Bekijk originele versie : cellulite
wie Oh Wie Heeft Het Middel Tegen Cellulites??????.
Tranquille
16-11-2004, 19:22
Als ge da eenmaal hebt dan krygt ge da helaas nooit meer kwyt (zogezegt)
Tis te zien hoe erg het is want ik had da ook op me onderbeen ik vind da zo erg ik ging bijna janke woullah.
Ma das soubhanallah verdwenen? En die zegge dat da nooit meer weggaat.
Ge kunt da wel voorkome door een normaal gewicht te hebbe. Dus geen jojo gewicht aan & af. (huid krimt & rekt uit - nie goed)
Als ge zwanger zyt heb ik gehoort door olyfolie op u buik te smeren & ook beetje gaan lopen enzo. (nie als ge zwanger zyt éh)
x_sweety_x
16-11-2004, 20:22
http://www.estarguapa.com/belleza/imagenes/objetos/anticelulitico_loreal.jpg
heb gehoord dat dit best goed helpt. tis een anti cellulites product. k las in de cosmopoletin dat het onderzocht was, en dit een goed product is.
sporten en veel water drinken denk ik, dat hoor je tenminste vaak wat goed helpt tegen cellulites!
missrespectrdam
17-11-2004, 10:44
Ik heb een beautytips boekje thuis en daar staat ook wat in over cellulites..oftewel sinasappelhuid
al die cremetjes zijn onzin vind ik zelf en er zitten er wel een paar bij maar dat komt altijd weer terug blijven gebruiken duss... en duur bij de een werkt het en bij de ander niet, maar wat ik wil zeggen is dat er in de meeste cremetjes koffiebestanddelen zit... wat je kan doen is oude koffie prut gebruiken ik heb het zelf ook en doe het af en toe maar vind het een beetje vervelend.. het beste wat je doen kan is die pads van senseo als je die niet hebt doe je je dat andere losse(de koffie die overblijft dat natte) dat scub je dan over waar je er last van hebt soort scrubgel zo voelt het aan je kan het proberen.... ieder huid is anders... wel goedkoop maar wat ik je ook kan aanraden is water drinken en op je gewicht letten dat doe ik dus niet want ik weeg maar 52 kg bye bye
ja heb dat ook gelezen dat koffiedik opsmeren helpt :) nog niet zelf geprobeerd hoor..
maar het zou ook kunnen met dat prut van espresso koffie of moet het perse van gewone koffie zijn??
Tranquille
17-11-2004, 17:26
Ja koffie, thee, marokkaans thee, mosterd, mayonaise keer roere enzo keer u lichaam bakke in olie enzo keer hrira over giete enzo
Alé mense doe ff normaal als ge da eenmaal hebt gaat da wel nie meer weg se. En da van da koffie is hetzelfde als scrubgel. Zo om u huid mee te scrubben & kgeloof nie dat da zal helpe want kyk.
Da cellulites krygt doorda u huid is uitgerokken in een korte tyd. Kan door zwangerschap of aangekomen of vermagert in korte tyd. Alé & hoe gade da doen u huid weer verkleine? Eenmaal uitgerokke is voor altyd helaas & das ook door de dokters beweze helaas. Ciaoo
Ja koffie, thee, marokkaans thee, mosterd, mayonaise keer roere enzo keer u lichaam bakke in olie enzo keer hrira over giete enzo
Alé mense doe ff normaal als ge da eenmaal hebt gaat da wel nie meer weg se. En da van da koffie is hetzelfde als scrubgel. Zo om u huid mee te scrubben & kgeloof nie dat da zal helpe want kyk.
Da cellulites krygt doorda u huid is uitgerokken in een korte tyd. Kan door zwangerschap of aangekomen of vermagert in korte tyd. Alé & hoe gade da doen u huid weer verkleine? Eenmaal uitgerokke is voor altyd helaas & das ook door de dokters beweze helaas. Ciaoo
heb je het wel over celullites of striae ?? denk striae want dat komt door dat je huid rekt in een korte tijd en dat gaat inderdaad moeilijk weg, maar aan cellulites valt wel wat te doen...
Tranquille
17-11-2004, 19:10
Cellulitis is striae?
heb je het wel over celullites of striae ?? denk striae want dat komt door dat je huid rekt in een korte tijd en dat gaat inderdaad moeilijk weg, maar aan cellulites valt wel wat te doen...
Cellulitis is striae?
haha nee joh is niet hetzelfde, striae zijn strepen opp je lichaam, wit,roze of paarsachtig...lijken net littekens en gaan moeilijk weg. cellulitis zijn allemaal bobbels en putjes in je huid..lijkt dus op de schil van een sinaasappel...en die gaan volgens mij wel weg, als je er wat aan doet..maar weet niet of al die cremes helpen die tegenwoordig bestaan. iedergeval sporten en water drinken is goed tegen cellulitis...
Sinaasappelhuis gaat wel weg maar striae (zwangerschapsstrepen etc.) da niet.
cellulitus gaat weg door het drinken van veel water en sporten. wollah da helpt echt. al die cremes enzo is gewoon onzin.
En gewicht is natuurlijk ook belangrijk, want snel aankomen is niet goed voor je huid
Tranquille
18-11-2004, 17:55
Aaaah woullah ik d8 altyd dat da etzelfde was hahahhaa ja die paarse strepe zo griezelig kheb da keer by zo belgisch maske gezien maja :(
haha nee joh is niet hetzelfde, striae zijn strepen opp je lichaam, wit,roze of paarsachtig...lijken net littekens en gaan moeilijk weg. cellulitis zijn allemaal bobbels en putjes in je huid..lijkt dus op de schil van een sinaasappel...en die gaan volgens mij wel weg, als je er wat aan doet..maar weet niet of al die cremes helpen die tegenwoordig bestaan. iedergeval sporten en water drinken is goed tegen cellulitis...
BentDagilia
19-11-2004, 00:40
strakke spijkerbroeken helpen ook tegen celullite.
succes
BD
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.