Bekijk originele versie : Of de Nederlandse samenleving het nou WILT of NIET .........................
Nousratakoum1
16-11-2004, 22:25
De koers in de samenleving is BIJGESTELD, enorm bijgesteld.
Of de Nederlandse samenleving het nou wilt of niet, de NEDERLANDSE samenleving is aan het veranderen! De koers is al bijgesteld, op weg naar de o zo ideale MULTICULTURELE samenleving in Nederland! Immers de komst van de ruim 1 miljoen 'allochtonen' heeft per definitie ervoor gezorgd dat de cultuur in Nederland sterk aan het veranderen is. :D Er zal maar weinig plaats of ruimte zijn voor de RACISTISCHE NEDERLANDER. :D Ruim 1 miljoen tegenover 16 miljoen. Verhoudingsgewijs komt dat op het volgende neer:
1 Op de 16 Nederlander zul je zien dat er een allochtoon tussen zit. O racist, je hebt er moeite mee, je zult mee moeten veranderen, wil je nog een fijn leven hebben. Dit houdt in concreto in dat je in elke straat van Nederland een allochtone gezin hebt. O racist, erg voor je, maar je zult in je denken moeten veranderen. Nederland is gekleurd! Lang leve de kleurrijke Nederland!
Theo van Gogh heeft het helaas met de dood moeten bekopen dat de Nederlandse samenleving in versnelde koers is geraakt op weg naar de MULTICULTURELE SAMENLEVING!
Nederland ooohoooo Nederland jij bent de kampioen, jij bent de KLEURRIJKE SAMENLEVING geworden, Nederland ooooooo Nederland jij bent de kampioen, wij houden van KLEURRIJK NEDERLAND.........................lalalalalalalala lalalalalalaalalalalal
(Ps, eindelijk, ik als allochtoon en moslim krijg kippevel van het nieuwe Nederlandse gezang :D )
Immanuel
16-11-2004, 22:31
De koers in de samenleving is BIJGESTELD, enorm bijgesteld.
Of de Nederlandse samenleving het nou wilt of niet, de NEDERLANDSE samenleving is aan het veranderen! De koers is al bijgesteld, op weg naar de o zo ideale MULTICULTURELE samenleving in Nederland! Immers de komst van de ruim 1 miljoen 'allochtonen' heeft per definitie ervoor gezorgd dat de cultuur in Nederland sterk aan het veranderen is. :D Er zal maar weinig plaats of ruimte zijn voor de RACISTISCHE NEDERLANDER. :D Ruim 1 miljoen tegenover 16 miljoen. Verhoudingsgewijs komt dat op het volgende neer:
1 Op de 16 Nederlander zul je zien dat er een allochtoon tussen zit. O racist, je hebt er moeite mee, je zult mee moeten veranderen, wil je nog een fijn leven hebben. Dit houdt in concreto in dat je in elke straat van Nederland een allochtone gezin hebt. O racist, erg voor je, maar je zult in je denken moeten veranderen. Nederland is gekleurd! Lang leve de kleurrijke Nederland!
Theo van Gogh heeft het helaas met de dood moeten bekopen dat de Nederlandse samenleving in versnelde koers is geraakt op weg naar de MULTICULTURELE SAMENLEVING!
Nederland ooohoooo Nederland jij bent de kampioen, jij bent de KLEURRIJKE SAMENLEVING geworden, Nederland ooooooo Nederland jij bent de kampioen, wij houden van KLEURRIJK NEDERLAND.........................lalalalalalalala lalalalalalaalalalalal
(Ps, eindelijk, ik als allochtoon en moslim krijg kippevel van het nieuwe Nederlandse gezang :D )Hallo Nostratakoum1,
Als we echt die multiculti samenleving willen dan moeten we er wel aan werken om die mensen die dat frustreren (extreem-rechts, stormfront, extremistische modlims) te beteugelen. Volledig de zee in drijven lijkt me onwaarschijnlijk, maar beteugelen is misschien een mogelijkheid.
Lady_Fortuna
16-11-2004, 22:35
Hallo Nostratakoum1,
Als we echt die multiculti samenleving willen dan moeten we er wel aan werken om die mensen die dat frustreren (extreem-rechts, stormfront, extremistische modlims) te beteugelen. Volledig de zee in drijven lijkt me onwaarschijnlijk, maar beteugelen is misschien een mogelijkheid.
Daar ben ik het helemaal mee eens!!!
Lady_Fortuna
16-11-2004, 22:57
Ik denk gewoon dat Nederlanders op plaats 1 komen......
