Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoe groot is de kans dat de AIVD meeleest?

Pagina's : [1] 2 3 4 5

hanskazaan
14-11-2004, 20:49

http://img107.exs.cx/img107/9631/aivd.gif Naar aanleiding van de vermelding van marok.nl in diverse media dat er opruiende teksten zouden zijn op marok.nl vroeg ik mij af in hoeverre de AIVD hier nou stiekum meeleest

Pista
14-11-2004, 20:50
225% kans.

knorrepotje
14-11-2004, 20:52
Naar aanleiding van de vermelding van marok.nl in diverse media dat er opruiende teksten zouden zijn op marok.nl vroeg ik mij af in hoeverre de AIVD hier nou stiekum meeleest Dat ze "meelezen" weet ik wel zeker, ik vraag mij alleen af hoe. Gewoon een mannetje alle posts laten lezen of automatisch de database leeg trekken, en met behulp van een samantisch netwerk de posts scannen. Ik hoop toch echt dat ze de laatste optie gebruiken, meelezen is bijna niet te doen.

knorrepotje
14-11-2004, 20:53
http://img107.exs.cx/img107/9631/aivd.gif Naar aanleiding van de vermelding van marok.nl in diverse media dat er opruiende teksten zouden zijn op marok.nl vroeg ik mij af in hoeverre de AIVD hier nou stiekum meeleest Dit is toch marokko.nl en niet maroc.nl of ben ik verdwaald.

Mouhalim
14-11-2004, 20:57

http://img107.exs.cx/img107/9631/aivd.gif Naar aanleiding van de vermelding van marok.nl in diverse media dat er opruiende teksten zouden zijn op marok.nl vroeg ik mij af in hoeverre de AIVD hier nou stiekum meeleest Er is al bij een aantal jongeren al inval gedaan, bij mij in de straat zijn al invallen gedaan. Alle hun telefoons en computers en dergelijke zijn meegenomen, en het zijn allemaal leden van marokko.nl en maroc.nl. En dat heebn ze tedanken aan de beheerders van deze site, wanneerje merkt dat deze site voor een bepaalde tijd niet meer toegangelijk is(zemma een aanval) dan zijn ze alle IP adressen aan het verzammelen voor de aivd. Dus Beware en watch out niemand is tevertrouwen maar.

mohammedALI
Dit is toch marokko.nl en niet maroc.nl of ben ik verdwaald. Er is geen kans dat zee meelezen , het is een FEIT Zover ik weet zoeken ze heel internet af op bepaalde woorden. Maar denk wel dat alles van deze site bekeken wordt.

Rebel_1963
Dat ze "meelezen" weet ik wel zeker, ik vraag mij alleen af hoe. Gewoon een mannetje alle posts laten lezen of automatisch de database leeg trekken, en met behulp van een samantisch netwerk de posts scannen. Ik hoop toch echt dat ze de laatste optie gebruiken, meelezen is bijna niet te doen. Dat vroeg ik me ook af, knor. Dat ze meelezen is bijna een 'must', ben ook benieuwd wat ze met de info doen. Dit is toch marokko.nl en niet maroc.nl of ben ik verdwaald. Jij bent al weken verdwaald.

hanskazaan
Dit is toch marokko.nl en niet maroc.nl of ben ik verdwaald. we zijn op marok.nl ga eens naar marok.nl en dan kom je uit op marokko.nl snappie

Rebel_1963
14-11-2004, 20:59
Er is al bij een aantal jongeren al inval gedaan, bij mij in de straat zijn al invallen gedaan. Alle hun telefoons en computers en dergelijke zijn meegenomen, en het zijn allemaal leden van marokko.nl en maroc.nl. En dat heebn ze tedanken aan de beheerders van deze site, wanneerje merkt dat deze site voor een bepaalde tijd niet meer toegangelijk is(zemma een aanval) dan zijn ze alle IP adressen aan het verzammelen voor de aivd. Dus Beware en watch out niemand is tevertrouwen maar. :eek: Echt waar? Wat hebben de beheerders hier mee te maken? Geven ze alle info door aan de aivd? Zo niet, sancties of zo? :confused:

knorrepotje
14-11-2004, 20:59
we zijn op marok.nl ga eens naar marok.nl en dan kom je uit op marokko.nl snappie Ah, ik dacht dat dat een andere site was.

hanskazaan
14-11-2004, 21:02
Ah, ik dacht dat dat een andere site was. Maak niet uit. Jou zoekt de aivd toch niet, aangezien je "per ongeluk" op deze site kwam en je mening gaf :D zet je webcam maar uit voor het geval dat ze je zien en traceren. Knorrepotje is bovendien een radicale naam. Je kunt worden verweten een band te hebben met al qaida e.d. :D

knorrepotje
14-11-2004, 21:02
Er is al bij een aantal jongeren al inval gedaan, bij mij in de straat zijn al invallen gedaan. Alle hun telefoons en computers en dergelijke zijn meegenomen, en het zijn allemaal leden van marokko.nl en maroc.nl. En dat heebn ze tedanken aan de beheerders van deze site, wanneerje merkt dat deze site voor een bepaalde tijd niet meer toegangelijk is(zemma een aanval) dan zijn ze alle IP adressen aan het verzammelen voor de aivd. Dus Beware en watch out niemand is tevertrouwen maar. *** niet zo dom over het niet toegankelijk zijn, IP adressen halen uit een database is een klusje van een paar seconden. Daar hoeft een gebruiker helemaal niets van te merken.

ItsJamal
14-11-2004, 21:04
Dat marokko.nl wordt afgekeken weet ' k bijna zeker. Ze doen dat volgens mij door te kijken naar de IP-adressen van bepaalde personen die extreme uitspraken doen en hun berichten daarna te checken. Ze kijken ook naar wie zich ( onder een andere naam ) aanmeldt en daarbij kunnen ze net als Echelon (wereldwijd Amerikaans/israelisch afluistercentrum , scant vrijwel elk telefoongesprek af op verdachte woorden ) een herkenningsapparaat hebben die gevoelige woorden eruipikt. Misschien is er zelfs een AIVD-poster om uitspraken los te wrikken :D .

Rebel_1963
14-11-2004, 21:05
*** niet zo dom over het niet toegankelijk zijn, IP adressen halen uit een database is een klusje van een paar seconden. Daar hoeft een gebruiker helemaal niets van te merken. Ik kan die pc-taal maar niet begrijpen maar ben er reuze benieuwd naar. Hoe kan men achter mijn IP-adres komen? en wat kan je ermee doen?

Camalia17
14-11-2004, 21:07

hahahahah alsof een extremist doodleuk zijn standpunten gaat lopen verkondigen op marokko.nl, denk t nie hé! okay er zijn wel mensen hier die vrij extreme uitspraken doen op het forum, maar ik bewtijfel het of ze het ECHT menen.

Pagina's : [1] 2 3 4 5