Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Op zoek naar praktiserende vriendinnen

Pagina's : [1] 2 3 4

Imperialblaze
30-12-2011, 22:16

Assalamoe3aleikoem wa rahmatoulah wa barakatouh hopelijk gaat het goed met jullie en verkeren jullie in gode staat, incha Allaah Ik heb deze topic geopend als doel praktiserende zusters te vinden, die een vriendschap willen aangaan met vrome zusters Het is immers zo: ''Zeg me wie je vrienden zijn, en ik zal je zeggen je wie jij bent. '' Een goede vriendenkring is hartstikke belangerijk.. Echte liefde is namelijk elkaar helpen/stimuleren Djennah te bereiken Dus je kunt hier een oproepje plaatsen. Je stad bijv. vermelden, zodat andere zusters je kunnen pm'en.. Moge Allah ons leiden en ons behoeden tegen het kwaad allahouma ameen

marokkia14
01-01-2012, 01:19
ik ook wallah pm me eve meid k zoek ook een goede vriendenkring X.

habiba1xx
01-01-2012, 01:46
ik ook zusjes waar komen jullie vandaan?

Dayanara
02-01-2012, 22:50
Begin met je avatar te verwijderen voordat ik je serieus kan nemen.

Imperialblaze
02-01-2012, 23:20

Begin met je avatar te verwijderen voordat ik je serieus kan nemen. oke, ben ik slecht omdat ik een ava heb met mezelf?

Imperialblaze
02-01-2012, 23:21
ik ook zusjes waar komen jullie vandaan? Maastricht Oeghtie, jij?

habiba1xx
03-01-2012, 16:26
ik breda meis!

Imperialblaze
03-01-2012, 17:28
ik breda meis! Nederlandse muslima, ma shaa Allaah.. prachtig om te zien

HARiBO.
03-01-2012, 17:38
Ik heb boeken voor je.. je mag ze gerust lenen. Heel mooi, het heeft me echt wat bij gebracht..

Imperialblaze
03-01-2012, 18:00
Ik heb boeken voor je.. je mag ze gerust lenen. Heel mooi, het heeft me echt wat bij gebracht.. Ah echt? Thanks sweetie.. Ik moet even kijken wanneer ik in de buurt ben Weet jij trouwens niet wanneer er weer een lezing is in de buurt? x

HARiBO.
03-01-2012, 18:32
Ah echt? Thanks sweetie.. Ik moet even kijken wanneer ik in de buurt ben Weet jij trouwens niet wanneer er weer een lezing is in de buurt? x Er worden veel gehouden in Roermond, hanane houdt me altijd op de hoogte. Heb je whatsapp? Kan ik dat ook bij jou doen. Met wie heb je trouwens contact verbroken? (ik heb al een vermoeden haha)

Imperialblaze
03-01-2012, 19:48
“Een man volgt de weg van zijn vrienden, dus laat een ieder van jullie opletten wie hij als vriend neemt.” Deze hadith is overgeleverd door Abu Huraira (moge Allah tevreden met hem zijn) van de Profeet (vrede en zegeningen zij met hem). De hadith staat vermeld in Abu Dawud en is door hem hasan verklaard.

Imperialblaze
03-01-2012, 19:51
Haat elkaar niet en wees niet jaloers op elkaar en laat elkaar niet in de steek en, o aanbidders van Allah, wees broerders. De moslim is een broeder van zijn medemoslim. Hij dient hem geen onrecht aan te doen, hem niet teleur te stellen of op hem neer te kijken. Het leven, bezit en de eer van een moslim zijn onschendbaar voor zijn medemoslim.” Deze hadith van de Profeet (vrede en zegeningen zij met hem) staat vermeld in Bukharie en Muslim.

habiba1xx
04-01-2012, 16:43
jammer dat jullie zo ver wonen! @imperialblaze alhamdoelillah meis

hayallsalah
08-01-2012, 10:51

iemand brabant???

Pagina's : [1] 2 3 4