Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : De waarheid!

LZN
14-11-2004, 16:37

In de naam van Allah, de Barmhartige, de Genadevolle 6. En toen Jezus, zoon van Maria, zeide: "O kinderen van Israël, Ik ben God's boodschapper voor u, datgene bevestigend wat vóór mij in de Torah was, en een blijde tijding gevende van een boodschapper die na mij komen zal, zijn naam zal Ahmad zijn." En als hij tot hen komen zal met duidelijke bewijzen zullen zij zeggen: "Dit is louter bedrog." 7. Wie is onrechtvaardiger dan hij die leugen over God verzint, terwijl hij opgeroepen wordt tot de Islam? God leidt het onrechtvaardige volk niet. 8. Zij wensen God's licht door hun mond te doven, maar God zal Zijn licht vervolmaken, hoewel de ongelovigen er afkerig van zijn. 9. Hij is het Die Zijn boodschapper heeft gezonden met leiding en de godsdienst der Waarheid, opdat hij deze moge doen zegevieren over alle andere godsdiensten, al zijn de afgodendienaren er afkerig van. .

selima17__1986
14-11-2004, 16:38
In de naam van Allah, de Barmhartige, de Genadevolle 6. En toen Jezus, zoon van Maria, zeide: "O kinderen van Israël, Ik ben God's boodschapper voor u, datgene bevestigend wat vóór mij in de Torah was, en een blijde tijding gevende van een boodschapper die na mij komen zal, zijn naam zal Ahmad zijn." En als hij tot hen komen zal met duidelijke bewijzen zullen zij zeggen: "Dit is louter bedrog." 7. Wie is onrechtvaardiger dan hij die leugen over God verzint, terwijl hij opgeroepen wordt tot de Islam? God leidt het onrechtvaardige volk niet. 8. Zij wensen God's licht door hun mond te doven, maar God zal Zijn licht vervolmaken, hoewel de ongelovigen er afkerig van zijn. 9. Hij is het Die Zijn boodschapper heeft gezonden met leiding en de godsdienst der Waarheid, opdat hij deze moge doen zegevieren over alle andere godsdiensten, al zijn de afgodendienaren er afkerig van. DE HARDE WAARHEID.. Jazaka ALLAHU GHAYRAN........

Rosetta
14-11-2004, 16:45
In de naam van Allah, de Barmhartige, de Genadevolle 6. En toen Jezus, zoon van Maria, zeide: "O kinderen van Israël, Ik ben God's boodschapper voor u, datgene bevestigend wat vóór mij in de Torah was, en een blijde tijding gevende van een boodschapper die na mij komen zal, zijn naam zal Ahmad zijn." En als hij tot hen komen zal met duidelijke bewijzen zullen zij zeggen: "Dit is louter bedrog." 7. Wie is onrechtvaardiger dan hij die leugen over God verzint, terwijl hij opgeroepen wordt tot de Islam? God leidt het onrechtvaardige volk niet. 8. Zij wensen God's licht door hun mond te doven, maar God zal Zijn licht vervolmaken, hoewel de ongelovigen er afkerig van zijn. 9. Hij is het Die Zijn boodschapper heeft gezonden met leiding en de godsdienst der Waarheid, opdat hij deze moge doen zegevieren over alle andere godsdiensten, al zijn de afgodendienaren er afkerig van. Na Jezus zijn Kruisiging en wederopstanding' Zei Jezus..dat de Apostelen moesten wachten Want wat na hem kwam Groter zou zijn..[De Heilige Geest] Hij Doelde ermee dat het Heilige Geest van de Hemel over hen zou komen: en toen dat gebeurde..spraken zij allen in vreemde Tongen Vreemde Talen beter gezegt...[Jezus noemde geen namen] Lees anders Het Evangelie van Jezus en zijn Apostelen :)

selima17__1986
14-11-2004, 16:50
Na Jezus zijn Kruisiging en wederopstanding' Zei Jezus..dat de Apostelen moesten wachten Want wat na hem kwam Groter zou zijn..[De Heilige Geest] Hij Doelde ermee dat het Heilige Geest van de Hemel over hen zou komen: en toen dat gebeurde..spraken zij allen in vreemde Tongen Vreemde Talen beter gezegt...[Jezus noemde geen namen] Lees anders Het Evangelie van Jezus en zijn Apostelen :) lees jij de Quran eerst met tafsier dit keer !!!

