Bekijk originele versie : Op wie stem jij??
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
Op welke partij stem jij of ga je stemmen??.
SP.
Geert Wilders is in alle opzichten een engerd, daar zou ik nooit op stemmen.
Camalia17
16-11-2004, 15:59
PVDA, ben er immers lid van
als jou partij er niet bij staat kan je in een reactie jou partij toevoegen.
Geert wilders is gestegen naar 18 zetels( als ik het goed heb) wat vinden jullie er van en wat vinden jullie van balkende hoe hij met de huisige situatie omgaat..??
gegroet
Waarom stuurt Balkende hem niet op ontdekkingsreis, kan hij zijn broer Napoleon vinden en kunnen ze samen in Amerika een partij oprichten.
PvdA.
Tegengif voor Wilders hoop ik.
PvdA.
Tegengif voor Wilders hoop ik.
Een slechte reden om je stem op deze manier uit te brengen. Zorgt alleen maar voor meer polarisatie.
Een slechte reden om je stem op deze manier uit te brengen. Zorgt alleen maar voor meer polarisatie.
Waarom?
Ik vind dat Wilders veel te ver gaat.
Niet alleen wat zijn ideen over de islam betreft.
Ik vind het griezelig dat zoveel Nederlanders aangeven op hem te willen stemmen.
Daarom stem ik voor de gematigde PvdA.
Eerlijk gezegd zou ik het niet weten , ik woon namelijk in Vlaanderen dus weet niet echt waarvoor de partijen hier staan .
Ik weet wel dat CDA christendemocratisch , pvda sociaaldemocratisch en vvd liberaal is . Maar waar ze staan in ethische standpunten , Sociale voorzieningen en belastingen weet ik niet . bij de vorige verkiezingen voor de 2de kamer moest ik volgens een stemtest SGP ( christelijke lijst ) stemmen .
Mss kan iemand me hierbij op weg zetten . :D
Je argumentatie impliceert dat je linkser stemt dan je eigenlijk in gedachten had (CDA? VVD?) Op het moment dat iedereen zo gaat denken hebben we straks 70 zetels voor de SP en 70 voor Wilders. Dat mensen aangeven op hem te willen stemmen is alleen maar een sein voor de PvdA dat ze wat meer naar het volk (het volk wat grotendeels PvdA stemt is waarschijnlijk hetzelfde volk als wat Wilders zegt te willen stemmen) zouden moeten luisteren. Net als het feit dat Pim Fortuyn tot Grootste Nederlander is gekozen niet zegt dat men dat ook echt vind. Misschien stemde men massaal Pim om te voorkomen dat Drees zou winnen.
Marueccoss
16-11-2004, 19:20
AEL..haha nee PVDA voor mij Groenlinks is ook wel goed....D66 is een partij vol huichelaars...
_SaHaRa_
16-11-2004, 19:20
SP, staat niet tussen het rijtje..
als jou partij er niet bij staat kan je in een reactie jou partij toevoegen.
Geert wilders is gestegen naar 18 zetels( als ik het goed heb) wat vinden jullie er van en wat vinden jullie van balkende hoe hij met de huisige situatie omgaat..??
gegroet
Geert Wilders was dat die man die uit de VVD gesmeten is omdat hij tegen de toetreding van Turkije was ?
Het zou interessant zijn wanneer er een paar opties voor een islamitische partij bij stonden.
Overigens zou ik niet op wilders stemmen omdat er met hem te veel andere extremisten mee komen. Lijkt me ook geen verstandige situatie.
Maar goed, misschien verandert de situatie in Nederland wel zo erg dat ik ooit nog mijn mening verander.
Ik zit over de VVD en D66 te piekeren.
Wilders 18 zetels? Volgens Maurice de Hond zeker? Hij weet niet wat statistiek is. Wouter Bos is een mediageile mongool. De SP kan alleen maar boe roepen en wil uit de EU stappen. Hen kan niemand serieus nemen. Links zuigt tegenwoordig. Het zijn een stel softe kneuzen.
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.