Bekijk originele versie : Nederland: het land van BELEDIGINGEN!
Nousratakoum1
16-11-2004, 22:03
WERKELIJK ONBEGRIJPELIJK!!
Je mag zeggen wat je vindt of wilt!
Goh, beste Nederland! Maak je borst dan maar alvast NAT!
Ruim 70% van de burgers in Nederland vindt dat wij hier in Nederland alsvolgt te werk mogen gaan:
Ik loop op straat en zie een paar moslimdames met hoofddoek op. Ik reageer daarop: "Vuile vieze moslimdames, rot toch op met die vieze hoofddoeken."
Ik kom in de kerk en neem plaats in de bank en roep opeens naar de kerkbezoekers: "Vieze aanbidders van Jezus, n e u k je zelf, en doe aan orgiesex!"
Ik kom een dame op straat tegen en roep naar haar:
" Kom eens lekker geile h o e r, ik zal je eens pakken."
Dit moet dus kunnen, want je mag zeggen wat je wilt en vindt! Mijn vrienden uit verschillende landen, zoals Mexico, Canada, Zuid-Afrika en Zwitserland kwamen niet bij van het lachen! Nederland, ik schaam mij DOOD voor de oooozzzzzzzzzooooooooo tolerante Nederlandse samenleving.
WAARDELOOS en totaal geen teken van RESPECT en MENSELIJKHEID
HELEMAAL EENS. ALLEEN WANEER HET HUN GOED UITkomt
SingleCoil
16-11-2004, 22:07
Ja onbegrijpelijk natuurlijk, vrijheid van meningsuiting met toetsing achteraf. Ook totaal zinloos jouw uit te leggen waarom het belangrijk is dat je dit recht hebt. Je zou me waarschijnlijk de hals afsnijden...
maar het geeft niet hoor, ik laat mijn kat ook enten en dan leg ik ook niet uit waarom...
Lady_Fortuna
16-11-2004, 22:08
ja wat zal ik zeggen.......
Vrijheid van meningsuiting!!!!! :p
Lady_Fortuna
16-11-2004, 22:09
Ja onbegrijpelijk natuurlijk, vrijheid van meningsuiting met toetsing achteraf. Ook totaal zinloos jouw uit te leggen waarom het belangrijk is dat je dit recht hebt. Je zou me waarschijnlijk de hals afsnijden...
maar het geeft niet hoor, ik laat mijn kat ook enten en dan leg ik ook niet uit waarom...
iemand bij de hals afsnijden is zeer zeker niet een vrijheid van meningsuiting, maar gewoon een strafbaar feit
Nousratakoum1
16-11-2004, 22:10
Nederland Onfatsoelijk Geworden
Nousratakoum1
16-11-2004, 22:12
Vertigo: ik kom de nederlandse samenleving fatsoen brengen
minous21
16-11-2004, 22:12
Is leuk man......kan ik eindelijk is "eerlijk" zijn en me beroepen op de vrijheid van meningsuiting.....................:D
En je vraagt je niet af waarom jouw voorbeelden dan niet daadwerkelijk overal en voortdurend te zien zijn?
Wat je niet en wel kunt zeggen, hangt af van de waarden en normen die je hebt. Daar heb ik trouwens ook geen Koran of Bijbel voor nodig.
Lady_Fortuna
16-11-2004, 22:45
En dat allemaal vanuit het Whopper gedeelte bij de Burger King?
Of is het vermoorden van mensen fatsoen bij brengen?
:confused:
Ik dacht dat iemand anders de moord had gepleegd???
Kan zijn dat ik het mis heb hoor?? :confused:
knorrepotje
16-11-2004, 22:48
Vertigo: ik kom de nederlandse samenleving fatsoen brengen
Was jij niet die mafkees die willekeurige mensen op straat aansprak om hun over de Islam te vertellen?
Nousratakoum1
16-11-2004, 22:49
hihihih
SingleCoil
16-11-2004, 22:54
Wow ! Een historisch moment: "Den Berber Ontdent Den Vrijheid van Meningschuiting!"
"Dus ik mag alles zeggen wat ik wil ? "
"Ookkuuhh...'kuthollanders'" ? "Ja hoor"
"Ennnuuhh...'kankerchristenen' ?" "Ja hoor"
"Ennnuuhh...'homo's zijn ziek' ? " "Ja hoor"
"Ennuhhh...'Dood moet is, dood, dood, dood, dood....' ?" "Ja hoor"
Les 2: Verantwoording achteraf.
Je mag alles zeggen, dus vooraf wordt je de mond niet gesnoerd. Je wordt wel achteraf voor kwetsende, godslasterlijke, smadelijke of beledigende uitspraken ter verantwoording geroepen. De rechter kan je dan veroordelen, bijvoorbeeld tot een boete of tot een rectificatie.
Ook daarna mag je weer alles zeggen, je mag dus de uitspraak waarvoor je veroordeeld bent rustig weer herhalen. Er geldt dan toch weer toetsing achteraf.
Je zult begrijpen dat we als beschaafde, elkaar respecterende tolerante mensen niet vaak naar de rechter hoeven...
Immanuel
16-11-2004, 22:57
Als Nederland en de mensen die er wonen zo verschrikkelijk zijn, dan rot je toch lekker een eind op?Tja, alweer een lid naar aanleiding van de berichtgeving op Radio 1.
Hij kan niet oprotten want hij is hier geboren. Hij heeft hier net zo veel recht van spreken als jij en ik. De fase waarin we hier tegen elkaar riepen "opbokken naar Marokko" zijn wij al een tijdje voorbij. Je bent een week te laat. Ik ben een echte kaaskop en begin mij danig te storen aan de mensen die hier roepen dat anderen op moeten rotten als het hun hier niet bevalt. Ik zie ook een aantal dingen in de Nederlandse maatschappij die me niet aanstaan. Moet ik nu ook opbokken, of zou je het waarderen dat we daarover een inhoudelijke discussie gaan voeren om die zaken tot een oplossing te brengen?
Immanuel
16-11-2004, 23:03
En dat allemaal vanuit het Whopper gedeelte bij de Burger King?
Of is het vermoorden van mensen fatsoen bij brengen?
:confused:Hij heeft niemand vermoord en hij is het er niet mee eens dat Theo van Gogh werd vermoord. Als je je een beetje had ingelezen dan had je dat kunnen zien. Hij ergert zich aan het gebrek aan beschaving onder de Nederlanders. In Nederland is het goed gebruik dat iedereen mag zeggen wat hij wil behoudens de wet. Dat wil nog niet zeggen dat alles wat je uitbraakt een teken van beschaving is.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.