Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : mag je alles zeggen

piggie
16-11-2004, 17:46

als politicus als individu als kunstenaar als (geestelijk/wereldlijk) leider

CitriC
16-11-2004, 17:53
Nee.. mijn argumenten komen later nog.. moet m nu smeren.

Rachid_Breda
16-11-2004, 17:54
Nee je moet rekening houden met de gevoelens van andere mensen.....

sweety_sal
16-11-2004, 18:54
Je mag alles zeggen, maar hou rekening met anderen. Weet hoe je het brengt..., probeer dus zo min mogelijk te kwetsen. Wat ik dus probeer te zeggen is dat je je standpunt ook duidelijk kunt maken zonder anderen pijn te doen. Doe je dit wel, dan doe je het met opzet vind ik.

sweety_sal
16-11-2004, 19:00

Dat is wel zo. Maar waarom zou je geen rekening houden met anderen??

Rachid_Breda
16-11-2004, 19:01
Iedereen mag in Nederland alles zeggen, mits het niet in strijd is met de Nederlandse Wet. Het is toch al meerdere keren gebleken dat het zo niet werkt.....blijkbaar geld die regel alleen maar als je negatief over de Marokkanen en de Islam bent.

Mr_AnouAr
16-11-2004, 19:02
Ieder land heeft zijn wet.... Maar de enige Wet die geldig is, is de Wet van Allah swt

garf23
16-11-2004, 19:10
Diezelfde discussie heb nog een goede maand geleden gehad op café met enkele vrienden , persoonlijk sta ik voor een grote vrijheid van meningsuiting dit betekent dat je kan zeggen wat je denkt , deze vrijheid geld zowel voor studenten , politici ,etc.. . Natuurlijk heb je bij zo'n een vrijheid van mening altijd meningen die kwetsend of absurd zijn in de ogen van individuen of hele bevolkingsgroepen . bv zo kan ik zeker begrijpen dat vele moslims zich gekwetst voelen door de uitspraken van bv Theo Van Gogh of in Vlaanderen Filip De Winter . Maar beiden hebben in mijn ogen dat recht om hun boodschap te verkondigen net zoals anderen het volledige recht hebben om met die mensen in debat te gaan en ze op hun uitspraken te wijzen .

knorrepotje
16-11-2004, 19:11
Ieder land heeft zijn wet.... Maar de enige Wet die geldig is, is de Wet van Allah swt He, Mohammed Heb je een nieuwe nick? is het leuk daar in de bajes, ben jij een beetje "in trek" bij de groter geschapen medegevangenen?