Bekijk originele versie : Wij marokkanen moet niet meer opnemen voor de arabieren in het nidden oosten.
Mouhalim
15-11-2004, 21:30
Ik bedoel wij zammelen geld voor ze, organisseren demostratie's, komen voor hun belangen op en zorgen ervoor veel media aandacht voor ze hier in europa.
En wat krijgen we van ze terug.............dikke zebbi.
zij komen hier als vluchtelingen uit irak,iran, afganistan en ik weet niet waar nog vandaan en gaan gelijk slecht over ons praten.
Ik bedoel wat is dat nou voor flauwekul, wij nemen risico's dat wij als terroristen worden gezien en zij helpen de kaasjs daarbij.
Het zijn toch al een hopeloos volkje bij elkaar , zij bezitten niet de dapperheid die wij hebben..................helaas maar waar.
De enige met wie ik nog meeleef en steun zijn de palestijnen , de rest daar rust gewoon een vloek op.
Zo dat moest even eruit.................................... :o
merjemke
15-11-2004, 21:32
het was een marokkaan die Van Gogh vermoordde
Mouhalim
15-11-2004, 21:33
het was een marokkaan die Van Gogh vermoordde
Ja en? :confused:
merjemke
15-11-2004, 21:36
Ja en? :confused:
wij worden als terroristen gezien omdat we MOSLIMS zijn. en niet omdat we het opnemen voor die arabieren.
en zo'n domme acties als die moord... spelen alleen maar in op de angst van al die domme hollanders
minous21
15-11-2004, 21:36
Ik bedoel wij zammelen geld voor ze, organisseren demostratie's, komen voor hun belangen op en zorgen ervoor veel media aandacht voor ze hier in europa.
zij komen hier als vluchtelingen uit irak,iran, afganistan en ik weet niet waar nog vandaan en gaan gelijk slecht over ons praten.
Ik bedoel wat is dat nou voor flauwekul, wij nemen risico's dat wij als terroristen worden gezien en zij helpen de kaasjs daarbij.
Het zijn toch al een hopeloos volkje bij elkaar , zij bezitten niet de dapperheid die wij hebben..................helaas maar waar.
De enige met wie ik nog meeleef en steun zijn de palestijnen , de rest daar rust gewoon een vloek op.
Iran en afghanistan zijn geen arabische landen....(volgens mij)
Patrick.
15-11-2004, 21:37
Juist de steun aan de palestijnse zaak geeft de arabieren hun verbondenheid lijkt mij. Anders hadden de eigen belangen al lang ten koste van andere arabische landen zijn uitgespeeld.
Mouhalim
15-11-2004, 21:43
wij worden als terroristen gezien omdat we MOSLIMS zijn. en niet omdat we het opnemen voor die arabieren.
en zo'n domme acties als die moord... spelen alleen maar in op de angst van al die domme hollanders
Flauwekul...................................
Voordat theo aan zijn einde is gekomen, werden wij al geassocieerd met de arbieren in het midden oosten.
En ik zeg niet dat ze terroristen zijn dat zeg jij, maar hier in nederland geven zij ons marokkanen een slechtenaam.
Wij nemen het voor ze op en zij maken ons zwart, ik bedoel what the ****.
Het zijn mietjes van de eerste orde, daar wil ik niet mee worden geassocieerd.
Ze veraden hun eigen soort laat staan ons.
Mouhalim
15-11-2004, 21:46
Juist de steun aan de palestijnse zaak geeft de arabieren hun verbondenheid lijkt mij. Anders hadden de eigen belangen al lang ten koste van andere arabische landen zijn uitgespeeld.
Nee dat zie jij verkeerd, want de arabieren rond de palestina doen geen reet aan de geweld jegens palestina.
Ik weet wel zeker dat het zou gebeuren als palestina buurland was van marokko en algerije.
Onze geschiedenis zegt meer dan genoeg, wat dat betreft.
merjemke
Flauwekul...................................
Voordat theo aan zijn einde is gekomen, werden wij al geassocieerd met de arbieren in het midden oosten.
En ik zeg niet dat ze terroristen zijn dat zeg jij, maar hier in nederland geven zij ons marokkanen een slechtenaam.
Wij nemen het voor ze op en zij maken ons zwart, ik bedoel what the ****.
Het zijn mietjes van de eerste orde, daar wil ik niet mee worden geassocieerd.
Ze veraden hun eigen soort laat staan ons.
ik zei... we worden GEZIEN als terroristen omdat we moslims zijn. alle moslims worden over één kam gescheerd. ik heb niet gezegd dat wij of zij terroristen zijn!
Mouhalim
Iran en afghanistan zijn geen arabische landen....(volgens mij)
1 pot nat..... :rolleyes:
Patrick.
15-11-2004, 21:48
Nee dat zie jij verkeerd, want de arabieren rond de palestina doen geen reet aan de geweld jegens palestina.
Ik weet wel zeker dat het zou gebeuren als palestina buurland was van marokko en algerije.
Onze geschiedenis zegt meer dan genoeg, wat dat betreft.
Al die arabische landen identificeren zichzelf er wel mee. Als ze weer een conferentie van de Arabische Liga beleggen dan is het enige waar men over eens kan worden: de palestijnse zaak.
Mouhalim
15-11-2004, 21:48
ik zei... we worden GEZIEN als terroristen omdat we moslims zijn. alle moslims worden over één kam gescheerd. ik heb niet gezegd dat wij of zij terroristen zijn!
Nou dat is niet waar, marokkanen hebben half spanja opgeblazen, maar spanja reikt nog steeds met alle plezier verblijfvergunning aan marokkanen.
en er is geen 1 moskee in de fik gestoken.
Mouhalim
15-11-2004, 21:49
Al die arabische landen identificeren zichzelf er wel mee. Als ze weer een conferentie van de Arabische Liga beleggen dan is het enige waar men over eens kan worden: de palestijnse zaak.
Maar ze doen geen ene reet aan, dat zijn nou arabieren.
Patrick.
15-11-2004, 21:52
Maar ze doen geen ene reet aan, dat zijn nou arabieren.
Omdat ze daarnaast ook hun eigen belangen hebben. Saoedi Arabie bijvoorbeeld kan niet zonder de steun van de VS, over een rare situatie gesproken ;)
elmagrebia85
15-11-2004, 21:53
alles wat we voor ze hebben gedaan is FISABILLI ALLAH. Dus allah zal ons belonen. .
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.