Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Je kunt nu beter thuis blijven?

Pagina's : [1] 2 3

missmeryam
16-11-2004, 18:37

Met alles wat er gebeurd is de afgelopen tijd in Nederland. Kun je beter thuis blijven en zo min mogelijk naar buiten gaan, zegt mijn moeder. Ben ik niet mee eens, want als mij wat overkomt dan is het gewoon mektab en ik ga mezelf niet opsluiten, omdat er misschien wat kan gaan gebeuren. Hoe denk jij er over? Hadi-Doei.

Erwin
16-11-2004, 18:38
Het slaat nergens op.

missmeryam
16-11-2004, 18:40
Het slaat nergens op. Inderdaad. Dat zeg ik dus ook tegen mijn moeder. Mijn zus moet zelfs ontslag gaan nemen, omdat ze veel moet reizen. Hadi-Doei.

AlHoceima_Leila
16-11-2004, 18:40
Ik denk er ook zo over als er wat gebeurt gebeurt het toch. Het heeft geen nut om te vertsoppen voor dingen

Badwoman
16-11-2004, 18:41

Het is maar waar je in geoofd, inderdaad het is allah's wil dat jouw wel of niet iets overkomt als je in de islam geloofd. Maar als ik in het westen van het land woonde dat zou ik mijn dochter liever thuis hebben dan buiten want er heerst gewoon woede over en weer.

Erwin
16-11-2004, 18:41
Inderdaad. Dat zeg ik dus ook tegen mijn moeder. Mijn zus moet zelfs ontslag gaan nemen, omdat ze veel moet reizen. Hadi-Doei. Je begrijpt me verkeerd. Wat JIJ zegt slaat nergens op. Je moeder heeft gelijk. Moeders hebben altijd gelijk. Luister naar je moeder.

FIGHAR
16-11-2004, 18:42
Toch is het een goede zaak om op bepaalde dingen voorbereid te zijn. Trek je dus niets aan van die Erwtin beste M&Ms.

Rachid_Breda
16-11-2004, 18:43
Het is een normale reactie van een bezorgde moeder dus om te zeggen dat het nergens op slaat is verkeerd na mijn mening....of je ook dadelijk werkelijk ook echt thuis blijft is een ander verhaal maar het minste wat je wel kan proberen is je moeder gerust te stellen en af en toe naar huis bellen zodat zij niet ongerust blijft.

missmeryam
16-11-2004, 18:45
Ik denk er ook zo over als er wat gebeurt gebeurt het toch. Het heeft geen nut om te vertsoppen voor dingen Ja, want als je dat wel doet dan kun je net zo goed stoppen met leven. Erwin: Moeders kunnen ook wel eens ongelijk hebben :) Hadi-Doei.

missmeryam
16-11-2004, 18:46
Het is maar waar je in geoofd, inderdaad het is allah's wil dat jouw wel of niet iets overkomt als je in de islam geloofd. Maar als ik in het westen van het land woonde dat zou ik mijn dochter liever thuis hebben dan buiten want er heerst gewoon woede over en weer. Dat heeft niets met het Westen of het Oosten te maken. Overal kan wel wat gebeuren. Hadi-Doei.

missmeryam
16-11-2004, 18:47
Toch is het een goede zaak om op bepaalde dingen voorbereid te zijn. Trek je dus niets aan van die Erwtin beste M&Ms. Op een gebeurtenis kun je, je niet voorbereiden. Het gebeurt wanneer het gebeuren moet. Ik trek nooit wat aan van iemand anders. Ik heb mijn eigen kleren. :hihi: Hadi-Doei.

FIGHAR
16-11-2004, 18:49
Ik kan me voorstellen dat je moeder bezorgd is. Zeker zul je als je bijvoorbeeld een hoofddoek draagt worden aangekeken. Helaas, niet leuk maar zo werken die dingen nu eenmaal. Maar is je moeder niet een beetje te bezorgd? Er zijn immers geen mensen met doek of mannenjurk aangevallen? De meeste autochtonen begrijpen ook wel dat moslims/Marokkanen zelf ook bezorgd zijn. Ga eventueel samen reizen, als dat kan, ik denk dat de bezorgheid van je moeder wel begrijpelijk is maar ook wat overdreven is. Homerus. Scottneus met zijn stupiditeit weer.. Hoe kom je erbij dat er geen moslims aangevallen zijn? En kunnen autochtonen geen moslims zijn?!

FIGHAR
16-11-2004, 18:50
Op een gebeurtenis kun je, je niet voorbereiden. Het gebeurt wanneer het gebeuren moet. Ik trek nooit wat aan van iemand anders. Ik heb mijn eigen kleren. :hihi: Hadi-Doei. Voorkomen is beter dan genezen.. Zijn we nu ad rem?! Hahaha.

missmeryam
16-11-2004, 18:51
Ik kan me voorstellen dat je moeder bezorgd is. Zeker zul je als je bijvoorbeeld een hoofddoek draagt worden aangekeken. Helaas, niet leuk maar zo werken die dingen nu eenmaal. Maar is je moeder niet een beetje te bezorgd? Er zijn immers geen mensen met doek of mannenjurk aangevallen? De meeste autochtonen begrijpen ook wel dat moslims/Marokkanen zelf ook bezorgd zijn. Ga eventueel samen reizen, als dat kan, ik denk dat de bezorgheid van je moeder wel begrijpelijk is maar ook wat overdreven is. Homerus. Ik draag ook een hoofddoek. Ik zeg je eerlijk, ik merk niet veel verschil tussen een paar maanden terug en nu. Ik werd altijd al aangekeken. Mensen gaan er denk ik nu pas meer opletten. Dat is waar, ik denk dat mijn moeder ook een beetje te bezorgd is. Ze durfde laatst niet eens alleen naar school. Ik vertelde haar dat ze gewoon moest gaan, en als er wat zou gebeuren dan zou het gewoon mektab zijn. Ze is uiteindelijk wel gegaan. Als we samen gaan reizen dan laat mijn moeder mij nooit meer het huis uit, want hoe sommige mensen je aankijken. :jammer: Hadi-Doei.

Erwin
16-11-2004, 18:53

Toch is het een goede zaak om op bepaalde dingen voorbereid te zijn. Trek je dus niets aan van die Erwtin beste M&Ms. Leer typen, analfabeet.

Pagina's : [1] 2 3