Kijk wat er de laatste tijd gebeurd....Wij Nederlanders hebben gewoon geen zin in moskees, en al die buitenlandse invloeden....Echt, dankzij die moderne technieken krijgen we alleen maar gezeik ! Iedereen komt in elkaars land en krijgen meningsverschillen....
Integreer en dr is niks aan de hand....maar geen moslim shit hier plz....hoord niet in Nederland...klaar...
Ik ben in Amsterdam geboren en getogen, spreek de Nederlandse taal. Maar toch vindt men dat ik niet geintegreerd ben.
Dan wil ik van jou weten wat jij onder het woord integratie verstaat???
Lady_Fortuna
16-11-2004, 23:03
Voel jij je Nederlander of niet ?
Ja, ik voel me 100% Nederlander, ik denk en droom in het Nederlands. Thuis spreek ik Nederlands alleen zie ik er niet uit als een Nederlander. En daarbij bovenop draag ik een hoofddoekje, waardoor ik vaak word bestempeld als analfabeet.
Dat irriteert mij mateloos. Sta je bij de bushalte en ze vragen je wat. Je geeft gewoon antwoord. Dan hoor je gelijk, zo jij spreekt goed Nederlands? Had het niet verwacht. Dan denk ik van als ze zo denken, ben je nooit geintegreerd voor de autochtonen Nederlanders.
Lady_Fortuna
16-11-2004, 23:05
Wel merkwaardig dat er enkel sprake is van een multi-culturele samenleving in westerse landen,, iets wat ons gewoon door de strot werd geramd en waarvoor dan door sommige gekken helemaal geen waardering voor te vinden is.
Voor die dwazen zou ik zeggen, ga je multi-culturele samenleving beleven in Marokko, of Afghanistan og Iran of Irak....een mens zou haast vergeten dat net zij het zijn die naar hier komen om te genieten van de multi-culturele samenleving, en dan zeuren ze nog dat zooitje ondankbaar gespuis. :rolleyes:
Ze zijn hier niet gekomen om te genieten, maar ze zijn hier naartoe gehaald om te werken. Dat is een heel ander verhaal!
SingleCoil
16-11-2004, 23:09
Ja, ik voel me 100% Nederlander, ik denk en droom in het Nederlands. Thuis spreek ik Nederlands alleen zie ik er niet uit als een Nederlander. En daarbij bovenop draag ik een hoofddoekje, waardoor ik vaak word bestempeld als analfabeet.
Dat irriteert mij mateloos. Sta je bij de bushalte en ze vragen je wat. Je geeft gewoon antwoord. Dan hoor je gelijk, zo jij spreekt goed Nederlands? Had het niet verwacht. Dan denk ik van als ze zo denken, ben je nooit geintegreerd voor de autochtonen Nederlanders.
Als je dat mateloos irriteert, waarom doe je dan je hoofddoek niet af ? Zo hard regent het meestal ook niet. Een teken van respect is dat je niet voortdurend je geloofskenmerken probeert te uiten.
1 miljoen buitenlanders? 1 miljoen moslims bedoel je. in totaal wonen er naar schatting 4 miljoen mensen met een ethnische achtergrond in NL, inclusief Indo's en Suri's meegeteld!
Nou hier zeg je me wat. Dankzij die mooie Marokkaantje die het nieuws pas haalde, gaan hier dingen radicaal veranderen. Zoals meer geld voor recherche-teams, politie etc... Dat jij nou vind dat je je stem laat horen met dat nu pas allochtonen gehoord worden.. Denk je dat ze in Magreb geld zouden uitgeven aan school, een betere infrastructuur en andere dingen.... Je mag blij zijn dat je 'gizoe' kan vreten. Die je onderdanige zus (sorry dames begrijp me niet verkeerd) in 'marmita' heeft klaar gemaakt. Ik denk dat menig marokkaanse man een achterstand heeft zowel in huiselijke kring als 'buiten'. Dus kom a.u.b niet met dit soort verkeerde argumenten... :confused: In Marokko zijn het al relschoppers voor hen buren, ik weet er zelf alles van... Maar dan werd je meteen opgehaald en kreeg je pak slaag voor zedelijk gedrag. Het is jammer dat ze dat hier ook niet doen, jammer....
SingleCoil
16-11-2004, 23:12
Ze zijn hier niet gekomen om te genieten, maar ze zijn hier naartoe gehaald om te werken. Dat is een heel ander verhaal!Ze zijn hier naartoe gekomen om van onze werkgelegenheid te genieten. In Nederland kent men het - in het arabisch onvertaalbare - begrip 'arbeidsvreugde'. En in nederland kan men dus een arbeidsbetrekking genieten.