Tijn
14-11-2004, 17:02

In naam van de Goedheiligman (pepernoten zijn met hem) Negeer de boodschapper in de arreslee en ook de haas met de verraderlijke eieren leest enkel over goed en slecht in het grote boek van Sint en Piet

Immanuel
14-11-2004, 17:05
In naam van de Goedheiligman (pepernoten zijn met hem) Negeer de boodschapper in de arreslee en ook de haas met de verraderlijke eieren leest enkel over goed en slecht in het grote boek van Sint en PietIn één woord meesterlijk. Hiermee wordt het ridicule gedrag op wel heel ludieke wijze blootgelegd.

Immanuel
14-11-2004, 17:10
In naam van de Goedheiligman (pepernoten zijn met hem) Negeer de boodschapper in de arreslee en ook de haas met de verraderlijke eieren leest enkel over goed en slecht in het grote boek van Sint en PietEigenlijk vindt ik jou een verschrikkelijk eikel want nou heb ik in mijn broek gepist van het lachen. Dat is me sinds mijn lidmaatschap hier nog niet overkomen.

selima17__1986
14-11-2004, 17:15
In naam van de Goedheiligman (pepernoten zijn met hem) Negeer de boodschapper in de arreslee en ook de haas met de verraderlijke eieren leest enkel over goed en slecht in het grote boek van Sint en Piet wat ben jij een Loser zeg :ego: ...

Rosetta
14-11-2004, 17:26
In één woord meesterlijk. Hiermee wordt het ridicule gedrag op wel heel ludieke wijze blootgelegd. Goed bij ons Symboliseert het EI = Nieuw begin en een jonge Haas ook..dus Symbool Net zo goed als de kerstman een symbool is die goed is voor alle mensen.. En Sinterklaas een symbool is voor Kinderfeest. Maar gezellig is het met kerst bij ons wel :D want het licht symboliseert Het Licht wat van God kwam :) in Onze duisternis..de Messias is Geboren. :letsparty En in elke huiskamer is sfeer en gezelligheid en warmte voor iedereen... :p We vieren zogezegt de verjaardag van Jezus :D ;) :letsparty :gefeli: Al 2000 jaar Lang :D

Miss. Poes
14-11-2004, 21:21
In naam van de Goedheiligman (pepernoten zijn met hem) Negeer de boodschapper in de arreslee en ook de haas met de verraderlijke eieren leest enkel over goed en slecht in het grote boek van Sint en Piet *PROEST*

ph2004
15-11-2004, 01:57
Bij ons???????? Wie is ons, de christenen??????? Die symbolen zijn alles behalve christelijk, het ei staat voor wederopstandig, de jonge haas is freia, een heidense godin... Daar hoort eigenlijk het offeren van een mens nog tussen trouwens ;) De kerstman is de gehoorde god van het woud, de kerstboom is een eerbetoon aan de god van het woud, de lichtjes stammen af van het terughalen van het licht in midwinter... Het spijt me heel verschrikkelijk voor je, maar de christelijke feesten zijn stuk voor stuk overgenomen heidense feesten die in een christelijk jasje zijn gegegoten, die symbolen zijn puur heidens en staan voor andere goden en denkwijze's... De christelijke leiders van toen dachten, goed gepikt is nooit weg, zo krijgen we die heidenen wel over op het christendom(iedereen afslachten was ook zo'n gedoe).... Helemaal juist :) Alvorens het gekerstend werd was het een lichtfeest yule genaamd. Gevierd werd de geboorte van het nieuwe licht(winterzonnewende) vanaf nu zullen de dagen lengen en het licht het duister verdrijven. De zon zal winnen aan kracht en het nieuwe leven zal ontwaken uit de winterslaap. Voor wie erover wil lezen over de heidense feesten even googlen op sabbats of op pagansite's.