Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : de pil

nadorya
16-11-2004, 20:22

hoi dames hoelang hebben jullie de pil gebruikt en toen jullie stopte hoelang duurde het om zwanger te worden .groetjes

Sardina
16-11-2004, 22:47
1.5 jr de pil gebruikt. gestopt. 1 x daarna ongi geworden, daarna gelijk zwanger.

nasssira
17-11-2004, 14:32
Ik heb de pil 7 maanden gebruikt en ben net 2 weken gestopt met de pil. Hoop dat ik inschallah snel zwanger wordt!!

ahlam22
17-11-2004, 15:01
bij mijn eerste slikte ik hem 3 en halfjaar en was na een maand meteen zwanger alhamdoeillah de 2 ook hetzelfde ben ik niet eens onge geworden meteen zwanger bij iedereen verschillend maar als je er niet heelde tijd aan denkt als je wil beginnen dat schild natuurlijk ook maar ja dat is makkelijk gezegt dan gedaan want als je een maal gestop bent met de pil is heel de om geving ineens zwanger of hebben net kleintjes gehad zie je over al babys hahahahhaha nou voor de geene die bezig zijn veel succes en dat jullie maar snel zwanger mogen raaken inschallah

nadorya
17-11-2004, 15:13

o jullie zijn wel snel zwanger geworden ik ben begin september gestopt en ik was vet overtijd dus ik dacht ik ben zwanger nee hoor zei de dokter kan gebeuren als je met de pil stopt . daarna ben ik twee weken ongesteldt geweest niet normaal maar volgens de dokter was het normaal .ik heb ook 1.5 de pil geslikt .dus ik wacht nu op mijn tweede ongesteldtheid , hadden jullie dat ook angst gevoelens dat je niet zwanger kan worden dat heb ik nu .groetjes

sahab
17-11-2004, 15:26
o jullie zijn wel snel zwanger geworden ik ben begin september gestopt en ik was vet overtijd dus ik dacht ik ben zwanger nee hoor zei de dokter kan gebeuren als je met de pil stopt . daarna ben ik twee weken ongesteldt geweest niet normaal maar volgens de dokter was het normaal .ik heb ook 1.5 de pil geslikt .dus ik wacht nu op mijn tweede ongesteldtheid , hadden jullie dat ook angst gevoelens dat je niet zwanger kan worden dat heb ik nu .groetjes Ik ben eind augustus/begin september gestopt met de pil, dit is dan mijn 3 ronde maar eigenlijk is dit voor mij de 2de keer dat ik echt voor het zwanger worden bezig ben. dat angst gevoel heb ik ook!!!! maar ons beurt komt wel ensallah, en ik heb alle vertrouwen in Allah. ensallah worden we zo snel mogelijk zwanger!! sahab

HoneyBee
17-11-2004, 16:07
Bij mijn eerste heb ik ongeveer 5 maanden de pil geslikt, en na 4 maanden zwanger geworden. Bij mijn tweede ben ik de pil 1 keertje vergeten en ben ik zwanger geworden, terwijl ik van plan was om die maand voor het laatst te slikken om weer zwanger te worden. Grappig he, hoefde geen moeite te doen, was op slag zwanger. Dus ik denk dat het bij iedereen verschilt, en het heeft natuurlijk ook met je eisprong te maken. Je bent natuurlijk niet de hele maand door vruchtbaar. Dus eigenlijk ook een beetje kwestie van geluk.

nadorya
17-11-2004, 19:07
wanneer isje eisprong precies ik heb gehhort twee weken voordat je ongesteldt wordt is dat waar

sahab
18-11-2004, 07:45
wanneer isje eisprong precies ik heb gehhort twee weken voordat je ongesteldt wordt is dat waar Hangt van je cyclus af, stel dat je cyclus 32 dagen is dan zou je eisprong op dag 18 vallen (32-14=18).Maar dit is theoritisch natuurlijk het kan ietje eerder of later vallen!! daarom moet je in de 1ste en de 2de week vaker klussen dan mis je geen kans. Oh ja en je cyclus is vanaf dag 1 dat je menstrueert tot de dag voor de volgende menstruatie! Je kan ook je vruchtbare dagen merken door de waarneming van een doorzichtige rekbare slijm!! Sommig houden de Temperatuur bij meestal is deze stabiel ineens wordt deze met 0.3 tot 0.4 graden hoger dit beteken dat je eisprong al hebt gehad. Wil je nog meer info weten bezoek www.vruchtbaarheid.org daar kan je heel veel info vinden! Wat ik zelf doe is eigenlijk vaker kussen in de 1ste en 2de week na mijn menstruatie. groetjes Sahab

samira1979
19-11-2004, 11:37
Ik ben laatst ook bij de huisarts geweest om wat vragen te stellen over foliumzuur. Ik hoor dat het goed om die tabletten te slikken als je zwanger wilt worden. Ik ga insha allah volgend jaar in augustus trouwen en mijn man en ik willen graag meteen kinderen. Je moet niet al te veel geestelijk bezig zijn met het zwanger worden. Ga gewoon lekker met je man naar bed en het komt wel goed. Als je je erop gaat focussen, dan gaat het niet. Insha allah komt het allemaal wel goed. Heb vertrouwen in Allah swt.

nadorya
19-11-2004, 11:39
ja dat klopt foliumzuur is goed om in te nemen als je zwanger wil worden .ziiten veel vitaminen in en verkleint de kans op een open ruggetje.

sahab
19-11-2004, 12:05
ja dat klopt foliumzuur is goed om in te nemen als je zwanger wil worden .ziiten veel vitaminen in en verkleint de kans op een open ruggetje. Inderdaad ben ik al een maandje ermee begonnen.