Bekijk volle/desktop versie : ewa kan nou iemand helpen of hoe zit dat nou!!!!!!!!!!!!!!???



15-11-2004, 13:29

Citaat door De_Boze_Wolf'82:
wij willen een internetcafe opzetten met bel cabines.

ewa dus ik weten waar we die bel cabines kunnen krijgen (kopen). en computeres als iemand goedkope heeft meld het even....


en nou ff allemaal reageren en snel een beetje
.

15-11-2004, 15:38


we hebben 3 belhuizen met internetcafe!!!

vandaar ik ook die computers verkoop , ik had pentium 3 en heb allemaal pentium 4 gekocht dus die andere zit ik te verkopen!! maar jij was mijn concurent dus je verkoopt ook computers waarom vraag je dan waar je computers kan kopen!!
cabines kan je door een timmerman laten maken!!

20-11-2004, 21:02
salaam oe alaikom,

wat wil je kwijt zijn aan die computers?

salaam oe alaikom

21-11-2004, 20:03
Belcabines kan je door een timmerman laten doen en pc's moet je gewoon regelen
via gozers die inbreken in scholen en kantoren anders betaal je je eigen scheel aan die pc's

Mohiem succes

22-11-2004, 22:18


eej schuldig jij hebt gelijk maat eindelijk iemand die het begrijpt

22-11-2004, 22:54

Citaat door killer_odb:
eej schuldig jij hebt gelijk maat eindelijk iemand die het begrijpt

08-03-2005, 00:58
we hebben ook een internetcafé...

maar ik denk dat je http://www.callshopcompany.nl maar eens moet checken...

die heeft onze systemen geleverd inclusief belcabines... maar het timmerwerk is natuurlijk je eigen werk.... hun leggen alleen de systemen aan....

meer info... pm me maar

08-03-2005, 01:00
ps.... hun leveren nieuwe pc's inclusief software... voor ongeveer 700 euro per stuk... met 17" tft monitoren....

Maar ik heb ze in losse onderdelen gekocht en alles zelf in elkaar gezet en software via internet besteld...

als je er verstand van hebt kun je het gemakkelijk zelf doen...

Ik ga nu ook een nieuw internetcafé openen voor me eigen... en ik laat alleen een timmerman komen... de rest doe ik zelf...