Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Overigens

Pagina's : [1] 2

LZN
16-11-2004, 18:11

Overigens vind ik het wel een goed idee om de berichten (tijdelijk) te verwijderen. Of ze nu wel of niet van Mohammed B. zijn. Ik heb zielsmedelijden met die jongen..

Tim76
16-11-2004, 18:24
Overigens vind ik het wel een goed idee om de berichten (tijdelijk) te verwijderen. Of ze nu wel of niet van Mohammed B. zijn. Ik heb zielsmedelijden met die jongen. :maf: Medelijden met die jongen :confused: Ik heb medelijden met dat zoontje van Theo, Mohamed B. heeft genoeg aan zijn naamgenoot die profeet.

missmeryam
16-11-2004, 18:34
:maf: Medelijden met die jongen :confused: Ik heb medelijden met dat zoontje van Theo, Mohamed B. heeft genoeg aan zijn naamgenoot die profeet. Ik heb geen medelijden met zijn zoontje. Ik heb ook geen medelijden met Mohammed B. Hadi-Doei.

missmeryam
16-11-2004, 18:57
En waarom dan wel niet? Kan het je niet schelen dat het zoontje zijn vader moet missen? Kan het je niet schelen dat iemand van 26 zijn leven heeft verwoest? Wat ben jij voor een manwijf? Nee. Mohammed B, heeft het er zelf na gemaakt. Zo een moderne. :) Hadi-Doei.

missmeryam
16-11-2004, 19:11

Liever modern dan een manwijf en een heks! Griezelig ben jij. WUhahahahhahaha, (hekse lach) Ik ben dus een moderne mannewijf, ik weet niet wat jij bazelt. :rolleyes: Hadi-Doei.

peterc
16-11-2004, 19:13
Waarom zou je medelijden met Mohammed B hebben? Hij is in de waan dat ie het paradijs in z'n broekzak heeft...?

missmeryam
16-11-2004, 19:15
Waarom zou je medelijden met Mohammed B hebben? Hij is in de waan dat ie het paradijs in z'n broekzak heeft...? Wie zegt dat? Wie ben jij omdat te zeggen? Allahoe3lam. Hadi-Doei.

peterc
16-11-2004, 19:18
Wie zegt dat? Wie ben jij omdat te zeggen? Allahoe3lam. Hadi-Doei. Waarom heeft hij anders hem vermoord? Meneer B denkt dat hij juist heeft gehandeld, hij wilde sterven als een martelaar: zijn religie verdedigend in het harnas sterven. Is het niet zo dat je dan de toegang tot het paradijs krijgt? Maar goed: waarom zou je medelijden met hem hebben?

missmeryam
16-11-2004, 19:21
Waarom heeft hij anders hem vermoord? Meneer B denkt dat hij juist heeft gehandeld, hij wilde sterven als een martelaar: zijn religie verdedigend in het harnas sterven. Is het niet zo dat je dan de toegang tot het paradijs krijgt? Maar goed: waarom zou je medelijden met hem hebben? Daar kan ik geen antwoord op geven, en dat wil ik niet eens. Want de enige die dat weet is Allah swt. Ik heb geen medelijden met hem. Vraag dat maar aan de mensen die dat wel hebben. Hadi-Doei.

Pagina's : [1] 2