Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Dames hoe zijn jullie ten huwelijk gevraagd? (voor getrouwde of verloofde dames)

Pagina's : [1] 2

BerberseDame
10-01-2003, 13:32

Dag Dames, ik wil van jullie weten hoe jullie ten huwelijk zijn gevraagd?. Kende je die jongen al en hoe hebben jullie het afgesproken hoe hij je om je hand komt vragen. en wie heeft aan je gevraagd of je wil of niet? je vader, moeder, broer, zus, tante? nou ik hoop op jullie reacties, ben benieuwd.

Toufik19
10-01-2003, 13:36
ik ken iemand die om de hand van een meisje is gaan vragen en hij kreeg de vuist van haar vader. hij heet hassan.misschien ken je hem..............

185353
10-01-2003, 14:31
ik had een relatie van drie jaar ,ik heb het me moeder vertel en die zelfde avond belde zijn moeder mij om te vragen of ze langs mochten komen en zo is het gegaan.Ze zijn met suiker en dat soort toestanden bij ons geweest en hebben bij ons gegeten en toen hebben onze ouiders met elkaar gepraat.

HalfBlood
10-01-2003, 14:45
Origineel gepost door Toufik19 ik ken iemand die om de hand van een meisje is gaan vragen en hij kreeg de vuist van haar vader. hij heet hassan.misschien ken je hem.............. hhahahahhahahaa:D.

babygirl2002
10-01-2003, 14:50

Origineel gepost door Toufik19 ik ken iemand die om de hand van een meisje is gaan vragen en hij kreeg de vuist van haar vader. hij heet hassan.misschien ken je hem.............. :lol:

BerberseDame
10-01-2003, 15:07
En dames hadden jullie ouders er geen problemen mee? hebben ze gelijk ingestemd of na een tijdje pas?

Noesajbah
10-01-2003, 15:08
Origineel gepost door BerberseDame Dag Dames, ik wil van jullie weten hoe jullie ten huwelijk zijn gevraagd?. Kende je die jongen al en hoe hebben jullie het afgesproken hoe hij je om je hand komt vragen. en wie heeft aan je gevraagd of je wil of niet? je vader, moeder, broer, zus, tante? nou ik hoop op jullie reacties, ben benieuwd. Nou, hij is met zijn moeder naar mijn ouders toegekomen met allerlei spullen, iwa hij vroeg aan mijn ouders of hij met mij mocht trouwen.Mijn ouders vonden het een goede jongen en dus zeiden ze wat ik ervan vond, zodoende heb ik salaat elistigara verricht, en heb hem ook gesproken, maar wel met een mahram, hebben onze ideeen uitgewisselt, dus hoe hij over zijn toekomst dacht, wat hij wilde bereiken etc, ik heb verteld hoe ik in elkaar zat en wat ik van mijn toekomstige man verwacht. Iwa hij dacht er net zo over en elhamdoelilleh we zijn nou getrouwd!! En zijn hartstikke gelukkig elhamdoelilleh! Noesje

Najib26
10-01-2003, 15:28
Origineel gepost door Noesajbah Nou, hij is met zijn moeder naar mijn ouders toegekomen met allerlei spullen, iwa hij vroeg aan mijn ouders of hij met mij mocht trouwen.Mijn ouders vonden het een goede jongen en dus zeiden ze wat ik ervan vond, zodoende heb ik salaat elistigara verricht, en heb hem ook gesproken, maar wel met een mahram, hebben onze ideeen uitgewisselt, dus hoe hij over zijn toekomst dacht, wat hij wilde bereiken etc, ik heb verteld hoe ik in elkaar zat en wat ik van mijn toekomstige man verwacht. Iwa hij dacht er net zo over en elhamdoelilleh we zijn nou getrouwd!! En zijn hartstikke gelukkig elhamdoelilleh! Noesje Zo hoort het :goedzo:

Noesajbah
10-01-2003, 15:36
Origineel gepost door Najib26 Zo hoort het :goedzo: Dyazaka Allahoe gairen! Hajda m3aak insha allah! Noesje :zwaai:

BerberseDame
10-01-2003, 15:51
Noesajbah meid ik wens je alle geluk toe in je leven. Gelukkig dat je ouders er niet moeite mee hadden meid.

Noesajbah
10-01-2003, 16:36
Origineel gepost door BerberseDame Noesajbah meid ik wens je alle geluk toe in je leven. Gelukkig dat je ouders er niet moeite mee hadden meid. Lieve meid, ik zie het zo, de ouders zullen niet gauw tegenwerken! Ik bedoel ik heb nooit een relatie gehad etc dus ken geen enkele jongen en ben dus aan niemnd gehecht geraakt! Mijn man, hij was mijn mekteb, Rabbi swt wilde dat wij samen zouden leven. Er zijn zat jongen geweest en echt ik overdrijf niet, maar mijn ouders vonden deze jongen de geschikte echtgenoot voor mij en ik had geen problemen met mijn ouders omdat ze een aantal jongens hadden afgewezen want nogmaals ik ken ze niet, en ben dus niet aan ze gehecht geraakt , dus als mijn ouders tegen me zeggen van wij hebben hem niet liever als je echtgenoot dan zij het zo , want als het mijn mekteb was dan hadden ze hem niet geweigerd! Degene bij wie de ouders moeilijk doen zijn mensen die een relatie heben gehad voor het huwelijk en als die jongen dan na een paar jaar om hun hand komt vragen dan wijzen de ouders hen SOMS af en dan zorgt dan voor moeilijkheden, maar ik heb zoiets van als je de sunnah volgt, dan zul je geheid bij je mekteb komen zonder leed en zonder verdriet en zonder TEGENWERKINGEN.Maar ja zo denk ik erover. Noesje

Bent_Fes
16-02-2003, 18:29
Origineel gepost door Fatna zijn vraag of ik met hem wou trouwen kwam de eerst keer voor toen we in de auto zaten te luisteren naar een nummer van j.lo, en de tweede keer via de sms! En de derde keer??????????? hoe ging dat........ :rolleyes:

nomedia
16-02-2003, 19:42
Origineel gepost door Toufik19 ik ken iemand die om de hand van een meisje is gaan vragen en hij kreeg de vuist van haar vader. hij heet hassan.misschien ken je hem.............. Wahahahahaha wollah die is goed :D

SowFunny
16-02-2003, 19:49
Origineel gepost door Toufik19 ik ken iemand die om de hand van een meisje is gaan vragen en hij kreeg de vuist van haar vader. hij heet hassan.misschien ken je hem.............. amai wat een gegroet :p

the_silver_one
16-02-2003, 19:54

Ik ken hem al twee jaar en ondanks het feit dat hij een huwelijksaanzoek heeft gedaan bij mijn ouders zonder mij daarvoor te hebben beandert en ik hem had afgewezen, hebben we nog steeds contact... Ik had met uitgelegd dat hij er eerst met mij over had moeten overleggen, ik weet nu wel zeker dat hij niet mijn toekomstige man gaat worden, maar hoe ik hem dat duidelijk moet gaan maken dat is nog een ander verhaal....

Pagina's : [1] 2