Bekijk originele versie : kleine aid feest voor de dames
hannanelh
15-11-2004, 13:47
voor de dames die het leuk vinden om even te feesten kan dat.het word gehouden in een verpleegtehuis (degooier)bij de dappermarkt in oost.
het is gratis de band SINDIBAD komt en een buikdanseres.
het wordt leuk en gezellig dus komen om je uit te feesten.
als het kan dan tradioneel gekleed dat zou leuker zijn maar dat hoeft niet
het adres is :van zessenstraat 298
het begint om 2uur en eindig om 8 uur.
ik zou iedereen meenemen die je kent,ook je oma of moeder zo dat ze ook zien hoe het is om in een verpleegthuis te zijn.
moslimazuster
15-11-2004, 15:49
Salaam a3likoem wr wb,
dat is leuk en aardig maar zulke dingen kunnen niet vind ik de band SINDIBAD komt en een buikdanseres dat is volgens de islam voor de duidelijkheid niet toe gestaan als het nou een islamitische feest is dan zou het nog gezelliger zijn dan kun je van je mede zusters en broeders leren dan mannen apart en vrouwen apart (voor de duidelijkheid). Z o heft allah (swt) het niet gewilt.
wa salaam a3likoem wr wb
moslimazuster
Het is misschien wel zo handig om de datum erbij te vermelden voor degene die geintresseerd zijn.
X Snoopie
Salaam a3likoem wr wb,
dat is leuk en aardig maar zulke dingen kunnen niet vind ik de band SINDIBAD komt en een buikdanseres dat is volgens de islam voor de duidelijkheid niet toe gestaan als het nou een islamitische feest is dan zou het nog gezelliger zijn dan kun je van je mede zusters en broeders leren dan mannen apart en vrouwen apart (voor de duidelijkheid). Z o heft allah (swt) het niet gewilt.
wa salaam a3likoem wr wb
moslimazuster
Dat weten wij ook allemaal en nog bedankt voor de info.
moslimazuster
15-11-2004, 15:57
Dat weten wij ook allemaal en nog bedankt voor de info.
voor het feit dat je het weet !!!! waarom doe je het dan als nog ????
Zuster het leven is kort heb je daarbij bij stil gestaan ????????
wa salaam alikoem wr wb
moslimazuster
voor het feit dat je het weet !!!! waarom doe je het dan als nog ????
Zuster het leven is kort heb je daarbij bij stil gestaan ????????
wa salaam alikoem wr wb
moslimazuster
Heb jij ergens gelezen dat ik er heen ga.
moslimazuster
15-11-2004, 16:57
ja dat blijkt wel dat je geintresseerd bent want men vraag niet voor niets wanneer de datum is.????????????
sexy_sherine
15-11-2004, 16:58
hoe laat? en rijd de bus ernaar? en wat is de telnr.? voor mensen die het niet kunnen vinden?
Wil je volgende keer wat duidelijker zij als je mensen uitnodigt.
dank je
sherine
thats_me
15-11-2004, 17:20
wAt boeit dat nou??....als je gewoon erheen gaat met je moeder en broers (en die vinden het goed) en je gaat gewoon zitten en beetje hehaa maken met vriendinnen vind ik het geen probleem??
trouwens...niemand kan nooit een tijd hebben gehad zonder een beetje eronder uit te gaan en gewoon vrolijk zijn ouwla??
maarjah it's up to yourself......wie ben ik om te zeggen dat het niet mag??
ach ja......er zijn veel ergere dingen in het leven, probeer je daar op te foccusen.......XXxxmoi
ja dat blijkt wel dat je geintresseerd bent want men vraag niet voor niets wanneer de datum is.????????????
Jij bent voor mij aan het denken. Waar ik om vroeg is , dat het wel zo handig was voor degene die er geintresseerd in was. En trouwens ik ben jij geen verklaring schuldig. En als ik zou gaan dan liet ik het je wel weten.
En dat zo een feestje Haram is dat weet heel de wereld. Het is heel goed van je dat je een praktiserende moslima bent, maar als iemand een topic erover opend dan is het alleen bedoeld voor degene die er geintresseerd in zijn, en ze vroeg niet om commentaar.
