Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : haatzaaierij op NOS

Pagina's : [1] 2

moslima78
16-11-2004, 20:57

hebben jullie ook gemerkt dat het NOS actief bezig is met haatzaaierij en vooroordelen tegen moslims. het NOS journaal besteed alleen aandacht aan het gene dat haat moet opwekken tegen moslims. als je naar deze NOS journaal luistert dan zal je niet anders dan tot de conclusie komen dat het NOS systematisch bezig is met het kweken van haat en discriminatie tegen moslims. een ding wat heel veel opvalt wanneer je naar deze NOS journaal gaat luisten is dat elke verdachte met een islamitische achtergrond dat dat constant wordt vermeld maar wanneer een verdachte een cristelijke achtergrond heeft wordt niet vermeld. ook wanneer een verdachte een een nederlander is wordt niet gezegt dat het gaat om een nederlander maar wanneer het gaat om allochtoon is dat wordt niet duizend keer gezegt. een goed voorbeeld zijn de verdachten die in den haag zijn aangehouden. toen bekent werd dat gaat om nederlaners met aan amerikaanse vader en dus cristelijke namen hebben werd alleen gezegt dat het gaat om een 17 jarige en aan 19 jarige. niet eens de namen of de nationaliteit. maar als het allochtoon is dan wordt de naam en nationaliteit vermeld door het NOS. en zo zijn er duizenden voorbeelden te noemen waar uit blijkt dat het NOS een bron is van haatzaaierij die gepaart gaat met disrcrimnatie en vooroordelen tegen moslims en allochtonen. luister naat NOS op de radio of TV dan je zien dat er systematisch wordt gediscrimineert en aangezet tot haat tegen moslims en allochtonen. welke minister is veranwoordelijk voor de media en waarom doet deze niets tegen deze zenders die haat en racisme verspreiden in dit land.

yasmin2
16-11-2004, 21:45
Moslima78 je zou eens met mijn broer moeten gaan praten hij denkt er net zo over

Rachid_Breda
16-11-2004, 21:47
Maar mag ik aannemen aan dat jij de voorkeur geeft aan een volkomen objectief medium als Al-Jazeera, omdat zij tenminste objectief verslag doen van het joods-amerikaanse complot dat de wereld bedreigt? Daar hoef je niet speciaal ElJazeera voor te kijken hoor om daar achter te komen...

Rachid_Breda
16-11-2004, 21:58
Nee, okay, dat hoor je natuurlijk ook in het thee-huis en van je favoriete even objectieve Imaam. Of van Yasmin haar broer natuurlijk. Of gewoon op de westerse TV hoor....ik weet niet of jij vaak op BRTN kijkt maar daar komt het bijna dagelijks op het nieuws of in een reportage....maar dat is toch niet eens nieuws meer het zijn gewoon feiten.

Patrick.
16-11-2004, 22:01

Nee, okay, dat hoor je natuurlijk ook in het thee-huis en van je favoriete even objectieve Imaam. Of van Yasmin haar broer natuurlijk. Je kan ook altijd nog surfen naar de website van aljazeera.

knorrepotje
16-11-2004, 22:05
hebben jullie ook gemerkt dat het NOS actief bezig is met haatzaaierij en vooroordelen tegen moslims. het NOS journaal besteed alleen aandacht aan het gene dat haat moet opwekken tegen moslims. als je naar deze NOS journaal luistert dan zal je niet anders dan tot de conclusie komen dat het NOS systematisch bezig is met het kweken van haat en discriminatie tegen moslims. een ding wat heel veel opvalt wanneer je naar deze NOS journaal gaat luisten is dat elke verdachte met een islamitische achtergrond dat dat constant wordt vermeld maar wanneer een verdachte een cristelijke achtergrond heeft wordt niet vermeld. ook wanneer een verdachte een een nederlander is wordt niet gezegt dat het gaat om een nederlander maar wanneer het gaat om allochtoon is dat wordt niet duizend keer gezegt. een goed voorbeeld zijn de verdachten die in den haag zijn aangehouden. toen bekent werd dat gaat om nederlaners met aan amerikaanse vader en dus cristelijke namen hebben werd alleen gezegt dat het gaat om een 17 jarige en aan 19 jarige. niet eens de namen of de nationaliteit. maar als het allochtoon is dan wordt de naam en nationaliteit vermeld door het NOS. en zo zijn er duizenden voorbeelden te noemen waar uit blijkt dat het NOS een bron is van haatzaaierij die gepaart gaat met disrcrimnatie en vooroordelen tegen moslims en allochtonen. luister naat NOS op de radio of TV dan je zien dat er systematisch wordt gediscrimineert en aangezet tot haat tegen moslims en allochtonen. welke minister is veranwoordelijk voor de media en waarom doet deze niets tegen deze zenders die haat en racisme verspreiden in dit land. Dat heeft er gewoon mee te maken dat als een christen een misdaad pleegt dit 99,99% van de keren niet doet vanuit zijn christelijke achtergrond. En bij moslims is dit wel het geval.

Miss. Poes
16-11-2004, 22:06
Het IS toch elke keer weer die Islamieten?????????? Kijk en snuif eens om je heen zeg!! Jason nog wat heet die kut Hollandse- Amerikaanse Extreminist............ik heb niet alles onthouden maar hij is er wel degelijk stom kut slachtoffertje!!!! De media geeft de feiten weer thats it!! Als je daar niet tegen kunt dan ga je naar een hutje op de hei waar je niks hoort. Mij hemel wat zijn sommige mensen toch blind zeg! En dat geldt net zo goed voor autochtonen!!! Godverdomme!!!

