Bekijk originele versie : stelling: Knorknor heeft bijgedragen tot de moord op van Gogh
hanskazaan
16-11-2004, 15:59
Een deelnemer op Marokko.nl die opereert onder de naam knorknor (waarschijnlijk een autochtoon), vraagt op een gegeven moment aan B. waarom hij wel op internet loopt te dreigen en te schelden maar zelf niets onderneemt als het hem allemaal zo hoog zit. B antwoordt: ''Dat is geheime informatie, niet bedoeld voor varkentjes als jij.''
bron: http://frontpage.fok.nl/nieuws/48380
Knorretje ik denk dat de aivd binnenkort bij jou op de stoep staat wegens uitlokking tot moord (bestaat dat?) nou goed. In ieder geval is er een autochtoon die aanzet tot geweld.
wat vinden jullie nou daarvan?
nathalie2
16-11-2004, 16:01
Een deelnemer op Marokko.nl die opereert onder de naam knorknor (waarschijnlijk een autochtoon), vraagt op een gegeven moment aan B. waarom hij wel op internet loopt te dreigen en te schelden maar zelf niets onderneemt als het hem allemaal zo hoog zit. B antwoordt: ''Dat is geheime informatie, niet bedoeld voor varkentjes als jij.''
Knorretje ik denk dat de aivd binnenkort bij jou op de stoep staat wegens uitlokking tot moord (bestaat dat?) nou goed. In ieder geval is er een autochtoon die aanzet tot geweld.
"Iets ondernemen" kun je op veel manieren uitleggen. Als stap naar de rechter bijvoorbeeld.
aishaqandisha
16-11-2004, 16:03
Gelul.
SingleCoil
16-11-2004, 16:08
zielig gejank. 'iets ondernemen' betekent in marokko direct iets illegaals ?
Ruby1964
16-11-2004, 16:10
Ik vind dit een onzin verhaal.
LaMorena
16-11-2004, 16:10
Wat vind knorknor?
babyvanbelisma
16-11-2004, 16:18
Tjongejonge zeg.....ga mensen hier lekker een schuldgevoel aanpraten zeg!
natuurlijk....ja en Knorknor heeft ook het mes, het pistool en het afscheidsbriefje in zijn zak gedaan nou goed!
mensen overdrijven gelijk zo!
Feit is wel dat de altijd zo snelle Knor nu wat steken laat vallen...
:hook:
Tjongejonge zeg.....ga mensen hier lekker een schuldgevoel aanpraten zeg!
natuurlijk....ja en Knorknor heeft ook het mes, het pistool en het afscheidsbriefje in zijn zak gedaan nou goed!
mensen overdrijven gelijk zo!
Vanaf morgen nog 8 dagen...
Gefeliciteerd!
Volgens moet moet hier een poll over opgezet worden:
Geheel in de lijn van de islamitische rechtspraak kan hij al naar gelang de uitkomst openbaar geexecuteerd worden.
Want Mohammed B. was toch eigenlijk een goeie jongen, en knorknor een rasechte misdadiger.
Ik vond KnorKnor eigenlijk altijd al verdacht, zoals ie met die smileys tekeer ging op dit forum.
:boogie:
matahari
16-11-2004, 18:16
Voorlopig zullen we niets horen van Knor, ook Knor is namelijk verdachte.
Knor heeft Mo.B aangezet tot moord.
Laat de zeep niet vallen Knor:hihi:
appie666
16-11-2004, 18:19
Zoveel eer wil ik Knorknor niet geven :D
knorrepotje
16-11-2004, 18:21
Ik vind het onzin :p
knorrepotje
16-11-2004, 18:22
Voorlopig zullen we niets horen van Knor, ook Knor is namelijk verdachte.
Knor heeft Mo.B aangezet tot moord.
Laat de zeep niet vallen Knor:hihi:
Waarom denk je dat soap-on-a-rope bestaat.
knorrepotje
16-11-2004, 18:27
Wat vind knorknor?
Knorknor, zit een jaar eenzame opsluiting uit: http://forums.marokko.nl/showpost.php?p=7016518&postcount=222
Volgens mij was het dat lid niet, gaat dit nog over die Rifo? Die is nog online geweest.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.