Bekijk originele versie : Stop U.s.a.
Miss_Banana
10-01-2003, 13:40
Ik ben benieuwd wie van jullie allemaal naar de manifestatie gaan in Brussel, die op 19 januari zal plaatsvinden.
Ik hoop insha allah te kunnen gaan! :D Wie nog meer?
Je zou als protest alvast je naam kunnen veranderen, want de VS heeft de "gehele" wereldhandel van bananen in handen.....en het niet openstellen van de Westerse markten vind ik misschien nog wel de smerigste actie van de USA! (geld ook voor Europa trouwens).
Er sterven dagelijks 23.000 mensen van de honger, waar we met onze gesloten markten (en gesubsidieerde boeren) deels verantwoordelijk voor zijn....
Als ik kan zal ik inschallah zeker gaan ....
Miss_Banana
10-01-2003, 14:13
Origineel gepost door Tijn
Je zou als protest alvast je naam kunnen veranderen, want de VS heeft de "gehele" wereldhandel van bananen in handen.....en het niet openstellen van de Westerse markten vind ik misschien nog wel de smerigste actie van de USA! (geld ook voor Europa trouwens).
Er sterven dagelijks 23.000 mensen van de honger, waar we met onze gesloten markten (en gesubsidieerde boeren) deels verantwoordelijk voor zijn....
Ik vraag of mensen naar de betoging gaan. Zie je ergens staan dat ik vraag om mijn nicknaam eens nader te verklaren? :jammer:
DePaRaBier
10-01-2003, 14:17
Incha`Allah zal ik er zijn...
Miss_Banana
10-01-2003, 14:17
Origineel gepost door Kadir
Jah maar, als een soort van protest, zegt ie...
Ja, maar hoe serieus neem je een nickname nou? Damn... Ik begrijp sommige mensen echt niet. Ik stel een serieuze vraag en het enige waar die gast op ingaat is mijn nickname!
I'm confused! :confused:
ik zou heel graag willen gaan, maar mag niet :(
PS: was er onlangs niet dezelfde topic geopend?
Ik hoop eigenlijk heel graag te kunnen gaan, maar dan moet ik eerst compagnons in crime vinden die mee willen inshallah!
Dus people uit omgeving amsterdam die ook willen protesteren tegen de loosers uit de vs.... Let me know! :zwaai:
Chatefemqemamu
10-01-2003, 14:27
Ik ga ook.. :D
Alleen nog niet zeker hoe... dus mocht iemand nog ruimte over hebben in de kofferbak voor 2 stuks Lunatic's...
Origineel gepost door Miss_Banana
Ja, maar hoe serieus neem je een nickname nou? Damn... Ik begrijp sommige mensen echt niet. Ik stel een serieuze vraag en het enige waar die gast op ingaat is mijn nickname!
I'm confused! :confused:
Hey Banana, je moet dat van die naam niet zo zereneus te nemen ;)
....van al dat zereneuze gedoe krijgt deze koe zo`n last van z`n snuiterd :D
Miss_Banana
10-01-2003, 14:28
Ik weet zelf ook nog niet hoe ik ga, maar als het moet dan maar met de trein :D
Miss_Banana
10-01-2003, 14:30
Origineel gepost door Kadir
Ik heb me ov dus, dat zal wel met de trein worden, en de laatste stukje vanuit Roosendaal, word dan zwart reizen...
Het is op een zondag... heb je een weekend- OV?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.