Bekijk originele versie : prachtige galajurk te huur!!!!!
salaam dames,
ik heb een hele mooie galajurk voor mijn de bruiloft van mijn zus aangeschaft, heb hem dus maar een keer gedragen. Hij is nog zo goed als nieuw........en ik zou hem graag willen verhuren. hij ziet er als volgt uit: het is een sisiachtige jurk met een hoepel, de kleur is kersachtig en het heeft een kleine sleepje.....de bovenkant is een met de hand geborduurde korset en helemeel vol met steentjes. Hij heeft een sjaal als je zegt van ik vind hem te bloot....de sjaal kan je op de jurk aanbrengen waardoor hij toch niet zo bloot en stijlvol is. Ik verhuur hem voor 100 euro..en ik verkoop hem niet. Ik vraag wel 350 euro borg.
Voor de meiden die interesse hebben zou ik graag een foto willen sturen.
Ik hoor het wel van jullie.
groetjes,
en dames geloof me...ik heb er een geweldige tijd mee gehad...hij is gewoon prachtig,geweldig...al zeg ik het zelf....ik heb er alleen maar complimentjes gehad en ik kreeg zelfs meer aandacht dan mijn zus...hahaha.....oh ja..de maat is 36/38 geloof ik..
salaam dames,
ik heb een hele mooie galajurk voor mijn de bruiloft van mijn zus aangeschaft, heb hem dus maar een keer gedragen. Hij is nog zo goed als nieuw........en ik zou hem graag willen verhuren. hij ziet er als volgt uit: het is een sisiachtige jurk met een hoepel, de kleur is kersachtig en het heeft een kleine sleepje.....de bovenkant is een met de hand geborduurde korset en helemeel vol met steentjes. Hij heeft een sjaal als je zegt van ik vind hem te bloot....de sjaal kan je op de jurk aanbrengen waardoor hij toch niet zo bloot en stijlvol is. Ik verhuur hem voor 100 euro..en ik verkoop hem niet. Ik vraag wel 350 euro borg.
Voor de meiden die interesse hebben zou ik graag een foto willen sturen.
Ik hoor het wel van jullie.
groetjes,
Je vraagt er wel een beetje te veel voor, en dan nog eens 350 euro borg. Jij bent echt grapig.
ja tuurlijk......borg betkent dat je het terug krijgt als ik mijn jurk helemaal volledig terugkrijg...snappie...dus dat is helemaal niet veel....maar ja...zoals ik al zei...voor de dames die interesse hebben..
missutrecht23
16-11-2004, 13:10
ze is zeker grappig!!!!!! 350?!!
zeg be3da 150 borg of een kopie van je paspoort etc etc
waarom reageren er meisjes die er geen interesse in hebben..als jij weet ik vind dat belachelijk de prijs voor het borg...waarom reageer je dan nog...ik wacht niet op jouw reacties...duss please..reageer alleen als je interesse hebt en anders nie...!!!!!!!!
Ik wil je alleen maar helpen, zo wek je zeker geen intresse bij mensen die wel een gala jurk zoeken.
whuahhahahaahah mag ik even heeeeel hard lachen!!!!
jij spoort echt niet!
100 euro voor het huren van een galajurk!!!!!
voor 100 euro kun je er 1 KOPEN meid!
en dan hebben we het nog niet over de 350 euro borg die je vraagt, je verhuurt geen auto!
.......oeffffffffffff.........mag ik even flauwvallen.........................
dank je wel firdaus..ik stuur je wel een email..met de foto....!
Ghizlane_girl
16-11-2004, 14:30
350 euro borg is wel een beetje te hoog, trutje..... maar ik zou hem wel graag willen zien.
ghizlane_taouanza@hotmail.com
whuahhahahaahah mag ik even heeeeel hard lachen!!!!
jij spoort echt niet!
100 euro voor het huren van een galajurk!!!!!
voor 100 euro kun je er 1 KOPEN meid!
en dan hebben we het nog niet over de 350 euro borg die je vraagt, je verhuurt geen auto!
.......oeffffffffffff.........mag ik even flauwvallen.........................
Ja hoor je mag van mij wel flauw vallen ga gerust je gang, en neem de tijd met het weer op gang komen. :D
sweet_riffia19
16-11-2004, 15:28
He meid
ik heb ook intresse, stuur me snel een foto
sweet_riffia19@hotmail.com
samimosam
16-11-2004, 15:38
Salam,
Als ej nou es ook begint met het kiezen van een andere nick....dat zou ook wat interesse wekken denk je niet? :D
Succes!
samimosam
16-11-2004, 15:44
:hihi: nog zo 1....3alla fdiha..... :maf:
MocroQueen2
16-11-2004, 15:53
Heb ook interesses..Oem_Moslima@hotmail.com
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.