Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : stel dat je gedwongen wordt om met iemand te trouwen...

Pagina's : [1] 2

LZN
10-01-2003, 22:15

je wordt gedwongen om met iemand te trouwen...wat ga je dan doen? ik weet dat het een moeilijke vraag is een ook domme vraag mischien :D maar toch.....

Onslaught
10-01-2003, 22:17
me ex was gedwongen , ja ikw eet aleen het deed me pijn, maar je maar ik trouw met wie ik wil of is dit aleen voor de vrouwen bedoeld

Moonshine
10-01-2003, 22:20
hmm elmarocani boeinde topic“s heb je maar ehmm.......ik zou me erbij neerleggen.......teneerste opdat ik mijn ouders of familie geen schande wel bezorgen...en ten tweede als die man lief is..dan zal je hart uiteindelijk voor hem opengaan (hoop ik).....maar godzijdank ben ik gezegend met fantastische ouders en familie....heb niks te klagen....

Liloesh
10-01-2003, 22:25
ik ken een gast die is gedwongen geweest om met iemand te trouwen die ook gedwongen was om te trouwen...en dat is helemaal neit leuk

delila16
10-01-2003, 22:27

Origineel gepost door elmarocani je wordt gedwongen om met iemand te trouwen...wat ga je dan doen? ik weet dat het een moeilijke vraag is een ook domme vraag mischien :D maar toch.... Als het zou gebeuren wat onmogelijk is dan zou ik: weglopen zou ik in eerste instantie denken maar weglopen voor problemen lost het probleem niet op ik denk dat ik eerst met mijn huwelijkspartner zou willen praten als ik er dan niet uit ben ja dan moet ik maar weglopen :zwaai:

Chaimae
10-01-2003, 22:36
Origineel gepost door elmarocani je wordt gedwongen om met iemand te trouwen...wat ga je dan doen? ik weet dat het een moeilijke vraag is een ook domme vraag mischien :D maar toch.... Niet trouwen. Ben de jongste, dus ik heb 4 grotere broers en 1 zus. Die zullen dat nooit laten gebeuren.

saidaaatje
10-01-2003, 22:59
neej ik zou dan never nooit trouwen..........mijn ouders zouden mij zowieso nooit dwingen...maarr er zijn andere oplossingen dan alleen weglopen.....weglopen is een makkelijke weg..maar je eindigt als een verliezer..

wafa_armani
10-01-2003, 23:47
Origineel gepost door elmarocani je wordt gedwongen om met iemand te trouwen...wat ga je dan doen? ik weet dat het een moeilijke vraag is een ook domme vraag mischien :D maar toch.... tjah, wat zou je kunnen doen?? weglopen is inderdaad niet verstandig (ik weet dat mijn ouders me nooit zullen dwingen, but in case...). Ik zou me zeker tot Allah richten en op hem vertrouwen...bidden... ja, verder zou ik nix kunnen doen denk ik :( xXxarmanixXx :zwaai:

Disagreement
10-01-2003, 23:50
Gewoonweg niet trouwen! Iemand spreekt daar over geen schande aandoen ... Het is een schande op zich als je ouders je dwingen!

BENTGHATAR
11-01-2003, 00:28
Ik zou niet gaan trouwen...............Ik zou proberen met mijn ouders te praten.Ik zou niet weglopen, daar los je niks mee op. alhamdollilah zal ik zo'n situatie nooit meemaken

Hart4Islam
11-01-2003, 00:38
Origineel gepost door elmarocani je wordt gedwongen om met iemand te trouwen...wat ga je dan doen? ik weet dat het een moeilijke vraag is een ook domme vraag mischien :D maar toch.... dan laat ik mijn ouders de kitaab van sunna zien met hadits en bewijs dat ik niet uitgehuwelijkt wordt en zal veel sbar hebben en tot allah swt bidden dat het ophoudt

Ghatar_tangawia
11-01-2003, 00:40
Origineel gepost door elmarocani je wordt gedwongen om met iemand te trouwen...wat ga je dan doen? ik weet dat het een moeilijke vraag is een ook domme vraag mischien :D maar toch.... Sorry....maar ik zou echt niet onder dwang trouwen! Dat zou toch op een scheiding aflopen!! Gadverdamme dat je met een man moet gaan slapen die je niet wilt!!! Sorry...maar ik heb teveel zelfrespect!!! Ik vlucht naar mijn tante in A'dam!! Of wat achterfamilie!! Staan mijn ouders al voor schut bij familie....Ik denk dat ze zich dan wel realiseren dat ze hun naam op het spel kunnen zetten. Want anders ga ik er alsnog vandoor als ze dan niet tot bezinning zijn gekomen .....Ik weet dat er ook in de koran staat dat je je ouders moet gehoorzamen maar niet op zo een manier!!! Dan kan ik er ook wel wat van...

Hart4Islam
11-01-2003, 00:43
Origineel gepost door elmarocani maar helaas zijn er ook ouders die eerder in hun gedachten geloven/volgen dan de boek.. ewa zal lukken op allah swt vertrouwen

BENTGHATAR
11-01-2003, 00:48
Origineel gepost door elmarocani dat weet je niet ....zeg nooit nooit.... Ik weet hoe mijn vader is, hij is niet zo iemand die mij verplicht om te gaan trouwen met iemand. Maar jaah mekteb, me vader kan ook opeens veranderen,ik kan ook opeens gedwongen worden om te gaan trouwen , alles is mekteb............dus jah........Ik hoop Inshallah dat ik zo'n situatie niet hoeft mee te maken

Chaimae
11-01-2003, 00:52

Origineel gepost door elmarocani dat hij wel kan veranderen is het wel zeker.....geloof mij ;) Het ene moment zit je in hun schoot .....het andere in de keuken. :D:D

Pagina's : [1] 2