Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vrienden

Pagina's : [1] 2

LZN
16-11-2004, 07:03

Hey hey, Ik ben een echte kaaskop haha en ik heb me hier aangemeld om is te kijken wat er allemaal gezegd wordt. Ik wil wel 1 ding zeggen nu is iedere domme kaaskop tegen marokanen maar toen volkert van der G die "geweldige" fortuin doodschoot waren ze toen ook tegen de nederlanders nee dat waren ze niet waarom dan nu ineens tegen de moslims zijn! laten we elkaar gewoon een hand geven en laten zien dat we met zijn alle door 1 deur kunnen. Ik durf eerlijk te zeggen ik was ook altijd zo van: bah buitenlanders wat doen die hier, maar nu ik een stuk volwassener ben geworden ben ik die mensen gaan waarderen. Ik zit er zelf over na te denken om is een keer bij een moskee te gaan kijken maar ik weet niet of dat mag als katholiek?? dus laat me even weten of dat mag. Nogmaals laten we gewoon allemaal vrienden worden en heel die klote regering laten zien dat het ook anders kan. en dan zullen ze wel veranderen te beginnen bij die rita verdonk want dat mens is echt onmenselijk om hele gezinnen uit te zetten! groetjes Mike.

theedoek
16-11-2004, 07:28
kijk jij bent nou een domme kut hollander waarvoor ik me als nederlander diep schaam! er was er 1 wie dat theo vermoorde en die hebben ze nu ook te pakken klaar dat wil niet zeggen dat iedereen zo is! en waren wij ook allemaal kutgasten toen pimmetje dood werd geschoten? lijkt me niet he maja voor mensen zoals jou schaam ik me diep om Nederlander te zijn Ben ik gedeeltelijk met je eens,maar waarom ben jij je eigen volk aan het vernederen?

theedoek
16-11-2004, 07:30
die banner van bush is kikkuh!

AboeZakariah
16-11-2004, 07:32
kijk jij bent nou een domme kut hollander waarvoor ik me als nederlander diep schaam! er was er 1 wie dat theo vermoorde en die hebben ze nu ook te pakken klaar dat wil niet zeggen dat iedereen zo is! en waren wij ook allemaal kutgasten toen pimmetje dood werd geschoten? lijkt me niet he maja voor mensen zoals jou schaam ik me diep om Nederlander te zijn Hallo Mike, Verlaag je niet tot zijn niveau door te schelden, sta erboven... Sommigen gebruiken hun hersenen zoals wij, andere zijn weer bekrompen en geloven alles (vat anderen mensen/ media) en denken niet verder over dingen na, ze zijn eenvoudige mensen. Wees blij dat wij het onderscheid kunnen zien. Ik zelf ben ook nederlander (moslim) en om je vraag te beantwoorden; volgens mij is het toegestaan een moskee te betreden als niet -moslim maar weet het niet zeker. Ligt er denk ik ook aan wat je intentie erbij is. Voor een moslim is het voor zover ik wet ook toegestaan een kerk of synagoog te bezoeken, wa Allahoe a3lem (maar Allah weet het het beste) Als je interesse hebt om meer te weten te komen over de islam kan je me pm'en, ik help je er graag mee incha Allah (als Allah wilt) Groeten, Mohammed

LaMorena
16-11-2004, 10:18

Mike, je hebt helemaal gelijk. Er zijn echt veel onbenullige gasten tussen de Nederlanders. Héél erg irritant. Daar schaam ik me ook zo voor voor die gasten. Groetjes en volgens mij mag je ook een Moskee bezoeken hoor. Je kunt ook gewoon bellen naar een Moskee en dat vragen als je het echt zeker wilt weten. En trouwens, sommige Moskeeën hebben ook winkeltjes waar iedereen kan komen. Wil je meer over de Islam weten of wil je gewoon even een keertje komen buurten bij een Moskee?

sorayia
16-11-2004, 11:52
Hey hey, Ik ben een echte kaaskop haha en ik heb me hier aangemeld om is te kijken wat er allemaal gezegd wordt. Ik wil wel 1 ding zeggen nu is iedere domme kaaskop tegen marokanen maar toen volkert van der G die "geweldige" fortuin doodschoot waren ze toen ook tegen de nederlanders nee dat waren ze niet waarom dan nu ineens tegen de moslims zijn! laten we elkaar gewoon een hand geven en laten zien dat we met zijn alle door 1 deur kunnen. Ik durf eerlijk te zeggen ik was ook altijd zo van: bah buitenlanders wat doen die hier, maar nu ik een stuk volwassener ben geworden ben ik die mensen gaan waarderen. Ik zit er zelf over na te denken om is een keer bij een moskee te gaan kijken maar ik weet niet of dat mag als katholiek?? dus laat me even weten of dat mag. Nogmaals laten we gewoon allemaal vrienden worden en heel die klote regering laten zien dat het ook anders kan. en dan zullen ze wel veranderen te beginnen bij die rita verdonk want dat mens is echt onmenselijk om hele gezinnen uit te zetten! groetjes Mike Hoi Mike, Ik ben een Marokkaanse moslima en ik vind jou stap naar het 'goede' wel erg hartverwarmend. Ik heb altijd al geloofd en geweten dat er autochtonen zijn die mensen niet over een kam scheren, en nu is het voor de verandering wel leuk om er een daadwerkelijk te zien opstaan en spreken. Ik weet bijna zeker dat je de moskee als niet moslim wel mag betreden, de islam staat open voor iedereen, mits die goed willend is in de zin dat hij er niet gaat om herrie te schoppen e.d. Mocht je nog vragen hebben dan kun je mij altijd pmen en dan zal ik proberen jouw vraag te beantwoorden of voor jou op te zoeken en navragen. ;) Keep up the good work! :goedzo:

moenia
16-11-2004, 12:01
rot op man die gasten hier hebben theo OOK AL van kant gemaakt maar adolfje, wie hebben "ze" dan nog meer van kant gemaakt? (om maar even in jouw terminologie te blijven)

LaMorena
16-11-2004, 16:00
Ik was vandaag bij een uitzendbureau en daar heb ik heel leuk met een jongen zitten praten. Die zei toen ik weg ging, 'eindelijk een normale Nederlander'. Nou daar was ik wel blij om. Hij schaamt zich ook dat Pim als grootste Nederlander is gekozen. Het geeft het intelligentieniveau van de gemiddelde Nederlander weer. Erg zielig.

Pagina's : [1] 2