Miss. Poes
16-11-2004, 22:08
Het valt me zo op dat vooral de Moslima's zo haatdragend zijn.

SingleCoil
16-11-2004, 22:14
Het valt me zo op dat vooral de Moslima's zo haatdragend zijn. Dat verbaasd me niks. Je zult maar opgroeien in een vernederende cultuur waarin je minderwaardigheid als vanzelfsprekend wordt aangenomen, dan wordt je vanzelf een verknipte haatdragende persoon. Ik ben er van overtuigd dat de haat van de moslima's een sterke voedingsbodem voor het extremisme vormt. Het is een zichzelf in stand houdend complex, van minderwaardigheidsgevoel bij de moslimman via onderdrukking van zijn vrouw via haat van die vrouw uitgestraalt op de kinderen die daardoor in het leven jammerlijk mislukken waardoor ze zich minderwaardig voelen en daardoor hun vrouw onderdrukken. Een en ander netjes ondersteunt door de Islam...

Cabal
16-11-2004, 22:16
hebben jullie ook gemerkt dat het NOS actief bezig is met haatzaaierij en vooroordelen tegen moslims. het NOS journaal besteed alleen aandacht aan het gene dat haat moet opwekken tegen moslims. als je naar deze NOS journaal luistert dan zal je niet anders dan tot de conclusie komen dat het NOS systematisch bezig is met het kweken van haat en discriminatie tegen moslims. een ding wat heel veel opvalt wanneer je naar deze NOS journaal gaat luisten is dat elke verdachte met een islamitische achtergrond dat dat constant wordt vermeld maar wanneer een verdachte een cristelijke achtergrond heeft wordt niet vermeld. ook wanneer een verdachte een een nederlander is wordt niet gezegt dat het gaat om een nederlander maar wanneer het gaat om allochtoon is dat wordt niet duizend keer gezegt. een goed voorbeeld zijn de verdachten die in den haag zijn aangehouden. toen bekent werd dat gaat om nederlaners met aan amerikaanse vader en dus cristelijke namen hebben werd alleen gezegt dat het gaat om een 17 jarige en aan 19 jarige. niet eens de namen of de nationaliteit. maar als het allochtoon is dan wordt de naam en nationaliteit vermeld door het NOS. en zo zijn er duizenden voorbeelden te noemen waar uit blijkt dat het NOS een bron is van haatzaaierij die gepaart gaat met disrcrimnatie en vooroordelen tegen moslims en allochtonen. luister naat NOS op de radio of TV dan je zien dat er systematisch wordt gediscrimineert en aangezet tot haat tegen moslims en allochtonen. welke minister is veranwoordelijk voor de media en waarom doet deze niets tegen deze zenders die haat en racisme verspreiden in dit land. Jij ziet spoken, of eigenlijk om nog preciezer te zijn, jij ziet wat je WILT zien.

Miss. Poes
16-11-2004, 22:21
Nee JIJ ziet wat je wilt zien. Mocht je die Moslima's kennen had je ze de kop ingedrukt. Ze zijn hier anoniem en zenden een bepaalde boodschap uit. Ze durfen hier nog iets te zeggen maar in de echte wereld durven ze het niet. Wakker worden cabal

Rachid_Breda
16-11-2004, 22:22
Er wordt in de officiele media nooit gesproken van een misdaad door een moslim, echt nooit. Als jij dat beweert is dat gewoon een leugen, moge Allah je roosteren aan 't spit. Wel wordt zo nu en dan gesproken van bijvoorbeeld een "verdachte van ... afkomst", tegenwoordig veel meer dan vroeger, omdat de media anders verweten wordt links en subjectief te zijn. Voor wie is deze post bedoeld?

Cabal
16-11-2004, 22:26
Nee JIJ ziet wat je wilt zien. Mocht je die Moslima's kennen had je ze de kop ingedrukt. Ze zijn hier anoniem en zenden een bepaalde boodschap uit. Ze durfen hier nog iets te zeggen maar in de echte wereld durven ze het niet. Wakker worden cabal Euh? ik ben klaarwakker, heb je mijn post wel begrepen?

Miss. Poes
16-11-2004, 22:28
Voor wie is deze post bedoeld? Eh........Moslims?? :maf:

mouna79
16-11-2004, 22:29

Beste Moslima, Dat is toch ook niet raar? Zolang die 'rotjongens' zich laten ronselen.... Ik voel me niet aangsproken. Sommige marrokaantjes zijn gewoon doorgeslagen. Ze denken dat ze alles kunnen oplossen met geweld! Ik ben zelf marokkaanse en ik keur het absoluut af. Ze hebben het er zelf naar gemaakt, en nu moeten ze de toekomstige consequenties maar accepteren. En ik hoop echt 'ínsallah' dat ze strenger beleid zullen aannemen. We hebben er alles aan gedaan om die mensen te laten integreren. 'Met de zacht hand'. Als onze koning nog had geleefd, dan had hij misschien nog wat tips kunnen geven. Want hij wist wel van aanpakken, van dit soort typetjes 'radicalen'.

Pagina's : [1] 2