Bekijk originele versie : Rita V. provoceert!
hanskazaan
14-11-2004, 18:50
http://img125.exs.cx/img125/6367/verd1.jpg
Minister Verdonk van zogenaamde Integratie en rascistische en beledigende Zaken heeft met verbazing kennis genomen van de uitlatingen van collega minister Donner van Justitie. Die stelde dat smadelijke godslastering te weinig wordt vervolgd. [B]In het tv-programma Buitenhof zei Verdonk dat Donner hiermee in feite het lagere tolerantieniveau van islamitische gelovigen zou belonen. [/ B]
Volgens Verdonk zijn er natuurlijk grenzen aan het beledigen van gelovigen, alhoewel ze niet van mening is dat hier het probleem ligt. Ze stelt dat de vrijheid van meningsuiting voorop moet staan.
Volgens Donner mag je mensen niet tot in het diepst van hun overtuiging en op grove wijze beledigen. Op het congres nam het CDA een resolutie aan die iedereen oproept tot eendracht. In de resolutie staat dat agressieve, beledigende meningsuitingen heilloos polariserend kunnen werken.
Ik vraag mij af hoe het zit met haar tolerantie niveau als ik haar een k.lote t.ering h.oer met een verachtelijke varkens.kop zou noemen. Die zich laat paaien vanuit elke vvd-hoek.
Die dikke k.oe.
Ik hoop dat zij tolerant is t.o.v. het feit dat ik haar smoel niet mag van en dat ze verder op moet houden met de boel te verergeren. Zij polariseert ongelooflijk en ik durf te beweren dat zij aanzet tot haat. Wanneer komen de rechtszaken richting deze bitch van de vvd in gang?
http://img125.exs.cx/img125/6367/verd1.jpg
Minister Verdonk van zogenaamde Integratie en rascistische en beledigende Zaken heeft met verbazing kennis genomen van de uitlatingen van collega minister Donner van Justitie. Die stelde dat smadelijke godslastering te weinig wordt vervolgd. [B]In het tv-programma Buitenhof zei Verdonk dat Donner hiermee in feite het lagere tolerantieniveau van islamitische gelovigen zou belonen. [/ B]
Volgens Verdonk zijn er natuurlijk grenzen aan het beledigen van gelovigen, alhoewel ze niet van mening is dat hier het probleem ligt. Ze stelt dat de vrijheid van meningsuiting voorop moet staan.
Volgens Donner mag je mensen niet tot in het diepst van hun overtuiging en op grove wijze beledigen. Op het congres nam het CDA een resolutie aan die iedereen oproept tot eendracht. In de resolutie staat dat agressieve, beledigende meningsuitingen heilloos polariserend kunnen werken.
Ik vraag mij af hoe het zit met haar tolerantie niveau als ik haar een k.lote t.ering h.oer met een verachtelijke varkens.kop zou noemen. Die zich laat paaien vanuit elke vvd-hoek.
Die dikke k.oe.
Ik hoop dat zij tolerant is t.o.v. het feit dat ik haar smoel niet mag van en dat ze verder op moet houden met de boel te verergeren. Zij polariseert ongelooflijk en ik durf te beweren dat zij aanzet tot haat. Wanneer komen de rechtszaken richting deze bitch van de vvd in gang?
Het zal haar echt niet boeien wat jij van haar verschijning vindt. En ik ben benieuwd welke uitspraak van haar recentelijk tot haat heeft aangezet.
--
Komodo :nerd:
hanskazaan
14-11-2004, 19:00
Als uiteindelijk puntje bij paaltje komt is het enige dat geldt:
You will please neither the Jews nor the Nazarenes unless you follow their creed. Say: 'The guidance of Allah is the guidance. ' And if after all the knowledge you have been given you yield to their desires, you shall not have, other than Allah, either a guide or a helper [2.120].
