Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Conclusie van de dag...!

Pagina's : [1] 2 3 4

Samiratoen
10-01-2003, 15:53

Het leven heeft geen zin meer voor mij... :verdriet: :huil2: :huil2:

bentbled
10-01-2003, 15:55
Waarom niet dan?

Samiratoen
10-01-2003, 15:56
:confused: als ik dat wist, kon ik het nog rechtzetten.. but I DON'T :huil:

bentbled
10-01-2003, 15:57
meskiena t komt wel goed inschallah

Chaimaa
10-01-2003, 15:59

hey sister wat is er aan de hand :(

Ali_Z
10-01-2003, 16:02
HAHAHA HE MOOIE DAME LEEF VERDER VOOR MIJ...en haal me van die blok op msn voordat ik een blok op je apenoog geef :D Trouwens die picca van jou is mooi hoor bij die picturetrail-site :Iluvu: Ali Z

Ghatar_tangawia
10-01-2003, 16:03
Wat is er loos? Ben je op de verkeerde weg beland wella?? ga bidden.....dan komt alles inschallah goed :)

Samiratoen
10-01-2003, 16:03
eej sis i don't know. ik voel me gewoon f ucked up..:( Whatabout 2 morrow ByThaWay :stout:

Samiratoen
10-01-2003, 16:05
ALI Z !! k heb je niet geblokked. ik ben niet online.. ask de rest maar..:rolleyes: Tnks ;)

Chaimaa
10-01-2003, 16:05
Origineel gepost door Samiratoen eej sis i don't know. ik voel me gewoon ****ed up..:( Whatabout 2 morrow ByThaWay :stout: ey gekkie kom op keep your head up als er iets is altijd aan mij denken ik heb het nog erger :lekkerpuh (serieus) vandaag weer heel wat klerezooi megemaakt :verdriet: 2morrow gaat inchaillah nog door :stout: NU MAAR HOPEN DAT ER NIKS TUSSENDOOR KOM :boos:

Moslima4life
10-01-2003, 16:07
Origineel gepost door Ghatar_tangawia Wat is er loos? Ben je op de verkeerde weg beland wella?? ga bidden.....dan komt alles inschallah goed :) :goedzo: beste advies! :D

Samiratoen
10-01-2003, 16:09
Origineel gepost door Chaimaa ey gekkie kom op keep your head up als er iets is altijd aan mij denken ik heb het nog erger :lekkerpuh (serieus) vandaag weer heel wat klerezooi megemaakt :verdriet: 2morrow gaat inchaillah nog door :stout: NU MAAR HOPEN DAT ER NIKS TUSSENDOOR KOM :boos: Insja Allah... ik kijk er echt naar uit. Maybe you can bring the smile back on my face... Ik ga je vanavond bellen, via huistel. dan vertel je me ff je story oke.. love ya sis

Samiratoen
10-01-2003, 16:10
Origineel gepost door Ghatar_tangawia Wat is er loos? Ben je op de verkeerde weg beland wella?? ga bidden.....dan komt alles inschallah goed :) neeeeeeeeee...:eek: zo erg ook weer niet alhamdoelillah. Maar hebben jullie dat nooit, dat je denkt , waarom loopt alles zo. Terwijl je het niet zo wil laten lopen :(

Samiratoen
10-01-2003, 16:11
Origineel gepost door helleau hai meid, wat wil je je leven nemen ofsjoo?? ben je levensmoe?? sjal ik weer wat leven in de brouwerij brengen??:stout: ja... levensmoe.. ik leef hier al zoveel jaren..zelfde huisje zelfde mensen.. it's getting BORED ! :schreeuw:

Chaimaa
10-01-2003, 16:12

Origineel gepost door Samiratoen Insja Allah... ik kijk er echt naar uit. Maybe you can bring the smile back on my face... Ik ga je vanavond bellen, via huistel. dan vertel je me ff je story oke.. love ya sis Inchaillah gekkie maar je moet niet schrikken :hihi: k heb geen tijd meer om me haren te stylen :huil: dus kom beetje rommelig naar je toe :rolleyes: If u can make me smile (wat je altijd doet) kan ik het ook :stout: just wait and see :p ik hoor snel van je dan :) probeer nog op msn te komen ok? Love u 2 :Iluvu:

Pagina's : [1] 2 3 4