Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat Is Het Ergste Wat Je Ooit In Je Leven Gedaan Hebt!!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5

Crazyinloveee
14-11-2004, 23:07

Stort je hart hier uit... Schrijf het van je af... Leer anderen van je fouten...! ps: mag ook meerdere antwoorden!

Miss_linah
15-11-2004, 16:51
Salaam, Wejoowww...ergste wat ik ooit heb gedaan is vreemdgaan. Ik wilde het niet, maar had geen keus :( . Ik had echt behoefte aan sommige dingen. Ik kon niet zonder. Wat zou jij dan doen, als de Aldi geen geitenmelk meer had....dan zou je toch ook ff naar Lidl rennen :o . Ik heb het mezelf nooit vergeven...Aldi blijft nummer 1 :rolleyes: Maha Salama.. :D

Damelza
15-11-2004, 17:03
oh ja, bij mij ook vreemd gaan..en dat is ZIJN schuld ja wist ik veel dat hij 2ling was

2Smart4u
15-11-2004, 21:50
heb een vriendje gehad :o lang lang lang geleden ja! maar dat was de fout van mijn leven en heb zo vaak om vergeving gevraagd. Wil t er verder nooit meer over hebben.......vind het zoo erg.. en dan zie ik dat er meiden zijn die om de week een nieuwe vriend hebben...en doen alsof het allemaal normaal is.. wow :eek: stoer is dat! maar ik kan het niet. Na een keer...NOOIT MEER! dat is mijn ergste fout

Rdamsmeisje
15-11-2004, 22:51

Iedereen maakt weleens fouten... Ik hoop ervan geleerd te hebben. Ik heb weleens geroddeld, gelogen (tegen m'n ouders... :( en vriendinnen), ben een tijdje de verkeerde pas opgeweest (dellerig aankleden, bij een vriendin slapen bij wie we dan wel uit mochten gaan terwijl het van mijn ouders absoluut niet mocht).... :traan1:

Crazyinloveee
15-11-2004, 23:22
Bedankt dat jullie er allemaal zo eerlijk vooruit durven te komen.. :thumbs: Mensen doen wat god verboden heeft omdat ze denken dat ze er zichzelf beter door voelen, maar uiteindelijk vinden ze hun plezier en geluk niet in hun doel..! Of het duurt maar van heel korte tijd... :jammer: DR. Phil has spoken :) groetjes SamiR Ps: doel van deze topic.. ik zie dat er tegenwoordig steeds meer mensen, voornamelijk jongeren, de slechte pad op dreigen te gaan.. hoop echt dat WIJ ze hier aan het denken kunnen zetten, als iedereen nou z'n steentje bijdraagt..?? Dan help je ook eens een keer aan een Goed Doel. :) Niemand is perfect, dus schaam je aub niet!..Behoed je broeders en zusters van jouw fouten!

lilchakir
16-11-2004, 13:40
Stort je hart hier uit... Schrijf het van je af... Leer anderen van je fouten...! ps: mag ook meerdere antwoorden! het aller ergste in mijn leven is dat ik een paar jaar geleden voor het eerst met kanker in aan rakeing ben gekomen en het ergst vondt ik dat ik het het de tweede keer nog eens heb mee mogen maken en dat alles vondt ik heel erg maar het vreselijke vondt ik toch dat ik door chemo mijn prachtige mooie lange haren heb moeten verliezen dat vondt ik nog een van het meest pijnlijke uit mijn leven en zo heb ik nog meer pijnlijke momenten meegemaakt in me leven een zwangerschap van 5 maanden verloren zoo dat is wel een heleboel maar ik zal je zeggen lucht even op bedankt voor het openen van deze topic.groetjes l lilchakir :nijn: :nijn: l

nadorhalfbloed
16-11-2004, 13:45
het aller ergste in mijn leven is dat ik een paar jaar geleden voor het eerst met kanker in aan rakeing ben gekomen en het ergst vondt ik dat ik het het de tweede keer nog eens heb mee mogen maken en dat alles vondt ik heel erg maar het vreselijke vondt ik toch dat ik door chemo mijn prachtige mooie lange haren heb moeten verliezen dat vondt ik nog een van het meest pijnlijke uit mijn leven en zo heb ik nog meer pijnlijke momenten meegemaakt in me leven een zwangerschap van 5 maanden verloren zoo dat is wel een heleboel maar ik zal je zeggen lucht even op bedankt voor het openen van deze topic.groetjes l lilchakir :nijn: :nijn: l Oh meid, miskiena echt erg voor je, Het is hard om dit mee te maken lijkt me, maar Allah heeft het zo gewild, en incha allah wordt je beloond voor je geduld en je tegenslagen. Allah y 3awnek ya oegtie wa Allah y sjafiek incha allah amien beslama liefs nadorhalfbloedje

missss
16-11-2004, 20:22
Oh meid, miskiena echt erg voor je, Het is hard om dit mee te maken lijkt me, maar Allah heeft het zo gewild, en incha allah wordt je beloond voor je geduld en je tegenslagen. Allah y 3awnek ya oegtie wa Allah y sjafiek incha allah amien beslama liefs nadorhalfbloedje Amien Insha Allah

CASCAYA
17-11-2004, 08:03
Het JA-woord gegeven en erop teruggekomen. Ik heb hem hiermee ontzettend veel pijn gedaan, maar ik besefte dat hij niet mijn ware was.

makaveli
17-11-2004, 11:56
mij gerukt op de vrouw van de koning van marokko.

misstomatisch
17-11-2004, 15:24
Back to school, heb ik een nederlands meisjes zowel geestelijk als lichamelijk mishandeld. Heb er erg veel spijt van. Het was geen aardig meisje, ze probeerde de marokkanen altijd onderuit te halen bij de meester/juf. Echt een KLIKSPAAN! Ik pakte haar altijd terug! Maar als ik er nu aan terug denk, ging ik wel erg ver......................

SAMMETJE
17-11-2004, 18:11
mij gerukt op de vrouw van de koning van marokko. :maf:

Ezough
17-11-2004, 20:44
brandstichtinge vandalisme op straat ik vocht vroeger vaak zomaar ik zocht iemand uit en daagde hem uit en ik won altyd zo wat omdat agresief was ik zat toen vol agresie je hoefde maar 1x over me te prate of na 10min je lag gestrekt op de grond

happy_girl
20-11-2004, 15:12

het ergste wat ik n mijn leven heb gedaan is mij ouder bedriegen heb er nu heel erg spijt van als ik zo door ga raak ik ze nog kwijt ook

Pagina's : [1] 2 3 4 5