Met andere woorden. Je zal nooit volledig geaccepteerd worden totdat je hun religie volgt (d.i. het cristendom danwel atheisme) danwel volledig afstand doet van je eigen religie. Pas dan zul je geaccepteerd wordt. De zogenaamde tolerantie die nederlanders vinden dat zij die bezitten is nooit aanwezig. Pas als je je eigen geloof afzweert zul je volledig geaccepteerd worden en dat zullen we nooit.
Groeten van een volhardende moslim in deze intolerante tijden.
missy_riffia
14-11-2004, 19:40
Waarom hebben de moslims een lager tolerantievermogen dan de rest. Wie is zij om dit te bepalen. De Joden hebben hier ook een handje voor. Greta Duisenberg wil naar de Palastijnen. De Joden vinden dit niet goed. Ze heeft een palastijnse vlag uithangen. De Joden accepteren dit niet. Goh...EEN VLAG!!! En dat durft mevrouw Verdonk te zeggen dat de moslims een lage tolerantievermogen hebben. Jeetje...wordt het niet eens tijd dat Mevrouw Verdonk eerst de feiten op een rijtje heeft voordat ze haar kritiek gaat spuien.
De buitenlanders in dit land vooral de 1e generatie heeft het zwaar te verduren gehad in de Nederlandse samenleving. Voor vieze marokkaan en stinkende turk worden uitgescholen. Maar nu deze mensen iets durven terug te zeggen hebben we opeens een lage tolerantievermogen....
metalex79
14-11-2004, 19:53
Waarom hebben de moslims een lager tolerantievermogen dan de rest. Wie is zij om dit te bepalen. De Joden hebben hier ook een handje voor. Greta Duisenberg wil naar de Palastijnen. De Joden vinden dit niet goed. Ze heeft een palastijnse vlag uithangen. De Joden accepteren dit niet. Goh...EEN VLAG!!!
Als mevrouw Duisenberg wel mag provoceren, wrom zou n ander dat niet mogen?
hanskazaan
14-11-2004, 20:39
Als mevrouw Duisenberg wel mag provoceren, wrom zou n ander dat niet mogen?
Het gaat er niet om dat ze dat zou mogen of niet. Het gaat erom dat ze haat zaait en provoceert en daarmee de situatie voor medenderlanders in dit land steeds slechter maakt. Daar maakt zij zich schuldig aan.
Kijk hier http://www.vpro.nl/programma/buitenhof/afleveringen/19518526/items/19938789/ en klik dan rechts op: bekijk hier het interview met Rita Verdonk.
naar het fragment van het programma buitenhof en 'spoel vooruit naar 13.05 minuten en daar zie ja haar duidelijk een gebaar maken dat erop duidt dat moslims minderwaardig zouden zijn. Nou als dat niet haatdragend is weet ik het nou ook niet meer.
missy_riffia
15-11-2004, 09:21
Iedereen mag doen waar hij/ zij zin in heeft.
Maar of iedereen daar nu zo blij mee zal zijn.
Laat iedereen provoceren, haat uitzaaien, mensen tegen elkaar opzetten.
Woorden verdraaien.
Eens zien waar dan deze "samenleving" dan naar toe zal gaan.
Een westerling provoceert, een allochtoon is niet geintegreerd. (of meteen een extremist).
We leven in een wereld die met verschillende maten weegt. Of dit ooit zal veranderen...ik denk het niet.
Kijk hier http://www.vpro.nl/programma/buitenhof/afleveringen/19518526/items/19938789/ en klik dan rechts op: bekijk hier het interview met Rita Verdonk.
naar het fragment van het programma buitenhof en 'spoel vooruit naar 13.05 minuten en daar zie ja haar duidelijk een gebaar maken dat erop duidt dat moslims minderwaardig zouden zijn. Nou als dat niet haatdragend is weet ik het nou ook niet meer.
Je ziet spoken. Ze heeft het over incasserings vermogen. Bekijk het nog eens een keer of twaalf, misschien dat je dan snapt waar ze het over heeft.
Go Rita! :nijn:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.