Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie kan me helpen!DRINGEND ook. THNX!

WaelAmsterdam
16-11-2004, 00:39

Salaam ou alaikoum. Dag broeders en zusters! Ik ga binnenkort trouwen en ben druk met de voorbereidingen. Overal ben ik nu wel een beetje uit, vergeleken met mijn vrouw. Zij gaat haar feestdag apart houden! Maar waar ik ben blijven steken is het volgende. Ik wil graag een zanger uit Marokko halen. Zit nog te twijfelen over welke en wie etc. Wie kan me info geven, telefoonnummers etc en hoe ik überhaupt zoiets moet aanpakken. Graag wacht ik het nog even af en ik hoop dat jullie me kunnen helpen! Graag ook alleen serieuze reacties, dus niet reacties van andere die hier hun reclame kwijt willen. Ben van alles al voorzien. Bij deze! Behalve dus dit nog! :nijn: NIJN? Wat is dit voor spingend gevalletje? Maar broeders/zusters, ik wacht t graag af! Beslema!

beni_bouyachie
16-11-2004, 00:44
www.fassiphone.com of www.marmoucha.nl mail ze , ze kunnen je vast helpen met een ar tiest , en als je slim bent , doe het wanneer er een artiest al voor iets anders naar nederland is gehaald ... scheelt je heel veel geld !! btw , ik raad je wel aan om een dj of een band erbij te nemen ... aangezien de meeste ar tiesten best vroeg weggaan, en echt op absolute afgesproken tijdstip weggaan .. Of als je een artiest hebt geregeld, dus alleen de artiest zonder de band erbij ,dan hoef je er niets bij te nemen , want dan heb je altijd nog de band die je moet nemen die de artiest ondersteunt .. Ja heel verhaal sorry , Suc6,

WaelAmsterdam
16-11-2004, 00:50
Ben jij DJ NADIA? Hahaha, mijn vrouw had het over je. Ze wou jou nemen! Zal ik tegen dr zeggen. Misschien dat je al gebeld bent door haar. Najoua, uit Arnhem?

WaelAmsterdam
16-11-2004, 00:51
Trouwens, bedankt voor de tip. Ik weet niet of er in februari feesten worden georganiseerd. Ik denk het eigenlijk niet. Heb zo hier en daar al gekeken, maar niets gezien! En die fassiphone ofzo, daar staat helemaal geen bruikbare informatie?

beni_bouyachie
16-11-2004, 00:52

Dat ben ik idd, hehehe soebhanelah wat is de wereld toch klein he .. Nee ik weet niet of ik door haar ben gebeld, voor wanneer is het dan eventueel? En kijk luister , op de site van fassiphone ,staat alleen de nodige info over de muziek , dus de ondersteuning van de artiesten ...verkoop /banners voor haflat etc Wil je een artiest via hun boeken , mail ze ffe, ze mailen heel snel terug ,na wat ik gemerkt heb .. ik zou je in ieder geval tahour aanraden !!! waja rabi wat heeft die gozer toch een show joh , en wat ik weet is dat die in belgie huist ... (3000euro gaan de geruchten maar ik ga neit tegen je liegen ) Als er idd geen feesten worden gehouden in februari, raad ik je dus zeker aan om fassiphone te mailen of te bellen .. er zijn veel artiesten die in belgie wonen of er tijdelijk zijn ... veel al rai en berberse zangers .... maar zoals ik al zei tahour is zeker een optie !!

WaelAmsterdam
16-11-2004, 01:08
Jaaaaaaa, daar zat mijn vrouw aan te denken. Ze is er helemaal weg van. Ik zelf ken hem niet. Maar mijn kant wil Bennani of Soiri ofzo iets? Maar leuk joh, de trouwen eind februari. Laatste weekend van februari. Nu heb ik nog een probleem dat ik helemaal vergeten was. Ik word echt gek!

WaelAmsterdam
16-11-2004, 01:09
Wat stelt die duivel/engel eigenlijk voor?

beni_bouyachie
16-11-2004, 01:14
Al sla je me dood, maar volgens mij kan je stemmen op een persoon die meedoet aan een discussie ofzo .. (aw3di is dat een probleem ?? hoop dat je je wedding dan overleeft ) Maar ja van bennani zou ik tahour kiezen , en ja abderahim souiri is ook wel goed , maar nee vind er grotendeels niet echt veel pit inzitten ... En fassiphone ondersteunt ook souiri en bennani voor zover ik weet .. Suc6 en allah ikemlkoem bel gair insha allah ,

ilhame
16-11-2004, 18:01
heel veel artiesten hebben telefoonnummer staan op achterkant van album en anders van degenen die hun ondersteund hebben...dus bellen zou ik zeggen...en dj nadia heeft je dus ook al een goed eindje op weg geholpen zo te horen...sterkte....