Bekijk originele versie : Dames je wilt trouwen maar je vriend.
Mohammed23
14-11-2004, 23:43
Hij Heeft geen Geld , maar hij houdt wel veel van je een ja jullie hebben besloten te trouwen .
Als jullie net met jullie beide salarissen rond kunnen komen moeten jullie er samen voor gaan, maar als je haar echt niet kan onderhouden, dan zou ik maar nog ff wachten.
tazaghiniagirl
15-11-2004, 11:30
een bruiloft kan iedereen betalen....:rolleyes:..dan maar een simpel bruiloft..:D
Mohammed23
15-11-2004, 11:41
een bruiloft kan iedereen betalen....:rolleyes:..dan maar een simpel bruiloft..:D
Ja dat zeg ik ook maar hij zegt nee ik wil een topbruiloft een zijn vriendin wil ze3ma een onvergetelijke dag :rolleyes:
Dan stellen ze de bruiloft uit, en gaan sparen voor een onvergetelijke dag. Je moet er natuurlijk wel wat voor doen.
chica_tangawia
15-11-2004, 18:35
Ja dat zeg ik ook maar hij zegt nee ik wil een topbruiloft een zijn vriendin wil ze3ma een onvergetelijke dag :rolleyes:
ewa wat zeurd hij, hij heeft toch geen geld voor een topbruiloft. By the way, een topbruiloft in de islam is de bruiloft waar het minste geld in word gestoken. Hoe goedkoper hoe meer zegeningen je krijgt voor je bruiloft.....tis maar net wat je verstaat onder een topbruiloft
De beste bruiloften zijn de bruiloften die het minst hebben gekost
Als ik een man tegenkwam waarvan ik hou nou dan geen bruiloft alleen zoezija en familie uitnodigen laat de praters maar praten het gaat er mij om of ik het islamitisch correct is en de rest intersseert me niet
dan gaat hij zorgen dat hij een baan heeft en als hij dat heeft dan gaan ze samen sparen voor een topbruiloft insa Allahe
nourhafsa
18-11-2004, 21:09
Salaam wa 3aleikom
Ligt eraan wat hij wil een islamitische bruiloftbof chikie bruiloft!
Als we denken aan trouwen denken we gelijk aan band, negaffa, zaal catering!!
Fout fout, trouwens gaat over het samen zijn voor altijd en eeuwig samen zijn met je geliefde insha allah.
Samen nog meer kennis over de Islaam opdoen, de Islamitische bevolking uitbreiden kinderen enz.
De bruiloft is maar 1 dag denk aan je hele leven.
Kies liever een arme waar je gelukkig mee zal zijn, dan een rijke die je een mooie bruiloft kan geven meer niet!!!!!!!!!!!
Wa3aleikom wasalaam
Mohammed23
04-12-2004, 15:51
dan gaat hij zorgen dat hij een baan heeft en als hij dat heeft dan gaan ze samen sparen voor een topbruiloft insa Allahe
Juist dat gaan ze nu doen .
benladina
04-12-2004, 16:09
hey hey mohamed
als de meid echt een oncergetelijke dag wil dan moet ze maar ff wachten ze kunnen ondertussen wel verloven en ondertussen ook alvast op papier trouwen..... en binnen een jaar heb je heus wel genoeg geld om een onvergetelijke dag te hebben zowel voor hem als voor haar.....
wens ze maar veel succes bennie
Mohammed23
23-12-2004, 01:31
hey hey mohamed
als de meid echt een oncergetelijke dag wil dan moet ze maar ff wachten ze kunnen ondertussen wel verloven en ondertussen ook alvast op papier trouwen..... en binnen een jaar heb je heus wel genoeg geld om een onvergetelijke dag te hebben zowel voor hem als voor haar.....
wens ze maar veel succes bennie
oke thanks.
Maar za gaan verloven in 2005 een samen sparen .
Hij Heeft geen Geld , maar hij houdt wel veel van je een ja jullie hebben besloten te trouwen .
Geld kan hij verdienen door zijn vrouw dan te verhuren.
Mohammed23
21-05-2005, 16:06
Geld kan hij verdienen door zijn vrouw dan te verhuren.
:hihi: Jij bent een crimineel of niet.
fisabilillah25
23-05-2005, 19:12
Salaam wa 3aleikom
Ligt eraan wat hij wil een islamitische bruiloftbof chikie bruiloft!
Als we denken aan trouwen denken we gelijk aan band, neggafa, zaal catering!!
Fout fout, trouwens gaat over het samen zijn voor altijd en eeuwig samen zijn met je geliefde insha allah.
Samen nog meer kennis over de Islaam opdoen, de Islamitische bevolking uitbreiden kinderen enz.
De bruiloft is maar 1 dag denk aan je hele leven.
Kies liever een arme waar je gelukkig mee zal zijn, dan een rijke die je een mooie bruiloft kan geven meer niet!!!!!!!!!!!
Wa3aleikom wasalaam
:goedzo:
Hopelijk denkt iedereen er zo over..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.