Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat vinden jullie erger?

Pagina's : [1] 2 3

ffeiza
15-11-2004, 23:26

Een persoon die dood is bijv. Theo of Kinderen die dagelijks sexueel misbruikt worden Geen geruzie hierzo, ik wil gewoon weten wat belangrijker voor je is..

MerCi
15-11-2004, 23:29
T tweede.

matahari
15-11-2004, 23:31
KInderen en seksueel misbruik is een gevoelig onderwerp hier...altans, voor de autochtonen onder ons. Straks krijg je dezelfde reputatie als Klonbyz.

CitriC
15-11-2004, 23:33
Het laatste..

Asma
15-11-2004, 23:33

Ik vind het vergelijkbaar. In beide gevallen spreek je over geen leven meer hebben.

ffeiza
15-11-2004, 23:34
Asma er moet toch een zijn die je aandacht ietsje meer krijgt of niet? Alhoewel je over de tweede weinig zult horen terwijl het er wel dagelijks is.

0rgoglio
15-11-2004, 23:36
Varken Theo is in zn jeugd ook misbruikt......misbruikte kinderen gaan meestal de verkeerde kant op......in varken Theo's geval richting de hel! Orgo :D

Tim76
15-11-2004, 23:38
Het is mij nog nooit gelukt appels en peren te vergelijken. Allebei is het fruit. Allebei is het een vreselijke misdaad.

Cicatrice
15-11-2004, 23:38
Dat is appels met peren vergelijken ben er sowieso zwaar tegenstander van om leed op een weegschaaltje te leggen, beetje ongepast

Tim76
15-11-2004, 23:40
Varken Theo is in zn jeugd ook misbruikt......misbruikte kinderen gaan meestal de verkeerde kant op......in varken Theo's geval richting de hel! Orgo :D Orgo of je nu een Marokkaan of provocerende autochtoon bent, god/allah zal je straffen. Jij bent degene die zal branden in die hel zoals jij je die voorstelt .......

Asma
15-11-2004, 23:42
Asma er moet toch een zijn die je aandacht ietsje meer krijgt of niet? Alhoewel je over de tweede weinig zult horen terwijl het er wel dagelijks is. Nogmaals ik vind het vergelijkbaar. Maar als ik dan echt zou moeten kiezen dan kies ik voor je voorbeeld van Theo die vermoord is. Kindermisbruik/mishandeling is vreselijk, maar in veel gevallen is het nog wel mogelijk voor de slachtoffers om toch nog een redelijk bestaan op te bouwen. Voor iemand die vermoord wordt is dat niet mogelijk.

ffeiza
15-11-2004, 23:44
Wat ik duidelijk wil laten zien met deze topic is dat er ook andere dingen in Nederland gebeuren die ook alle aandacht nodig hebben. Theo is overleden en nog steeds dagelijkse discussies, dan denk ik is het niet handiger om even na te denken wat nu te doen. Maar wat mij veel meer aanspreekt zijn eerder de mishandelingen hier in Nederland. De kinderen van nu zijn de toekomst over 20 jaar. Als het er nu al 80.000 kinderen zijn die mishandelt worden hoeveel zullen het in de toekomst zijn. Sta eens stil bij deze erge gebeurtenissen.. Want weet Een kind haal je uit de oorlog Maar de oorlog kun je niet uit een kind halen Ik zie mishandeling en sexueel misbruik als oorlog voor de kinderen misschien zelfs erger...

0rgoglio
15-11-2004, 23:45
Orgo of je nu een Marokkaan of provocerende autochtoon bent, god/allah zal je straffen. Jij bent degene die zal branden in die hel zoals jij je die voorstelt ....... Niet huilen, a gossie, moet je huilen, ouwe reus? Je bent blijkbaar nog steeds gechoqueerd door varken Theo's overlijden......liefst zou je nu samen met hem de polonaise willen dansen in de hel! Orgo :D

Patrick.
15-11-2004, 23:46
Een persoon die dood is bijv. Theo of Kinderen die dagelijks sexueel misbruikt worden Geen geruzie hierzo, ik wil gewoon weten wat belangrijker voor je is.. Dat is toch geen keuze. Beide zijn even erg, vooral om hun gevolgen. Verschil is dat bij sexueel misbruik de gevolgen binnen de muren van het huis blijft en de gevolgen bij de moord op allerlei manieren openbaar wordt bediscussierd.

Tim76
15-11-2004, 23:47

Zoiets moet je voorleggen bij Christenen die pedofilie als een gegeven zien. Waarlijk, de Pauselijke Garde zijn ervaringdeskundigen, leg het ze voor zou ik zeggen! En Mohamed gaf ook een statement met één van zijn vele huwelijken .....

Pagina's : [1] 2 3