Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Identificatiechip in Nederland...666?

Pagina's : [1] 2

ghiezzoe
14-11-2004, 20:09

Wat vinden wij Moslims hiervan.... :confused: De Food and Drug Administration (FDA) heeft in Amerika de weg vrijgemaakt om microchips in mensen te kunnen implanteren. De FDA waakt over medicijnen en voedselveiligheid en is een van de strengste organisaties ter wereld. De bekendmaking van de FDA betekent dat de techniek inmiddels veilig genoeg wordt geacht voor een brede inzet. De toestemming geldt voor de VeriChip, een minuscuul buisvormig chipje dat gegevens kan opslaan. De chip is passief - slechts door een externe scanner kunnen gegevens worden gelezen. In Nederland werd onlangs in de Rotterdamse Baja Beach Club al een 'VIP Chip' project opgestart waarbij vaste klanten - na betaling van 1500 euro - een chip krijgen geïmplanteerd, waarmee drankjes kunnen worden betaald. http://www.zdnet.nl/supercenter.cfm?id=39852&scid=18 Als u het nog niet gelezen had, hier is het fameuze bijbelvers over 666: Het dwong alle mensen, kleinen en groten, rijken en armen, vrijen en slaven, op hun rechterhand of op hun voorhoofd een merkteken te dragen. Zo kon iemand alleen iets kopen of verkopen als hij dat merkteken droeg, dat wil zeggen: de naam van het beest, of het getal dat het symbool van die naam is . En nu is wijsheid geboden: wie inzicht heeft, laat hij het geheim van het getal van het beest ontraadselen; met het getal is namelijk een mens bedoeld en het getal is zeshonderd zes en zestig . (OPENBARING 13:16-18) Salaam

metalex79
14-11-2004, 20:12
zoals t bijbelvers t al aangeeft: OP de hand of OP t hoofd....en zoals er ook staat: met t getal is n MENS bedoeld......

ghiezzoe
14-11-2004, 20:26
zoals t bijbelvers t al aangeeft: OP de hand of OP t hoofd....en zoals er ook staat: met t getal is n MENS bedoeld...... deze chip kan toch ook in de hand, op het voorhoofd worden geimplanteerd.. en die mens dan, toch niet de uitvinder ervan maar de op grote schaal gebruiker/inzetter...?

metalex79
14-11-2004, 21:29
het merkteken staat op de hand of op t voorhoofd, niet er in.....buiten dat is het merkteken 666 en is het n mens...en dus geen chip....

Ruby1964
14-11-2004, 22:12

Ik ben een christen en ik laat echt niets met 666 in mijn lijf planten!!!!!!!!!!!!!!!

Ruby1964
14-11-2004, 22:15
het merkteken staat op de hand of op t voorhoofd, niet er in.....buiten dat is het merkteken 666 en is het n mens...en dus geen chip.... 666 kan in de toekomst ook via een chip geplaatst worden. Toevallig vanavond een preek erover gehad.

metalex79
14-11-2004, 22:24
666 kan in de toekomst ook via een chip geplaatst worden. Toevallig vanavond een preek erover gehad. Goh, laat ik nu toevallig ook christen zijn en de hele getallenleer rondom da 666 enorme onzin vinden.....als je de heebreeuswe getallen pakt, is www ook 666.....en buiten dat staat er duidelijk dat het merkteken n mens zal zijn en geen chip of zo.....en wat doen we met blz 666 in de bijbel? weg gooien?

metalex79
14-11-2004, 22:32
Ben ik vooooor. Maar dan wel met een correctiemechanisme. Elke keer als een extremistische gedachte opkomt (te meten aan de hand van de adrenalinespiegel) volgt een stroomstoot. Bij de derde overtreding: maximaal voltage. :) Zeker ook southpark the movie gekeken? :P

Ruby1964
14-11-2004, 22:33
Goh, laat ik nu toevallig ook christen zijn en de hele getallenleer rondom da 666 enorme onzin vinden.....als je de heebreeuswe getallen pakt, is www ook 666.....en buiten dat staat er duidelijk dat het merkteken n mens zal zijn en geen chip of zo.....en wat doen we met blz 666 in de bijbel? weg gooien? Metalex lees jij openbaringen maar eens even. en het zal zo staat er een beest (letterlijk) of het een mens is staat er niet.

metalex79
14-11-2004, 23:06
Als u het nog niet gelezen had, hier is het fameuze bijbelvers over 666: Het dwong alle mensen, kleinen en groten, rijken en armen, vrijen en slaven, op hun rechterhand of op hun voorhoofd een merkteken te dragen. Zo kon iemand alleen iets kopen of verkopen als hij dat merkteken droeg, dat wil zeggen: de naam van het beest, of het getal dat het symbool van die naam is . En nu is wijsheid geboden: wie inzicht heeft, laat hij het geheim van het getal van het beest ontraadselen; met het getal is namelijk een mens bedoeld en het getal is zeshonderd zes en zestig . (OPENBARING 13:16-18) Salaam en wat zeg jij dan als laatste vers?? met het getal is namelijk een mens bedoeld en het getal is zeshonderd zes en zestig . en nu zeg je dat het nergens staat dat het n beest of mens is...wat staat hier dan?

Ruby1964
14-11-2004, 23:21
en wat zeg jij dan als laatste vers?? met het getal is namelijk een mens bedoeld en het getal is zeshonderd zes en zestig . en nu zeg je dat het nergens staat dat het n beest of mens is...wat staat hier dan? Hi Metalex, Ik had gezegd dat het een beest was. Maar ik kom er morgen wel even op terug want ik ga nu lekker slapen ;) Groetjes van Ruby

metalex79
14-11-2004, 23:25
de naam van het beest OF het getal dat het symbool is van die naam is.....

matahari
14-11-2004, 23:36
Wat vinden wij Moslims hiervan.... :confused: Het dwong alle mensen, kleinen en groten, rijken en armen, vrijen en slaven, op hun rechterhand of op hun voorhoofd een merkteken te dragen. Zo kon iemand alleen iets kopen of verkopen als hij dat merkteken droeg, dat wil zeggen: de naam van het beest, of het getal dat het symbool van die naam is . (OPENBARING 13:16-18) Salaam 666 staat al op elke barcode.Elke barcode op elk product heeft 6 strepen die dunner en langer zijn dan de rest van de strepen.De twee eersten, de twee in het midden, en de twee laatsten. Nu niet teveel gaan nadenken...dat is slecht voor je nachtrust.

Ruby1964
15-11-2004, 08:36
de naam van het beest OF het getal dat het symbool is van die naam is..... Het getal van het Beest is door mensen ontworpen, en staat in dienst van de Satan

Ruby1964
15-11-2004, 08:37

666 staat al op elke barcode.Elke barcode op elk product heeft 6 strepen die dunner en langer zijn dan de rest van de strepen.De twee eersten, de twee in het midden, en de twee laatsten. Nu niet teveel gaan nadenken...dat is slecht voor je nachtrust. Hi Matahari, Ik heb er wel goed om geslapen hoor ;)

Pagina's : [1] 2