Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : maagdenvlies en maar zeuren

Pagina's : [1] 2

salouwa
10-01-2003, 14:25

Zedd, maak je niet druk om zulke wijfen joh, als ze bij je komen klagen, vertel ze dan maar precies wat je van ze vind :lekkerpuh Maar wAllah noem me ouderwets maar ik kan me nauwelijks voorstellen dat er wijfen zijn die zo ver gaan met een jongen, die hun waarschijnlijk toch alleen maar gebruiken. Hoe zien zulke wijfen er eigenlijk uit? :confused: :D

Hindaatje
10-01-2003, 14:27
Origineel gepost door salouwa Zedd, maak je niet druk om zulke wijfen joh, als ze bij je komen klagen, vertel ze dan maar precies wat je van ze vind :lekkerpuh Maar wAllah noem me ouderwets maar ik kan me nauwelijks voorstellen dat er wijfen zijn die zo ver gaan met een jongen, die hun waarschijnlijk toch alleen maar gebruiken. Hoe zien zulke wijfen er eigenlijk uit? :confused: :D :confused:

Liloesh
10-01-2003, 14:28
Origineel gepost door salouwa Zedd, maak je niet druk om zulke wijfen joh, als ze bij je komen klagen, vertel ze dan maar precies wat je van ze vind :lekkerpuh Maar wAllah noem me ouderwets maar ik kan me nauwelijks voorstellen dat er wijfen zijn die zo ver gaan met een jongen, die hun waarschijnlijk toch alleen maar gebruiken. Hoe zien zulke wijfen er eigenlijk uit? :confused: :D ik ben er heel zeker van dat ze BLOND zijn....dommer kan het niet hoor :D maar ik ben het wel eens met je..en als ze dan tog gewoon 'gebruikt' worden, zien ze het niet in :(

salouwa
10-01-2003, 14:41
ehm..... :o sorry damens dit was eigenlijk een reactie bij de topic van zedd, die heeft namelijk dit topic geopend :verdriet: nogmaals sorry

Liloesh
10-01-2003, 14:42

:ego: :D is goed meid

salouwa
10-01-2003, 14:43
Origineel gepost door suggerbabe ik ben er heel zeker van dat ze BLOND zijn....dommer kan het niet hoor :D maar ik ben het wel eens met je..en als ze dan tog gewoon 'gebruikt' worden, zien ze het niet in :( Blond? :D Maarre.... zo veel blonde marokkaanse dames zijn er toch niet :confused:

Liloesh
10-01-2003, 14:44
Origineel gepost door salouwa Blond? :D Maarre.... zo veel blonde marokkaanse dames zijn er toch niet :confused: nou nou...je bent precies ouderwets in alles zeker :giechel: nee hoor, tegenwoordig verft men het blond

salouwa
10-01-2003, 14:52
Origineel gepost door suggerbabe nou nou...je bent precies ouderwets in alles zeker :giechel: nee hoor, tegenwoordig verft men het blond wAllah? Blonderen ??? :schrik2: Dat meen je niet! moet achter deze computer vandaan en de buitenwereld eens bekijken :( :D Maarre.. effe serieus: ik woon in een nette buurt waar de meiden denken aan hun toekomst, en niet of de kleur nagelak wel past bij hun outfit ;)

Liloesh
10-01-2003, 14:53
Origineel gepost door salouwa wAllah? Blonderen ??? :schrik2: Dat meen je niet! moet achter deze computer vandaan en de buitenwereld eens bekijken :( :D Maarre.. effe serieus: ik woon in een nette buurt waar de meiden denken aan hun toekomst, en niet of de kleur nagelak wel past bij hun outfit ;) ben je van belgie?

salouwa
10-01-2003, 14:59
Origineel gepost door suggerbabe ben je van belgie? :verdomme: :huil: Is het echt zo erg met mij dan? Kom gewoon uit nederland, en nog wel in rotterdam, in een wijkje tussen de kaaskoppen! :(

Liloesh
10-01-2003, 15:03
Origineel gepost door salouwa :verdomme: :huil: Is het echt zo erg met mij dan? Kom gewoon uit nederland, en nog wel in rotterdam, in een wijkje tussen de kaaskoppen! :( ik ben van antwerpen, en degene die je hier wat tegenkomt heeft haar haar blond geverft...maar het zijn geen berbers ofzo...het zijn arabieren (uit Sidi Srimen, ken je dat?). die ouders laten hun kinderen vrij, die ouders bidden niet, maar vasten wel. ze zijn los, veel te losjes voor hun kindere voor deze omstandigheden. en elke meisje dat haar hand blond geverft heeft is al een "matras" geweest.

salouwa
10-01-2003, 15:09
Origineel gepost door suggerbabe ik ben van antwerpen, en degene die je hier wat tegenkomt heeft haar haar blond geverft...maar het zijn geen berbers ofzo...het zijn arabieren (uit Sidi Srimen, ken je dat?). die ouders laten hun kinderen vrij, die ouders bidden niet, maar vasten wel. ze zijn los, veel te losjes voor hun kindere voor deze omstandigheden. en elke meisje dat haar hand blond geverft heeft is al een "matras" geweest. :belgie: :) Meid je haalt de woorden uit mijn mond, zulke wijfen die als ''matras'' zijn gebruikt, zijn verwende meisjes die alles mogen van pappie en mammie :( Triest hoor dat ouders niet door hebben wat ze zichzelf en hun kinderen aandoen :traan1:

Liloesh
10-01-2003, 15:15
Origineel gepost door salouwa :belgie: :) Meid je haalt de woorden uit mijn mond, zulke wijfen die als ''matras'' zijn gebruikt, zijn verwende meisjes die alles mogen van pappie en mammie :( Triest hoor dat ouders niet door hebben wat ze zichzelf en hun kinderen aandoen :traan1: ja inderdaad, ik vraag me af of die ouders nu blind en dom zijn...als ze hun dochters buiten zien gaat met mini rokjes en topjes...vertelt dit dan niet genoeg?? ik begrijp het niet....die meisjes komen tot heel laat thuis en dan is het alsof er niets is gebeurd. als die meisjes nu matrassen wil zijn zullen ze wel zien of ze later wel een matras van iemand kunnen zijn, tenzij dat die gast zelf niemand vind

salouwa
10-01-2003, 15:23
Ewa ja zo is het leven, maar ze zullen er nog wel achter komen joh, alleen zal het dan te lat zijn :huil: (lees mijn ondertekening)

salouwa
10-01-2003, 15:25

En wat die ouders verder betreft, onbegrijplijk! ben blij dat mijn ouders het verschil zien tussen haram en halal!

Pagina's : [1] 2