Maar ik moet dit wel effe zeggen, wees niet beledigd. Waarom zeggen jullie iets wat jullie niet doen? Het meest gehaat in het Aangezicht van Allah is dat jullie zeggen wat jullie niet doen (soera 61:2-3 Salaam Aleikoemm wr wb wm, waarover beledigt ja ogtie, nee draag momenteel nog geen nikaap.. maar het zal komen insha allah, had die dag een nikaap aan om te kijken hoe het voelt en plots maakte mijn moeder een foto ervan.... vond ik wel leuk voor avatare... maar hoe bedoel je wees niet beledigd voel me nooit beledigd elhamdolilah en helemaal niet als het een zusterlijke advies is

Ghatar_tangawia
10-01-2003, 23:58
Origineel gepost door jihadz21 :D ja ja dat winkeltje heb ik ook herinneringen toen ik er voor een lezing ging voor de ramadan hahahaha wajaaw zal maar beter niet vertellen :rolleyes: Vertel..vertel.... :rolleyes:

OUMHANEEN
11-01-2003, 00:03

subhannallah ging vandaag effe ergens naar toe, en ik kwam die moskee binnen in zon winkel. en daar stond hij, met een witte gewaad en veel noer in zijn gezicht. dat ik het doek voor mijn nikaap zelfs voor mijn ogen moest op doen anders werd ik blind . . in zijn witte gewaad. geschaamt keek hij naar beneden..... Salaam Aleikoem Ik bedoelde niet de foto maar wat je in je bericht zei??? Tweede regel derde zin salaam aleikoem

Pagina's : [1] 2