De komst was niet verplicht. Jij doet het klinken of er slavenhalers aan te pas kwamen...
Lady_Fortuna
16-11-2004, 23:12
Als je dat mateloos irriteert, waarom doe je dan je hoofddoek niet af ? Zo hard regent het meestal ook niet. Een teken van respect is dat je niet voortdurend je geloofskenmerken probeert te uiten.
Ik houd mijn hoofddoek op omdat ik achter mijn geloof sta. Kijk maar naar artikel 1 die in je ondertekening staat: "godsdienstvrijheid".
Het is juist een teken van respect als men elkaar respecteert om elkaars godsdiensten.
Dat het me irriteert, wil nog niet zeggen dat ik dan bereid ben om mijn hoofddoek oftewel mijn geloof op zij te zetten.
Lady_Fortuna
16-11-2004, 23:15
Ze zijn hier naartoe gekomen om van onze werkgelegenheid te genieten. In Nederland kent men het - in het arabisch onvertaalbare - begrip 'arbeidsvreugde'. En in nederland kan men dus een arbeidsbetrekking genieten.
De komst was niet verplicht. Jij doet het klinken of er slavenhalers aan te pas kwamen...
Alsjeblieft zeg!!!!
Ze werden naar Nederland gehaald omdat de Nederlanders zich te hoog voelde om in fabrieken, mijnen etc. te werken.
Ze hadden lange werkdagen en nu zitten ze in de WAO. Ja en nu wil de overheid daarop gaan bezuinigen. Daar hadden ze echter eerder aan moeten denken!!!
Ik heb ook niet gezegd dat het verplicht was, alleen in hun vaderland was er niet echt veel werk, waardoor ze gewoon hun kans met beide handen hebben gegrepen om een inkomen binnen te halen.
Lady_Fortuna
16-11-2004, 23:19
Die hoofddoek moet je zelf weten.....
Het past niet in de Nederlandse samenleving, maar ok....
Turken / Marokkanen....pfff zal nooit wat worden.....
Wij snappen hun niet....en hun snappen ons niet
We leven in een multiculturele samenleving
En wat je zegt dat wilde ik eigenlijk horen; want zo blijkt ook dat hoe je je best ook doet, men zal nooit tevreden zijn. En integratie moet inderdaad van 2 kanten komen.
knorrepotje
16-11-2004, 23:20
Ik houd mijn hoofddoek op omdat ik achter mijn geloof sta. Kijk maar naar artikel 1 die in je ondertekening staat: "godsdienstvrijheid".
Het is juist een teken van respect als men elkaar respecteert om elkaars godsdiensten.
Dat het me irriteert, wil nog niet zeggen dat ik dan bereid ben om mijn hoofddoek oftewel mijn geloof op zij te zetten.
Vind jij religie niet iets dat je voor jezelf dient te houden, van mij mag iedereen geloven wat hij/zij wilt maar ik zie niet echt het verschil tussen "londsdale kleding" & hoofddoekjes.
Beiden zijn uitingen van politieke of religieuze opvattingen. Als mensen er er op staan om dit op straat te dragen, tja moeten ze zelf weten. Ben er persoonlijk nu niet een voorstander van. Een beetje disrespectvol tegenover mensen met een andere levensovertuiging.
Op werk en scholen vind ik het echt niet kunnen, en mag van mij part verboden worden in de Nederlandse wet.
SingleCoil
16-11-2004, 23:20
Alsjeblieft zeg!!!!
Ze werden naar Nederland gehaald omdat de Nederlanders zich te hoog voelde om in fabrieken, mijnen etc. te werken.
Onzin. Er waren op ieder moment meer nederlanders die hetzelfde werk deden. Er was gewoon een structureel tekort aan arbeidskrachten, due werden de grenzen opengezet.
Ze hadden lange werkdagen en nu zitten ze in de WAO. Ja en nu wil de overheid daarop gaan bezuinigen. Daar hadden ze echter eerder aan moeten denken!!!
Wat heeft de overheid daar nou weer mee te maken ? Hoe komt het trouwens dat er veel meer marokkanen in de WAO zitten dan Nederlanders met een vergelijkbare baan ?
Ik heb ook niet gezegd dat het verplicht was, alleen in hun vaderland was er niet echt veel werk, waardoor ze gewoon hun kans met beide handen hebben gegrepen om een inkomen binnen te halen.
Inderdaad. Prima ook, moet je zelf weten. Maar neem dan ook de consequenties van de effecten die dat heeft, en ga niet lopen huilen dat nu de overheid de gevolgen maar moet oplossen. Het zijn hun kinderen en kleinkinderen die hier moordend rondtrekken...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.