Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mohamed Khojja pakt voorlopig nog niet de wapens op.

Pagina's : [1] 2 3 4 5

aishaqandisha
15-11-2004, 20:14

Uit de Nieuwe Revu van deze week: Hij roept de islamitische jeugd op tot geweld. Mohamed Khojja: "Blijf af van Allah en zijn profeet Mohammed. Als dat niet gebeurt, zeg ik: 'verdedig jezelf. Ook met wapens.'" Een ontmoeting met de goeroe van de radicale moslimjongeren in Amsterdam-West. Zelf pakt Mohamed Khojja geen wapen op. "nog niet, misschien later, als Nederland voor de helft uit moslims bestäat". Nog enkele citaten: "Nederland is het enige land waar Allah en de profeet zijn vervloekt." Hij heeft geen goed woord over voor het land waar hij al 37 jaar woont. "Nederland speelt het onschuldige kindje met haar troepen in Irak, maar is het gif van het Midden-Oosten" Ook excuseert hij zich niet voor de rituele moord op Theo van Gogh, integendeel. "Dit is een waarschuwing, ook naar Job Cohen, dat het verkeerd is om te denken dat schelden vrijheid van meningsuiting is" En zo gaat 'ie nog een tijdje door. Goeie reklame weer hoor!

DonAgewan
15-11-2004, 20:26
Ik weet nou niet of je om zo'n gast moet lachen of dat je hem serieus moet nemen .

aishaqandisha
15-11-2004, 20:34
Ik weet nou niet of je om zo'n gast moet lachen of dat je hem serieus moet nemen . Dat is mijn probleem ook. Vroeger zou ik mijn schouders erover hebben opgehaald, maar dat was vóór Madrid en voor de moord op van Gogh. Eén ding heb ik de laatste dagen voor mijzelf wel duidelijk gekregen. Ik ben voor volledige vrijheid van meningsuiting. Nu ben ik niet erg extreem in mijn opvattingen, maar ik heb geen zin om doodgeschoten te worden omdat ik zeg wat ik denk. Bah, zulke mannetjes voelen zich zó superieur omdat ze moslim zijn. En ze kijken neer op Allah. Want die is (volgens mijn opvatting) machtig genoeg om zijn eigen boontjes te doppen, die heeft echt geen hulp nodig van die zogenaamde moslim-strijders.

Patrick.
15-11-2004, 20:43
Uit de Nieuwe Revu van deze week: Hij roept de islamitische jeugd op tot geweld. Mohamed Khojja: "Blijf af van Allah en zijn profeet Mohammed. Als dat niet gebeurt, zeg ik: 'verdedig jezelf. Ook met wapens.'" Een ontmoeting met de goeroe van de radicale moslimjongeren in Amsterdam-West. Zelf pakt Mohamed Khojja geen wapen op. "nog niet, misschien later, als Nederland voor de helft uit moslims bestäat". Nog enkele citaten: "Nederland is het enige land waar Allah en de profeet zijn vervloekt." Hij heeft geen goed woord over voor het land waar hij al 37 jaar woont. "Nederland speelt het onschuldige kindje met haar troepen in Irak, maar is het gif van het Midden-Oosten" Ook excuseert hij zich niet voor de rituele moord op Theo van Gogh, integendeel. "Dit is een waarschuwing, ook naar Job Cohen, dat het verkeerd is om te denken dat schelden vrijheid van meningsuiting is" En zo gaat 'ie nog een tijdje door. Goeie reklame weer hoor! Goh, ik wist niet dat die militairen zoveel invloed hebben :rolleyes:

Immanuel
15-11-2004, 20:45

Ik weet nou niet of je om zo'n gast moet lachen of dat je hem serieus moet nemen .Ik denk eerder dat je er om zou moeten huilen. Naast dat aanzetten tot geweld strafbaar is volgens de Nederlandse wet, is dit soort uitlatingen een bron van onrust. Dankzij het door hem gekozen uitgangspunt wordt iedere dialoog onmogelijk.

