Bekijk originele versie : Trouwen Of Niet
oh my god, naar mijn gevoel is iedereen al getrouwd. ik ben 20 jaar. en om heel eerlijk te zijn moet ik er niet aan denken, ik zie me zelf nog laaaaaaang niet trouwen? ik zit nog op school, en mijn ouders vinden me veel te kinderachtig, niet dat ze dit erg vinden. maar ik merk steeds vaker dat mensen mij niet volwassen vinden. :p ik ben het weleens. maar ik wil ook gewoon lol hebben. en daar bedoel ik mee, nog geen verbintenis met niemand. IS DIT NORMAAL? :confused:
oh my god, naar mijn gevoel is iedereen al getrouwd. ik ben 20 jaar. en om heel eerlijk te zijn moet ik er niet aan denken, ik zie me zelf nog laaaaaaang niet trouwen? ik zit nog op school, en mijn ouders vinden me veel te kinderachtig, niet dat ze dit erg vinden. maar ik merk steeds vaker dat mensen mij niet volwassen vinden. :p ik ben het weleens. maar ik wil ook gewoon lol hebben. en daar bedoel ik mee, nog geen verbintenis met niemand. IS DIT NORMAAL? :confused:
Ook last van zelfmoordneigingen?
Bel me dan op 0635895656, alvast bedankt..
pss nou nee.
pss nou nee.
Metalsiarachida
16-11-2004, 15:57
pss nou nee.
mij mag je ook bellen hoor ik ben al 47 jaar en ga nog niet trouwen dusse 0624430934 belzeeeeeee ik sta altijd voor je klaar :nijn:
Oh mijn god en daar maak jij je druk om?? Meid als je er nog niet aan toe bent dan doe je het lekker niet, simpel toch? Wat ga je om je heen kijken das toch nergens voor nodig. Doe wat je lekker zelf wilt. Je tijd komt wel als het daar is.
Wees lekker jezelf en geniet van je vrijgezellentijd, ik heb me namelijk vertellen dat dat de beste tijd is van je leven.....
Als je er nog niet klaar voor bent dan moet je het ook niet doen hoor. Wel zou je alvast rondkijken hoe de oudere dames zich gedragen die wel getrouwd zijn...of neem een voorbeeld aan je mamsie!
Oudere dames zijn saai je moet gewoon jezelf zijn ben ook 21 en niet getrouwd wat maakt het uit Ik heb nog steeds niet de juiste persoon gevonden alleen als ik deze vind trouw ik anders niet
De een is er eerder klaar voor dan de ander!!!
je moet tog ooit trouwen.. of willen jullie ongetrouwd blijven?
Ik wil in iedergeval geen oude moeder zijn voor me kinderen later, maar dat je gewoon leuke dinges kan gaan doen.. Maarja, dan moet ik de ware nog wel tegen komen .. Hihihi
Als je er nog niet klaar voor bent dan moet je het ook niet doen hoor. Wel zou je alvast rondkijken hoe de oudere dames zich gedragen die wel getrouwd zijn...of neem een voorbeeld aan je mamsie!
maar dat is juist het gene wat ik niet wil. mijn moeder is echt super tof daar niet van. maar ik wil nog lang niet denken aan schoonouders. ik wil gewoon lekker bij mijjn ouders blijven. omdat ik echt super veel van ze hou.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.