Bekijk originele versie : RED Nederland NU
Laat Pim niet de grootste nederlander aller tijden worden en bel
0909 30 300 08 (willem van Oranje)
Vanavond is de finale
minous21
15-11-2004, 21:54
Desiderius Erasmus, daar "zou ik op" stemmen....:D
Desiderius Erasmus, daar "zou ik op" stemmen....:D
Dat is dan nummer 0909 30 300 03
_SaHaRa_
15-11-2004, 21:58
Ik stem wel op Pim...:o
waar gaat dit over???????????
Jahh ik ben benieuwd!!!
Hoorde jullie nog wat ze later zeiden, als Mohamed B theo wat eerder had vermoord was hij ook genomineerd, dan zou hij het volgens mij echt wel de gene zijn die het had gewonnen..
Dat zou ik al een heel stuk minder erg gevonden hebben :cool:
Ik stem wel op Pim...:o
was wel een homo :eek:
MissLisa
15-11-2004, 22:03
Ik héb gestemd: Willem van Oranje, strijder voor de onafhankelijkheid!
Asjeblieft géén Pim Fortuyn, die man heeft werkelijk niks betekend. Alleen maar woorden en geen daden.
waar gaat dit over???????????
o.a. Hierover http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=412354
_SaHaRa_
15-11-2004, 22:08
was wel een homo :eek:
Homo's zijn lief..:o
Ik heb aantal boeken gelezen van dhr Fortuin en ik vond het e.e.a wel interessant. Alleen wat minder dat hij zich zo negatief uitlaat over de Islam (overigens ook andere godsdiensten). Maar hij had echt een aantal goede standpunten in zijn partijprogramma, vooral in het onderwijs. Helaas bakken zijn volgelingen er weinig van.
Overigens denk ik dat Willem van Oranje toch wel gaat winnen....:D
Homo's zijn lief..:o
Ik heb aantal boeken gelezen van dhr Fortuin en ik vond het e.e.a wel interessant. Alleen wat minder dat hij zich zo negatief uitlaat over de Islam (overigens ook andere godsdiensten). Maar hij had echt een aantal goede standpunten in zijn partijprogramma, vooral in het onderwijs. Helaas bakken zijn volgelingen er weinig van.
Overigens denk ik dat Willem van Oranje toch wel gaat winnen....:DTot nu toe staat die valse nicht op de eerste plek, maar het nummer va WvO is wel steeds ingesprek, dus wie weet :nijn:
Red Nederland ?
Gezien het niveau van de top-100 is Nederland niet meer te redden !
Boycotten die handel. Stem vooral niet. Doe niet mee aan die onzin.
Van de overgebleven top-10 (niet de 10 toppers overigens) zou ik overigens ook [B]Erasmus[/] kiezen.
Als je kijkt wie er verder nog bij de top-100 staan wordt je niet vrolijk.
Het is een schande dat bv [B]Spinoza[/] pas op plaats 21 staat,
achter Annie MG Schmidt (een niet onverdienstelijk schrijfster van kinderboeken)
en vlak voor Toon Hermans (een zeer populaire komiek).
IVAN
_SaHaRa_
15-11-2004, 22:11
Tot nu toe staat die valse nicht op de eerste plek
Ik ben ook druk bezig met t bellen..:o
metalex79
15-11-2004, 22:23
Pim de grootste nederlander? wat heeft die gast in hemelsnaam betekent voor Nederland? Hij zei wat dingen en werd kapot geschoten vanwege zijn bont standpunt.....en dat zou dan de grootste nederlander zijn?
Pim de grootste nederlander? wat heeft die gast in hemelsnaam betekent voor Nederland? Hij zei wat dingen en werd kapot geschoten vanwege zijn bont standpunt.....en dat zou dan de grootste nederlander zijn?
daar begint het anders wel op te lijken :traan1:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.