Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Aangezien de mensen hier veel discusieren,

missmeryam
16-11-2004, 19:12

Wil ik dit zeggen: Iedereen heeft recht op MIJN mening! Wat vinden jullie daar nou van? Hadi-Doei.

punkie
16-11-2004, 19:20
prachtig, maar of je mening nou echt een toegevoegde waarde heeft.

_SaHaRa_
16-11-2004, 19:22
Laat uw mening dan maar horen...wij zullen graag van het recht gebruik maken om uw mening aan te horen..........................:D

missmeryam
16-11-2004, 19:24
prachtig, maar of je mening nou echt een toegevoegde waarde heeft. Nee mijn mening heeft een bruto toegevoegde waarde. Sahara: Ik laat mijn mening overal horen hier. :D Hadi-Doei.

gEwE
16-11-2004, 19:26

Laat uw mening dan maar horen...wij zullen graag van het recht gebruik maken om uw mening aan te horen..........................:D Mooie avatar. Maar het aquaduct was ietsje beter hoor! :p

Scythe
16-11-2004, 19:27
Nee mijn mening heeft een bruto toegevoegde waarde. Sahara: Ik laat mijn mening overal horen hier. :D Hadi-Doei. Wees dan ook bereid on je mening in de grond geboord te zien. (Of belachelijk gemaakt te zien worden.) Lang leve de Verlichting!

gEwE
16-11-2004, 19:28
Ik denk dat die neonazi uit Den Haag er toch wat anders over denkt hoor... Hij werd gearresteerd omdat hij een groepje Marokkanen verbaal provoceerde. En terecht! :hook:

missmeryam
16-11-2004, 19:30
Wees dan ook bereid on je mening in de grond geboord te zien. (Of belachelijk gemaakt te zien worden.) Lang leve de Verlichting! Dat kan niet gebeuren met mijn mening, want iedereen heeft dezelfde mening als ik. Do you get it, :rolleyes: Maarre als dat toch op de een of andere manier wel zou gebeuren, dan zou ik er niet wakker van liggen. Hadi-Doei.

gEwE
16-11-2004, 19:31
Wees dan ook bereid on je mening in de grond geboord te zien. (Of belachelijk gemaakt te zien worden.) Lang leve de Verlichting! Desondanks hè, met de Verlichting krijgt men hun Theootje niet... gEwE

missmeryam
16-11-2004, 19:33
Ik denk dat die neonazi uit Den Haag er toch wat anders over denkt hoor... Hij werd gearresteerd omdat hij een groepje Marokkanen verbaal provoceerde. En terecht! :hook: Die kent mij dus nog niet. :o Inderdaad, terecht! Ik ben daar nu toch ook mee bezig? Hadi-Doei.