LZN
16-11-2004, 22:33
´Christen democratish Appel´ De partij met de "Bijbel" in de rechterhand , en momenteel in de linkerhand de `Koran`, ene werkbezoek na de adere. moskee in en uit, en kerk in en uit, met opengeslagen pagina van de BIJBEL " gij zult uw naaste lief hebben" en in de andere hand de vrij vertaalde text uit de " Koran" gij zult niet doden......... Ik woon al jaren tussen Moslim groepen en heb nog nooit een probleem ondervonden.. Zelf niet omdat ik zelf HOMO ben.... ik wordt gewaardeerd zoals ik ben en leef.... ben zelf jaren achteréén in beni Said geweest en Nador, Fes, Meknes en ga zomaar door. Nu woon ik opnieuw tussen de moslims enkele honderden meters van een moskee vandaan, heerlijk elke vrijdag die moskee te mogen horen... Ik download zelfs arabic muziek van verschillende websites af omdat ik dan eindelijk eens iets anders hoor dan dat verschrikkelijke engelse schreeuw van tegenwoordig. Hoezo rassen haat, het ligt toch aan de Mensen zelf... en niet aan de éénlingen........ ook moslims hebben zo hun éénlingen.... als press fotograaf en als freelance journalist heb ik veel meegemaakt en gezien, heren ik heb uw cultuur van dichtbij meegemaakt en gezien, heb zes weken vacantie met een marokkaans gezin onder één dak geleeft in Nador, nou van mij mag dat morgen weer als ik de keuze had. Ik heb de Bijbel en Koran niet nodig om te weten dat er meer op aarde is en tussen Hemel en Aarde.... Ik accepteer U allen zoals U bent, zolang ik geaccepteerd wordt zoals ik ben en leef. Wens alle moslims veel sterkte toe in de turbulente tijden... en laat de moed niet zakken want Voor mij bent U allen één en gelijk. H.V.- Keelips Almelo.