Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Fok.nl gepeupel

Pagina's : [1] 2 3 4

matahari
16-11-2004, 12:42

Heb mij net kostelijk op de site van hersenloos Nederland.Daar is een topic geopend over Marokko.nl, en men is tot de conclusie dat deze site extremistisch is.Nu doet een taliban-extremist of een neo-nazi op z'n tijd wel eens een foute uitspraak en wordt er hier en daar wel eens gescholden. Maar het grappige is dat Fok.nl een tehuis is voor nazi-Nederland. Twee mods daar zijn dubieus.We kennen natuurlijk de Fok-Mod Deliana die hier vroeger ook poste en het regelmatig over hekjes had e.d. En laatst but not least hebben we natuurlijk de Fok-mod Rob...voor wie nog niet weet wie Rob is, dat was vroeger een Mod van StormFront(mischien nu nog onder een andere naam). Veel bezoekers van Fok zijn overigens ook vaste bezoekers van site's als NieuwRechts en StormFront. Vond het wel grappig.

Patrick.
16-11-2004, 12:44
Heb mij net kostelijk op de site van hersenloos Nederland.Daar is een topic geopend over Marokko.nl, en men is tot de conclusie dat deze site extremistisch is.Nu doet een taliban-extremist of een neo-nazi op z'n tijd wel eens een foute uitspraak en wordt er hier en daar wel eens gescholden. Maar het grappige is dat Fok.nl een tehuis is voor nazi-Nederland. Twee mods daar zijn dubieus.We kennen natuurlijk de Fok-Mod Deliana die hier vroeger ook poste en het regelmatig over hekjes had e.d. En laatst but not least hebben we natuurlijk de Fok-mod Rob...voor wie nog niet weet wie Rob is, dat was vroeger een Mod van StormFront(mischien nu nog onder een andere naam). Veel bezoekers van Fok zijn overigens ook vaste bezoekers van site's als NieuwRechts en StormFront. Vond het wel grappig. Zou er een verband zijn :p

Hoogervorst
16-11-2004, 13:00
Onze intellectuele parel van de profeet komt klaar op kromme redenaties, racisme van de bovenste plank en vooringenomenheid. Natuurlijk lacht ze, blijkbaar zijn er meer mensen die net zo verachterlijk zijn als haar. Dat doet haar goed.

gEwE
16-11-2004, 13:09
Heb mij net kostelijk op de site van hersenloos Nederland.Daar is een topic geopend over Marokko.nl, en men is tot de conclusie dat deze site extremistisch is.Nu doet een taliban-extremist of een neo-nazi op z'n tijd wel eens een foute uitspraak en wordt er hier en daar wel eens gescholden. Maar het grappige is dat Fok.nl een tehuis is voor nazi-Nederland. Twee mods daar zijn dubieus.We kennen natuurlijk de Fok-Mod Deliana die hier vroeger ook poste en het regelmatig over hekjes had e.d. En laatst but not least hebben we natuurlijk de Fok-mod Rob...voor wie nog niet weet wie Rob is, dat was vroeger een Mod van StormFront(mischien nu nog onder een andere naam). Veel bezoekers van Fok zijn overigens ook vaste bezoekers van site's als NieuwRechts en StormFront. Vond het wel grappig. Ha die Deliana! Dat was me toch een racist van de bovenste plank! :giechel: De gevangen klagen ook altijd over rechters en openbare aanklagers...

punkie
16-11-2004, 13:10

Heb mij net kostelijk op de site van hersenloos Nederland.Daar is een topic geopend over Marokko.nl, en men is tot de conclusie dat deze site extremistisch is.Nu doet een taliban-extremist of een neo-nazi op z'n tijd wel eens een foute uitspraak en wordt er hier en daar wel eens gescholden. Maar het grappige is dat Fok.nl een tehuis is voor nazi-Nederland. Twee mods daar zijn dubieus.We kennen natuurlijk de Fok-Mod Deliana die hier vroeger ook poste en het regelmatig over hekjes had e.d. En laatst but not least hebben we natuurlijk de Fok-mod Rob...voor wie nog niet weet wie Rob is, dat was vroeger een Mod van StormFront(mischien nu nog onder een andere naam). Veel bezoekers van Fok zijn overigens ook vaste bezoekers van site's als NieuwRechts en StormFront. Vond het wel grappig. je doet nu toch precies hetzelfde als hun, je bent geen haar beter man, generalisatie ten top! Overal zitten extremen, het zijn maar een paar mensen die het voor de meerderheid verpesten, zo gaat het overal. En mensen zoals jij zorgen voor zo een vervormd beeld, maar als er voortaan weer over islamieten een gegeneraliseert beeld gegeven word horen we jou dus niet klagen in ieder geval?