Groetjes Snoopie
hannanelh
16-11-2004, 12:48
DANK JE WEL SNOOPIE
HET IS INDERDAAD ALLEEN BEDOELD VOOR DE MEIDEN DIE ZO EEN FEEST LEUK VINDEN,IK WEET DAT HET NIET MAG MAAR ALS WE HET VANAF DIE MANIER GAAN BEKIJKEN DAN MOGEN ER ZO VEEL DINGEN NIET BIJVOORBEELD WAT DOE JIJ DAGELIJKS ACHTER HET INTERNET COMMENTAAR TE GEVEN,TERWIJL JE JE TIJD BETER KAN BESTEDEN DOOR DE KORAN TE GAAN LEZEN OFZO.
IK BEDOEL HET NIET LULLIG MAAR IK HOU NIET VAN MENSEN DIE ZULKE RAARE DINGEN ZEGGEN LET OP JE ZELF,IEDEREEN WORDT VOORZICH ZELF GESTRAFT JIJ ZULT MIJN STRAF NIET UITZITTEN DUS BEDANKT VOOR JE KRITIEK
de nummer waar de GENE DIE GEINTRESEERD ZIJN,kunnen mij bereiken op het volgende nummer:0618870963
of als je het zelf wil zoeken
het begint dus om 3 uur tot 6 het is gratis je kunt er hapjes krijgen
het adres is:von zesenstraat
het is in een verpleegthuis dat ''de gooier' heet:
hannanelh
16-11-2004, 12:51
Het Is Vandaag 16 November 2004
ben je wel een beetje laat mee...he vind je niet..
moslimazuster
17-11-2004, 16:46
DANK JE WEL SNOOPIE
HET IS INDERDAAD ALLEEN BEDOELD VOOR DE MEIDEN DIE ZO EEN FEEST LEUK VINDEN,IK WEET DAT HET NIET MAG MAAR ALS WE HET VANAF DIE MANIER GAAN BEKIJKEN DAN MOGEN ER ZO VEEL DINGEN NIET BIJVOORBEELD WAT DOE JIJ DAGELIJKS ACHTER HET INTERNET COMMENTAAR TE GEVEN,TERWIJL JE JE TIJD BETER KAN BESTEDEN DOOR DE KORAN TE GAAN LEZEN OFZO.
IK BEDOEL HET NIET LULLIG MAAR IK HOU NIET VAN MENSEN DIE ZULKE RAARE DINGEN ZEGGEN LET OP JE ZELF,IEDEREEN WORDT VOORZICH ZELF GESTRAFT JIJ ZULT MIJN STRAF NIET UITZITTEN DUS BEDANKT VOOR JE KRITIEK
de nummer waar de GENE DIE GEINTRESEERD ZIJN,kunnen mij bereiken op het volgende nummer:0618870963
of als je het zelf wil zoeken
het begint dus om 3 uur tot 6 het is gratis je kunt er hapjes krijgen
het adres is:von zesenstraat
het is in een verpleegthuis dat ''de gooier' heet:
waarom zou ik, alhamdoelillah iedereen word op zijn daden bestraft. maar het intresseerd me niet wat je er verder mee gaat doen maar wat me wel dwars zit is het feit dat je HET WEET dat het HARAM is en toch gaat doen..........
Maar goed nogmaals het is alleen me bedoeling om jullie het beste te wensen maar wat je er mee doet dat moet je zelf weten.
En vergeet een ding niet de ddod zal op een dag komen dan ga je toch ook niet zeggen ja het is leuk en af en toe wat anders doen. Maar in die tijd had je ook in studie boeken kunnen open doen en wat geleerd te hebben wat belangrijker is dan naar een feest te gaan en nog wel danseres komt en muziek band wat het ook wel mag zijn moehiem voor de duidelijkheid MUZIEK IS HARAM VOOR HET geval dat je het nog niet wist.........
Ik raad je aan om de koran te gaan bestuderen, het belangrijkste begin bij je zelf ................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
wa salaam a3likoem wr wb,
moslimazuster
sorayaatje
17-11-2004, 17:21
Nou jammer johhh....Ik wou er wel heen gaan maarja k lees het vandaag pas (17-11-04) Jammer man
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.