Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waarom Zijn Marokkanen Zo.......???!

Pagina's : [1] 2

nadira2002
10-01-2003, 14:14

SALAAM , waarom zijn de marokkanen van nu niet wat ze geweest zijn!!! V.b. Kijk maar naar RAYMZTER gaan ze hem in elkaar slaan....waar gaat het heen. Laat die jongen toch zijn DING doen. :confused: Het enige wat de jongens kunnen is anderen onderuit halen. slaat nergens op. Ga zelf iets nuttigs met je leven doen en dan mag je anderen zwartmaken. :kwaad: Vind je het gek dat die nederlanders ons (alle mocros) haten. Kleine percentage ***pubers vinden zich zielig en dus verpesten ze het voor iedereen. Stomme *** criminelen. Het wordt tijd dat de overige 90% zich meer laat horen!!!! ;) okay ik hoor het wel van jullie xxxxxxmocroBabe

DePaRaBier
10-01-2003, 14:20
Topic #982130985092183098124, Gaat es in de rij staan, of reageer op de topics die eralover geopend zijn....

lellaDina
10-01-2003, 14:26
ik vind dat je gelijk hebt eerst zorgen ze voor problemen en dan gaan zeuren dat ze een slechte naam hebben slaat nergens op.

Zelfkritiek
10-01-2003, 14:30
Ik heb goede hoop voor de toekomst als ik zie hoe de aanstaande Marokkaanse moeders al een stuk beter door hebben hoe de maatschappij in elkaar ziet! Veel meiden op het hoger onderwijs, veel meiden die hun weg weten te vinden op de arbeidsmarkt, enzovoort. Daar kunnen toch alleen maar mooie lieve kinderen uit voort komen, toch?

Zelfkritiek
10-01-2003, 14:31

Origineel gepost door lellaDina ik vind dat je gelijk hebt eerst zorgen ze voor problemen en dan gaan zeuren dat ze een slechte naam hebben slaat nergens op. Precies! En om het paard achter de wagen te spannen, gaan deze eikeltjes natuurlijk straks allemaal achter Abu Hahhah aan rennen en rellen zodra deze joker zijn gezicht ook in Nederland gaat laten zien....

oujdia_s16
10-01-2003, 14:32
jij zelf maakt nu ook de marokkanen zwart door de nederlanders gelijk te geven . dat is wat zij willen. In de plaats van dat wij als marokkaanse gemeensschap en als moslimbroeders elkaar helpen, dat zou ook heel wat schelen.

Zelfkritiek
10-01-2003, 14:41
Origineel gepost door oujdia_s16 jij zelf maakt nu ook de marokkanen zwart door de nederlanders gelijk te geven . dat is wat zij willen. In de plaats van dat wij als marokkaanse gemeensschap en als moslimbroeders elkaar helpen, dat zou ook heel wat schelen. Je kunt de Marokkaanse gemeenschap constructief helpen door middel van meer sociale controle uit te oefenen op die hufterige eikeltjes! Sociale controle kan toch ook wanneer het gaat om het doen en laten van Marokkaanse meiden?? Waarom dan niet ten aanzien van de jochies??

Zelfkritiek
10-01-2003, 15:16
Origineel gepost door bezoeker99182 en bij het veroveren van een plaatsje zijn er natuurlijk altijd wat strubbelingen. Nederlanders vinden het over het algemeen prachtig als iemand op een positieve manier zijn eigen plaatsje veroverd. Ik denk dat dat het uitgangspunt moet zijn hier...

Riady
10-01-2003, 15:31
Origineel gepost door Zelfkritiek Nederlanders vinden het over het algemeen prachtig als iemand op een positieve manier zijn eigen plaatsje veroverd. Ik denk dat dat het uitgangspunt moet zijn hier... Sinds wanneer weet jij wat Nederlanders (want dan heb je het over alle nederlanders toch?) vinden ??? Ik kan je wel zeggen dat er ook nogal wat zijn die enkel ziekelijk jaloers zijn wanneer ze zien dat je het beter hebt en beter doet dan hunzelf ! :zwaai:

Zelfkritiek
10-01-2003, 15:41
Origineel gepost door Riady Sinds wanneer weet jij wat Nederlanders (want dan heb je het over alle nederlanders toch?) vinden ??? Ik kan je wel zeggen dat er ook nogal wat zijn die enkel ziekelijk jaloers zijn wanneer ze zien dat je het beter hebt en beter doet dan hunzelf ! :zwaai: Ach, ik denk dat ik over Nederlanders in het algemeen (wel goed lezen, mijn vrind) kan praten, net als Marokkanen ook vaak voor anderen denken, maar daar hoor ik jou niet over natuurlijk. Maar goed, terug naar het topic... Jaloezie heb je altijd, ten aanzien van alle soorten mensen, dat is al zo oud als de weg naar Rome. Onder Marokkanen zie ik vaak precies hetzelfde gebeuren... Het gras bij de buurman is altijd groener, je kent het spreekwoord wel. :zwaai:

nadira2002
14-01-2003, 13:26
hallo, ja daar ben ik weer! Ewa....ik vind wel dat er ook positieve dingen gebeuren in ons gemeenschap. Maar doordat hier in nederland de media een grote rol speelt. WAnt nogmaals media kan je maken of breken!!! Mededankzij dit is er zo veel aandacht op ons marokkanen gevestigd. Deze mediageile banditten zijn allen gefixeerd op negatieve dingen want daar verdienen ze brood mee. En inderdaad die maroc rot jochies die spelen nu naar de hand van de pers. Ik wou dat dit eens voor de verandering omgekeerd was ..... thellah and bye nadira

Zelfkritiek
14-01-2003, 14:13
Origineel gepost door nadira2002 En inderdaad die maroc rot jochies die spelen nu naar de hand van de pers. Ik wou dat dit eens voor de verandering omgekeerd was ..... Dus het is de schuld van de pers dat zij zich zo hufterig gedragen?? Wordt alles in scene gezet soms?? Meen je dat nu echt?? :rolleyes: :confused: :rolleyes: :confused: :rolleyes: :confused: :rolleyes:

Kloosjak
12-11-2008, 14:02
SALAAM , waarom zijn de marokkanen van nu niet wat ze geweest zijn!!! V.b. Kijk maar naar RAYMZTER gaan ze hem in elkaar slaan....waar gaat het heen. Laat die jongen toch zijn DING doen. :confused: Het enige wat de jongens kunnen is anderen onderuit halen. slaat nergens op. Ga zelf iets nuttigs met je leven doen en dan mag je anderen zwartmaken. :kwaad: Vind je het gek dat die nederlanders ons (alle mocros) haten. Kleine percentage ***pubers vinden zich zielig en dus verpesten ze het voor iedereen. Stomme *** criminelen. Het wordt tijd dat de overige 90% zich meer laat horen!!!! ;) okay ik hoor het wel van jullie xxxxxxmocroBabe okay, heb je een 06?

___V___
12-11-2008, 14:04
okay, heb je een 06? :hihi:

Kloosjak
12-11-2008, 14:06

:hihi: mogguh maat!

Pagina's : [1] 2