gEwE
16-11-2004, 13:13
je doet nu toch precies hetzelfde als hun, je bent geen haar beter man, generalisatie ten top! Overal zitten extremen, het zijn maar een paar mensen die het voor de meerderheid verpesten, zo gaat het overal. En mensen zoals jij zorgen voor zo een vervormd beeld, maar als er voortaan weer over islamieten een gegeneraliseert beeld gegeven word horen we jou dus niet klagen in ieder geval? Je bent in de war. Matahari heeft het duidelijk over 2 minderbedeelden & bij Fok classificeren ze deze hele site als extremistisch. :idee:

punkie
16-11-2004, 13:16
Je bent in de war. Matahari heeft het duidelijk over 2 minderbedeelden & bij Fok classificeren ze deze hele site als extremistisch. :idee: Maar het grappige is dat Fok.nl een tehuis is voor nazi-Nederland. idd sorry ik heb het helemaal verkeerd gezien natuurlijk... ik geloof dat je het stukje nog eens moet lezen.

gEwE
16-11-2004, 13:27
idd sorry ik heb het helemaal verkeerd gezien natuurlijk... ik geloof dat je het stukje nog eens moet lezen. Dus je kunt wél lezen?! Zozo... Er staat duidelijk: een tehuis. Volgens jouw indirecte bewering zou Nederland eveneens slechts vol zitten met Wilders-achtigen. :hook:

gEwE
16-11-2004, 13:28
FOK!.nl lijkt me prima, rechts of links geen enkel probleem, zolang mensen zich maar aan de regels houden. Wat betreft de mensen die zich niet aan de regels houden, de ''idioten'',t'ja, je hebt tegenwoordig overal 'virussen'. Ben je serieus? :) Zouden ze een nick als 'gEwE' toestaan?

matahari
16-11-2004, 13:30
Raad je toch aan om eens een kijkje op Fok te gaan nemen.Een minderheid van de bezoekers denkt helder na(zijn op 1 hand te tellen) en valt onder de noemer "gematigd".De meerderheid van de prikkers daar kan je omschrijven als dom en onwetend.Nu weet ik ook wel dat Fok bedoeld is voor en bezocht wordt door 12-jarigen, maar dat neemt niet weg dat deze site als extremistisch bestempeld kan worden. De twee Mods waar ik het over had helpen hierin ook een handje mee, ze zijn er namelijk niet vies van om dat soort berichten zelf te plaatsen...en dat is het verschil met hier.Heb hier nog nooit een mod een topic zien openen die als racistisch bestempeld kan worden.

Patrick.
16-11-2004, 13:33
Ben je serieus? :) Zouden ze een nick als 'gEwE' toestaan? Probeer het gewoon, je houd toch wel van een uitdaging ;)

punkie
16-11-2004, 13:33
Raad je toch aan om eens een kijkje op Fok te gaan nemen.Een minderheid van de bezoekers denkt helder na(zijn op 1 hand te tellen) en valt onder de noemer "gematigd".De meerderheid van de prikkers daar kan je omschrijven als dom en onwetend.Nu weet ik ook wel dat Fok bedoeld is voor en bezocht wordt door 12-jarigen, maar dat neemt niet weg dat deze site als extremistisch bestempeld kan worden. De twee Mods waar ik het over had helpen hierin ook een handje mee, ze zijn er namelijk niet vies van om dat soort berichten zelf te plaatsen...en dat is het verschil met hier.Heb hier nog nooit een mod een topic zien openen die als racistisch bestempeld kan worden.daar staat tegenover dat ze ze ook niet sluiten, maar kijk eerst eens naar jezelf voordat je over een ander oordeelt, steek de hand eens in eigen boezem.

punkie
16-11-2004, 13:35
overigens is m.i. de meerderheid van de fokkers links, maar het zijn vaak de rechtse die in dit soort topics posten, vreemd he?

matahari
16-11-2004, 13:38
daar staat tegenover dat ze ze ook niet sluiten, maar kijk eerst eens naar jezelf voordat je over een ander oordeelt, steek de hand eens in eigen boezem. Ik heb enkel gezegd dat ik het vingertje-wijs van Fok wel grappig vond.

punkie
16-11-2004, 13:39

Ik heb enkel gezegd dat ik het vingertje-wijs van Fok wel grappig vond. en toch doe je in die post precies hetzelfde, jij wijst ook naar de fokkers m.b.t. hun racistische uitlatingen

Pagina's : [1] 2 3 4