Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : zowat ???? wat dan ???

Pagina's : [1] 2 3 4

sherine
10-01-2003, 13:43

ik ben hier echt lang niet geweest ben weer 2 dagen alert en jahoor het begint al weer de schijnheilige levenlose mensen moeten weer me kop lullen.......wat the **** is jullie probleem zowat ik hou af en toe van een feestje zowat ik hou van jongens.....zowat wat dan...als ik niet hetzelfde ben als jouw ben jij daardoor beter...ik kom er gewoon lekker vooruit dit ben ik ben nog jong fris fruitig heb zelfrespect en ken me grenzen altijd nog een tijd voor serieus heb geen verkeerde dingen gedaan dus aub als ik je niet beval boeit me echt geen ene reet blijf gewoon lekker weg uit me topics stuur me een prive mail als je het zonodig kwijt wil maar laat me verder met rust okayyy :zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai: latersssss Ps : dit geld maar voor een klein aantal heeeel klein aantal dus niet iedereen hoor :verliefd:

Iszy
10-01-2003, 13:45
Ey Sharina, gaat es heen

DieselGirly
10-01-2003, 13:52
Origineel gepost door sherine ik ben hier echt lang niet geweest ben weer 2 dagen alert en jahoor het begint al weer de schijnheilige levenlose mensen moeten weer me kop lullen.......wat the **** is jullie probleem zowat ik hou af en toe van een feestje zowat ik hou van jongens.....zowat wat dan...als ik niet hetzelfde ben als jouw ben jij daardoor beter...ik kom er gewoon lekker vooruit dit ben ik ben nog jong fris fruitig heb zelfrespect en ken me grenzen altijd nog een tijd voor serieus heb geen verkeerde dingen gedaan dus aub als ik je niet beval boeit me echt geen ene reet blijf gewoon lekker weg uit me topics stuur me een prive mail als je het zonodig kwijt wil maar laat me verder met rust okayyy :zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai: latersssss Ps : dit geld maar voor een klein aantal heeeel klein aantal dus niet iedereen hoor :verliefd: ach joh laat ze lullen............ :o ........hoe is ie meid?!......heb je wel gemist......hiero... :rolleyes:

FleuRdeMieL
10-01-2003, 13:53
Go Sherine , tenminste een beetje eerlijkheid ! Blijkbaar weet je wel wat je doet , dus geniet ervan , en weet je mensen die gewoon eerlijk zijn krijgen altijd weerstand..Dus wees gewoon lekker jezelf!!

sherine
10-01-2003, 14:30

whoehoeheoehohe dankjewellllllll ik hou ook van jullie :blauwekus:

Hindaatje
10-01-2003, 14:38
Wie er lullen wil,moet het zelf weten...jij weet tog veel beter meid;)

sherine
10-01-2003, 14:40
heleau wie zegt dat jij je aangesproken moest voelen dan ??? hahaha ik hou niet van sarcastiche mensen en opmerkingen dusss

cheetah
10-01-2003, 14:42
:boogie: :boogie: :maf:

Najib26
10-01-2003, 14:45
Ze had het over mij :D Alleen kan ze niet tegen de waarheid. In een topic over jongens zei ik dat zij players verdient die rondhangen in de disco's aangezien zij er zelf vaste klant is. Soort zoekt soort, zei ik. En daar kon zij niet tegen, vandaar deze topic :)

SweetLady
10-01-2003, 14:49
Origineel gepost door Najib26 Ze had het over mij :D Alleen kan ze niet tegen de waarheid. In een topic over jongens zei ik dat zij players verdient die rondhangen in de disco's aangezien zij er zelf vaste klant is. Soort zoekt soort, zei ik. En daar kon zij niet tegen, vandaar deze topic :) Hahahahaha.. Najib jij weet wel wanneer er over jou wordt gepraat he :p :p

cheetah
10-01-2003, 14:54
Origineel gepost door Najib26 Ze had het over mij :D Alleen kan ze niet tegen de waarheid. In een topic over jongens zei ik dat zij players verdient die rondhangen in de disco's aangezien zij er zelf vaste klant is. Soort zoekt soort, zei ik. En daar kon zij niet tegen, vandaar deze topic :) ik dacht dat ze het over mij had! serieus.. hehehe :boogie:

sherine
10-01-2003, 15:25
jullie vechten zelfs om de plaats zie ik.....

sherine
10-01-2003, 15:27
jullie vechten zelfs om de plaats zie ik..... nou ik weet al genoeg levenloos en sneacky kan je niet veranderen :rolleyes:

cheetah
10-01-2003, 15:40
hahaahah helleau hahahaha :hihi:

sherine
10-01-2003, 15:50

mensen hebben echt een hoge dunk van zichzelf en dat all1 maar door middel van andere omlaag halen stoer man........ RESPECT ! :rolleyes:

Pagina's : [1] 2 3 4