Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Draag geen echt (dierenleed)bont! Nickelson jassen: moord onschuldige dieren!



23-12-2011, 06:37
Beste mensen,

Ik begrijp dat jullie die Nickelson jassen mooi vinden, maar het is wel ECHT bont, dus een ECHT DOOD DIER wat je als kraag aan je jas hebt! Wasberen worden anaal geelektrokuteerd, nadat ze een verschrikkelijk leven hebben gehad! Er zijn in Europa zoveel mooie vezels te koop die echt bont benaderen, dat dit echt totaal zinloos dierenleed is. Kom op met zijn allen en sta op tegen dierenleed, dit mag echt niet meer gebeuren in 2011, zeker niet in 2012. Help mee en red de kat van je buren, de hond van je oom en het konijn van je tante! Stop deze zinloze idioterie, alleen maar omdat het zo mooi staat, voor jouw plezier worden levende, onschuldige dieren gebruikt, dat kan echt niet! Vertel het alsjeblieft aan je vrienden en familie, zodat deze verschrikking ten einde komt!

Bedankt, salaam aleikum,

Eljo

27-12-2011, 12:38


Ja TE triest gwn.

27-12-2011, 16:10
helemaal mee eens!!!!

27-12-2011, 16:48
Ik vind dat echt niet kunnen. Al die mensen die ermee lopen. Alleen 'om stoer' te zijn. Kijk mij.. ik heb een jas gekocht voor 600 euro weetje waarom? er zit een vermoorde dier op mijn kraag! Vet stoer he!?
Ik vind het al helemaal niet kunnen bij hijab dames. Gatverdamme. Schaam jullie diep. Maak gelijk van die hoofddoek een bonthoofddoek. Ook stoer hoor!

28-12-2011, 01:57


echt helemaal mee eens! .. echt zo zielig voor die dieren en HOE het gebeurt is nog het ergste

28-12-2011, 09:48
La Hawla wala qoewatta ilaah billaah. Ik vind persoonlijk zo'n bontkraag not done. Vind er niets moois aan.. en dan nog zielige dieren vermoorden. :/