Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : hoe weet je of je verliefd bent

missysaloua01
10-01-2003, 13:51

nou vertel hoe?

Iszy
10-01-2003, 13:52
Moet je met mes in je pols snijden, en als er bloed uitkomt ben je verliefd, en als je het zolaat ga je dood...

missysaloua01
10-01-2003, 13:54
iszy hahahahahahha zijn we weer grappig

DePaRaBier
10-01-2003, 14:14
Origineel gepost door SoulGirl Als ik echt verliefd bent of wordt dan denk ik aan babys krijgen! Mevrouw slaat bepaalde stadia over...

mimi_tangaouia
10-01-2003, 14:42

Origineel gepost door Milouda19 je bent verliefd als: * je constant aan die persoon moet denken * je hem geen moment uit je gedachten kunt zetten * je een raar tintelend gevoel in je buik hebt * je alles voor hem over hebt * je gek word bij de gedachte dat hij een ander heeft * je bezorgd bent bij elke minuut dat hij te laat is bij een afspraak * je opeens rare dingen gaat tekenen over jezelf en hem * je zit te dromen bij elk lesuur * je alles met hem wilt delen * je bij iedere persoon zijn gezicht voor je ziet * je denkt dat jullie de wereld aankunnen * je haast niet meer kunt eten en alleen maar misselijk bent * je hem met geen enkele meid wil delen (zelfs niet met zijn moeder) * je hem het liefst 24 hours a day om je heen wilt hebben * je aan niets anders meer kan denken dan aan hem * je bereid bent om alles aan hem te geven En houden van, dat is gewoon maar 1 ding: Als je bereid bent voor je geliefde te STERVEN.... (vul me bij als ik wat vergeten ben...) super :goedzo:

salouwa
10-01-2003, 15:03
Als ik verliefd ben, bel ik hem minstens 2 keer per dag (een beetje zielig voor hem :D ) Ewa ja wat kan ik zeggen, ik moet zijn stem horen, en missssssssss hem gewoon verschrikkelijk :Iluvu:

Tifah
10-01-2003, 15:06
Origineel gepost door Milouda19 je bent verliefd als: * je constant aan die persoon moet denken * je hem geen moment uit je gedachten kunt zetten * je een raar tintelend gevoel in je buik hebt * je alles voor hem over hebt * je gek word bij de gedachte dat hij een ander heeft * je bezorgd bent bij elke minuut dat hij te laat is bij een afspraak * je opeens rare dingen gaat tekenen over jezelf en hem * je zit te dromen bij elk lesuur * je alles met hem wilt delen * je bij iedere persoon zijn gezicht voor je ziet * je denkt dat jullie de wereld aankunnen * je haast niet meer kunt eten en alleen maar misselijk bent * je hem met geen enkele meid wil delen (zelfs niet met zijn moeder) * je hem het liefst 24 hours a day om je heen wilt hebben * je aan niets anders meer kan denken dan aan hem * je bereid bent om alles aan hem te geven En houden van, dat is gewoon maar 1 ding: Als je bereid bent voor je geliefde te STERVEN.... (vul me bij als ik wat vergeten ben...) Damn, dat is intense liefde... maakt je helemaal gek. Love it!

mimi_tangaouia
10-01-2003, 15:12
het leuke is dat is dat ik nu zo een fase beleef en ik moet bekennen dat is heel prettig

salouwa
10-01-2003, 15:18
Origineel gepost door mimi_tangaouia het leuke is dat is dat ik nu zo een fase beleef en ik moet bekennen dat is heel prettig Meid als het een goeie jongen is :goedzo: Maar ben zelf net uit die fase gestapt :zweep: Door de harde werkelijkheid :huil:

mimi_tangaouia
10-01-2003, 15:25
Origineel gepost door salouwa Meid als het een goeie jongen is :goedzo: Maar ben zelf net uit die fase gestapt :zweep: Door de harde werkelijkheid :huil: ja het is een topgozer ene beter als hem kan ik niet wensen en ja liefde is niet altijd rozegeur en maneschijn maar sterkte