0rgoglio
15-11-2004, 20:48
Ach kom op joh, die man spreekt gewoon de waarheid! Orgo :D

Patrick.
15-11-2004, 20:53
Ach kom op joh, die man spreekt gewoon de waarheid! Orgo :D Deze meneer is een beetje zielig bezig. Als hij denkt met deze uitspraken iets positiefs voor zijn geloofsgenoten te bereiken dan heeft hij het mis. Ik heb de nederlandse overheid de islam nog niet horen vervloeken, misschien dat ik wat gemist heb. En zo'n indirecte bedreiging is nogal idioot. Laat hij voor zijn geloof opkomen op een goeie manier. Als je met geweld gaat dreigen dan moet je ook niet zeuren dat je totaal niet meer serieus wordt genomen door het overgrote deel van de bevolking. En dat zal alleen maar het tegenovergestelde veroorzaken dan dat hij zou willen bereiken.

0rgoglio
15-11-2004, 20:55
Deze meneer is een beetje zielig bezig. Als hij denkt met deze uitspraken iets positiefs voor zijn geloofsgenoten te bereiken dan heeft hij het mis. Ik heb de nederlandse overheid de islam nog niet horen vervloeken, misschien dat ik wat gemist heb. En zo'n indirecte bedreiging is nogal idioot. Laat hij voor zijn geloof opkomen op een goeie manier. Als je met geweld gaat dreigen dan moet je ook niet zeuren dat je totaal niet meer serieus wordt genomen door het overgrote deel van de bevolking. En dat zal alleen maar het tegenovergestelde veroorzaken dan dat hij zou willen bereiken. Die overgrote deel van de bevolking kan aan mn reet roesten....die man heeft gewoon gelijk, klaar! Orgo :D

Patrick.
15-11-2004, 20:57
Die overgrote deel van de bevolking kan aan mn reet roesten....die man heeft gewoon gelijk, klaar! Orgo :D Wat is zijn waarheid dan? Is Allah vervloekt in nederland? Nederland het gif van het midden-oosten, yeah right. Wat meer realiteitszin zou wel van pas komen.

0rgoglio
15-11-2004, 21:02
Wat is zijn waarheid dan? Is Allah vervloekt in nederland? Nederland het gif van het midden-oosten, yeah right. Wat meer realiteitszin zou wel van pas komen. We moeten meer van dat soort mannen in Kaaskopland hebben.....Ze hebben de kaaskop-taktieken door! Betere leermeesters kan de Moslim-jeugd niet wensen! Orgo :D

Patrick.
15-11-2004, 21:04
We moeten meer van dat soort mannen in Kaaskopland hebben.....Ze hebben de kaaskop-taktieken door! Betere leermeesters kan de Moslim-jeugd niet wensen! Orgo :D Nou als hij de kaaskop-tactieken gebruikt, dan kan hij zijn toekomst vast ook raden.

El_Khatabi
15-11-2004, 21:06
die Khojja is gewoon een gefrustreerde ouwe opa, die tekort sex heeft gehad en verlangt naar jonge meisjes die aan zijn pik zuigen......nee die kerel is niet wijs, aandacht vrager, meer niet. gewoon een ouwe geile, gefrusteerde poepgatneuker, misschien wel een verkapte homofiel die de weg kwijt is...

0rgoglio
15-11-2004, 21:09
Nou als hij de kaaskop-tactieken gebruikt, dan kan hij zijn toekomst vast ook raden. Als hij de kaaskop-taktieken gebruikt zou hij een hypocriet zijn.....pak je koffers maar alvast in of bereid jezelf voor! Orgo :D

aishaqandisha
15-11-2004, 21:10
die Khojja is gewoon een gefrustreerde ouwe opa, die tekort sex heeft gehad en verlangt naar jonge meisjes die aan zijn pik zuigen......nee die kerel is niet wijs, aandacht vrager, meer niet. gewoon een ouwe geile, gefrusteerde poepgatneuker, misschien wel een verkapte homofiel die de weg kwijt is... Mag ik de voorzichtige conclusie trekken dat je het niet helemaal met hem eens bent... :D Maar ik begin wel een beetje bang te worden voor dat soort types. Niet zozeer voor hemzelf, maar wel voor de mensen die achter hem aanlopen. :(

Patrick.
15-11-2004, 21:12

Als hij de kaaskop-taktieken gebruikt zou hij een hypocriet zijn.....pak je koffers maar alvast in of bereid jezelf voor! Orgo :D :D Ach, hij doet maar wat hij niet laten kan. Dat hij zijn uitspraken doet in het 'kwaliteitsblaadje' nieuwe revue zegt mij al genoeg ;)

Pagina's : [1] 2 3 4 5