Bekijk originele versie : Moordenaar Theo van Gogh was bezoeker Marokko.nl
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
aishaqandisha
16-11-2004, 07:58
Moordenaar Theo van Gogh was vaste bezoeker Marokko.nl
Vanmorgen hoorde ik op de radio dat Moh.B. die mafkees is die op Marokko.nl de hele tijd berichtjes zat te sturen over varkentjes enzo.
Gisteren las ik op dit forum nog een reactie van iemand die lachend beweerde dat terroristen heus wel wat anders te doen hebben dan hier rond te hangen.
Niet dus... :(
aishaqandisha
16-11-2004, 08:00
Daarom mijn voorstel, Plat deze site
In het kader van de vrijheid van meningsuiting zeker.
Wat een onzin.
knorrepotje
16-11-2004, 08:02
Vanmorgen hoorde ik op de radio dat Moh.B. die mafkees is die op Marokko.nl de hele tijd berichtjes zat te sturen over varkentjes enzo.
Over varkentjes .... dan zal hij het wel tegen mij hebben gehad ;)
Badwoman
16-11-2004, 08:02
Ja en als je zijn naam weet kun je zijn berichten ook nog na lezen
1tetouania
16-11-2004, 08:06
waarom plat deze site adolf?
je naam zegt het al, je bent geen goed voorbeeld
moeten alle sites waar moordenaar van pim fortyn kwam plat?
of gaat het hier alleen omdat die ander een marokkaan is?
wel met een maat meten
Ja en als je zijn naam weet kun je zijn berichten ook nog na lezen
Dit staat op teletekst pagina 106 (momenteel):
106 Teletekst di 16 nov
Mohammed B. chatte veel op internet
HILVERSUM De verdachte van de moord op Van Gogh was actief bij discussies over de islam op internet.Dat blijkt uit onderzoek door het Radio 1-Journaal.
Mohammed B. was sinds eind maart vaak te vinden op marokko.nl,een site waar gechat wordt over zaken zoals de islam, het Midden-Oosten en Marokkanen in Nederland.Aanvankelijk hield B. zich redelijk rustig.Zijn reacties werden in oktober feller,kort na de inval bij een Marokkaans gezin in Utrecht.
In de laatste drie dagen voor de moord op Van Gogh liet hij meer dan honderd berichten achter.Zijn laatste bijdrage was op 2 november om 00.30 uur.
Badwoman
16-11-2004, 08:09
Maar zijn chatnaam staat er niet bij !!!
Maar zijn chatnaam staat er niet bij !!!
Neen, maar ik durf te veronderstellen dat het niet Theo zal zijn. De beheerders van dit forum zullen wel weten wie het is, vermoed ik. Misschien wel interessant als ze het ons zouden mededelen, kunnen we zien wat de gedachten zijn van een moordenaar in spe.
knorrepotje
16-11-2004, 08:15
waarom plat deze site adolf?
je naam zegt het al, je bent geen goed voorbeeld
moeten alle sites waar moordenaar van pim fortyn kwam plat?
of gaat het hier alleen omdat die ander een marokkaan is?
wel met een maat meten
Wat is nu weer het probleem met zijn naam? Van vanwege Adof Hitler?
Zouden dan alle marokkanen dan ook afstand willen doen van de naam Mohammed in verband met Mohammed B.
Badwoman
16-11-2004, 08:16
Niet alleen de beheerders er zijn velen die het weten, zoals ik en het zal niet lang duren voordat alle berichten weer op alle weblogs te lezen zullen zijn.
knorrepotje
16-11-2004, 08:17
Dit staat op teletekst pagina 106 (momenteel):
Ik ben wel heel benieuwt naar zijn nick,
Daarom mijn voorstel, Plat deze site
En daarom kom jij hier posten?
*snerend* Ben je soms van plan hare majesteit de koningin om zeep te helpen.
Ik zal voorstellen je ganse stad plat te walsen omdat jij daar woont. Man, doe toch niet zo simpel!
Wat is dat nou weer voor idioterie. En nog wel op de vroege ochtend.
Nah, ik hoop dat ik hem veel duiveltjes heb uitgedeeld. GRRR!
KohiNoor
16-11-2004, 08:18
Gisteren las ik op dit forum nog een reactie van iemand die lachend beweerde dat terroristen heus wel wat anders te doen hebben dan hier rond te hangen.
Niet dus... :(
Hmmm geen womder dat het nu zo druk is, heel de AIVD en politiekorpsen zitten op dit forum met z'n 718(!!!) actief! :eek:
knorrepotje
16-11-2004, 08:22
"Zouden dan alle marokkanen dan ook afstand willen doen van de naam Mohammed in verband met Mohammed B."
Wat een onzin zeg, mohammed b is iemand die zich ideeen in zijn hoofd haalde die echt niet in lijn waren met de gedachten en overtuiging van de meeste moslims. Betekend dat dan ook dat iedereen die Volkerd heet ook maar zijn naam zou moeten veranderen? Echt de domste opmerking oit.
Ik reageerde alleen op iemand die iets tegen de naam Adolf had.
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.