Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : voor de DAMESSSSSSSS

Pagina's : [1] 2 3

DieselGirly
10-01-2003, 13:24

als je make up gebruikt.......wat doe je zoal dan...je ogen, je lips.....of ga je egt aan de slag met de kwast!! wat ik mooi vind is......alleen de ogen licht opgemaakt!!! :zwaai:

Chatefemqemamu
10-01-2003, 13:26
Mascara... bietjbietje khol... en een kilo lipglosss... gloss ben ik helemaaaal verslaafd aan!!! :blauwkus:

MissChica
10-01-2003, 13:26
Ik doe khol dan mascara eyeliner dan beetje oogschaduw dan me lippen met een bruine randje en dan licht bruinne lippenstift ! soms doe ik rouge op maar nie altijd

romaisa81
10-01-2003, 13:28
ikke doe alleen beetje lipglossie, saaafi af en toe wat oogschaduw, maar heeeeeeel af en toe. geen tijd haha

cheetah

lipgloss.. heel soms wat mascara, thats it, ik hou niet van poeder etc. gebruik ik ook nooit.

jawhara1
ik doe alleen mascare een lichtekleu van potlood op mijn ogen (mag niet opvallen ) en lipgloss dat is het

FuNkyNeZsZ
10-01-2003, 13:29
ik doe eerst me ogen met een iets donkere kleur dan me huidskleur en dan mascara en lipgloss . .

smoothcriminal
10-01-2003, 13:33
jaaaaaja en dat moeten wij geloven !! als ik sommige dames zie dan lijkt het net of ze in een make up doos zijn gevallen :jammer: wazuuuuup !!! :melig2:

RaZer
10-01-2003, 13:33
Origineel gepost door KissFouzia als je make up gebruikt.......wat doe je zoal dan...je ogen, je lips.....of ga je egt aan de slag met de kwast!! wat ik mooi vind is......alleen de ogen licht opgemaakt!!! :zwaai: In het weekend.. doe ik vooral.. lippenstift lipgloss en wat poeder... en niet te veregeten extra veel oogschaduw ben daar gek op :Iluvu: ... en een pruik.. maar dat hoort niet bij make up toch :confused:.. :staart:

Miss_Banana
10-01-2003, 13:34
LIPGLOSS RULEZ!!! :D

cheetah
Origineel gepost door RaZer In het weekend.. doe ik vooral.. lippenstift lipgloss en wat poeder... en niet te veregeten extra veel oogschaduw... en een pruik.. maar dat hoort niet bij make up toch :confused:.. :staart: hahahahahahah die is wel goed hahaha :hihi:

FaDiKa
Khol, felblauwe mascara, dikke zwarte eyeliner lijn, groene en blauwe oogschaduw, rode lipliner een rand maken, dan met knalroze lippenstift lippen kleuren, veeeeel rode rouge... So, I'm readyyy...;)

Miss_Banana
10-01-2003, 13:35
Origineel gepost door RaZer In het weekend.. doe ik vooral.. lippenstift lipgloss en wat poeder... en niet te veregeten extra veel oogschaduw... en een pruik.. maar dat hoort niet bij make up toch :confused:.. :staart: Het staat je altijd prachtig, al vind ik je au naturelle ook erg aantrekkelijk! :verliefd: :p

smoothcriminal
10-01-2003, 13:37
Origineel gepost door Fatna ik ga voor de NATUREL look en wij arabische zijn meestal toch al gezegend met een mooi gezichtje en vooral de ogen (groot met lange volle zwarte wimpers) dus die benadruk ik altijd........ in het kort ikke alleen mascara! ik ruik kapsoness :ego:

RaZer
10-01-2003, 13:38

Nu even serieus... dames... hoe minder Make up hoe natuurlijker hoe mooier.... dat is mijn mening.. en nu ben ik weg hier...

Pagina's : [1] 2 3