Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : hoe zal jij je voelen!

Rossi980
10-01-2003, 22:14

hoe zal jij je voelen als je elke nacht wanneer je klaar bent van je werk wordt aangehouden door de politie! ze controleren je auto je moet blazen je moet dit je moet dat. zij moeten mij altijd hebben is het de auto mischien? ligt het aan de krullen waarom altijd ons! ik kan niet over iedereen praten maar de politie moet ons altijd hebben! een ding ze kunnen van mij de pot op :p voor de duidelijkheid ik drink niet rook niet !

Moonshine
10-01-2003, 22:15
hmm meskien en binnen kort zullen er ook meer agenten op straat lopen en je moet je legimatie bij je hebben.....dan kunnen de allechtonen het al helemaaaaaal vergeten.......

Chaimae
10-01-2003, 22:16
Origineel gepost door Rossi980 hoe zal jij je voelen als je elke nacht wanneer je klaar bent van je werk wordt aangehouden door de politie! ze controleren je auto je moet blazen je moet dit je moet dat. zij moeten mij altijd hebben is het de auto mischien? ligt het aan de krullen waarom altijd ons! ik kan niet over iedereen praten maar de politie moet ons altijd hebben! een ding ze kunnen van mij de pot op :p voor de duidelijkheid ik drink niet rook niet ! Als je niet drinkt en rookt dan heb je geen probleem. Wees beleefd en dan ben je er van af. :D :)

tonk
10-01-2003, 22:19
Origineel gepost door Moonshine hmm meskien en binnen kort zullen er ook meer agenten op straat lopen en je moet je legimatie bij je hebben.....dan kunnen de allechtonen het al helemaaaaaal vergeten....... Wat 1 van de redenen is waarom ik tegen een identificatieplicht ben. Het lijkt me zeer waarschijnlijk dat de politie veel vaker iemand met een niet-hollands uiterlijk om legitimatie zal vragen dan zo'n blonde kaaskop en dat vind ik niet kunnen.

tonk
10-01-2003, 22:22

Origineel gepost door Rossi980 hoe zal jij je voelen als je elke nacht wanneer je klaar bent van je werk wordt aangehouden door de politie! ze controleren je auto je moet blazen je moet dit je moet dat. zij moeten mij altijd hebben is het de auto mischien? ligt het aan de krullen waarom altijd ons! ik kan niet over iedereen praten maar de politie moet ons altijd hebben! een ding ze kunnen van mij de pot op :p voor de duidelijkheid ik drink niet rook niet ! Neem de proef op de som: blondeer je haar, koop een stel blauwe lenzen en kijk of het verschil uitmaakt. Zoja, zorg er dan wel voor dat je een dagboek hebt bijgehouden (voor en na) en publiceer dat vervolgens en wordt rijk(er). :D

Moonshine
10-01-2003, 22:24
ik weet zeker dat dat gaat gebeuren....ze zeggen dan wel niet.....maar wie zijn volgens hun de criminelen.......de allechtonen natuurlijk en al helemaaaaaaal in de grote steden.....en dan krijgen we weer een probleem met de intigratie.....zo kan je echt niet integreren....als jij telkens gecontroleerd word en die blonde krullenbol naast je niet??????....de ene probleem veroorzaakt de andere

Rossi980
10-01-2003, 22:39
je moet niet vergeten hoe die andere mensen naar je gaan kijken! als ze je controleren. I'M PROUD TO BE A MOCROBOY :p

Ghatar_tangawia
10-01-2003, 22:58
Origineel gepost door Rossi980 hoe zal jij je voelen als je elke nacht wanneer je klaar bent van je werk wordt aangehouden door de politie! ze controleren je auto je moet blazen je moet dit je moet dat. zij moeten mij altijd hebben is het de auto mischien? ligt het aan de krullen waarom altijd ons! ik kan niet over iedereen praten maar de politie moet ons altijd hebben! een ding ze kunnen van mij de pot op :p voor de duidelijkheid ik drink niet rook niet ! goed zo :)

Rossi980
10-01-2003, 22:58
audi a3 zwart metallic